Автоматични скорости,знаещите да помагатW124 230ТЕ
Started by Pelera, 02 Feb 2008 - 22:53:36
8 replies to this topic
#1
Posted 02 February 2008 - 22:53
Колеги, имам едно притеснение.
Скоростната кутия на 124 230 ТЕ ми сълзи отдолу. Сутринта под колата имаше окол 10 см. в диаметър петно от масло.
Проверих нивото и ми се струва, че е под минимума. Не съм много сигурен, понеже щеката е странно усукана и докато я извадя и маслото не се отбелязва много отчетливо по нея. Колата е запалена и загряла как си требе.
Един плевенски майстор ми обяснява как трябвало да му дам 1000 лева и да ми смени всички уплътнения на кутията. Викам си тоя не е наред с главата. А ми го препоръчаха. Пък той даже и не я погледна, а ми говори наизуст.
В интерес на истината превключва нормално, не че имам опит с автоматици де.
Отделно ако реша да долея на първо време, всички АТФ масла ли са съвместими?
Скоростната кутия на 124 230 ТЕ ми сълзи отдолу. Сутринта под колата имаше окол 10 см. в диаметър петно от масло.
Проверих нивото и ми се струва, че е под минимума. Не съм много сигурен, понеже щеката е странно усукана и докато я извадя и маслото не се отбелязва много отчетливо по нея. Колата е запалена и загряла как си требе.
Един плевенски майстор ми обяснява как трябвало да му дам 1000 лева и да ми смени всички уплътнения на кутията. Викам си тоя не е наред с главата. А ми го препоръчаха. Пък той даже и не я погледна, а ми говори наизуст.
В интерес на истината превключва нормално, не че имам опит с автоматици де.
Отделно ако реша да долея на първо време, всички АТФ масла ли са съвместими?
#2
Posted 02 February 2008 - 23:13
Там барай внимателно, че после глава боли и джоба тънее, та имаше някъде една тема за автоматиците.
Мисля че Фънки, когато имаше проблем с кутията, и неговия майстор, където му е гледал, му е казал същото, потърси в търсачката има информацията.
Мисля че Фънки, когато имаше проблем с кутията, и неговия майстор, където му е гледал, му е казал същото, потърси в търсачката има информацията.
#3
Posted 02 February 2008 - 23:24
И от къде сълзи?От гарнитурата или от болта който стяга тръбата на щеката?
#4
Posted 02 February 2008 - 23:44
Pelera, избърши и разгледай 4 места:
- гарнитурата на картерчето;
- шестограма за източване на маслото от картерчето;
- болта за тръбата на щеката(както каза W123);
- болта, който стяга тръбата за охлаждането на маслото(тръбата върви към радиатора), намира се от другата страна на тръбата за щеката(откъм шОферската седалка).
Ако дозатягаш нещо, затягай го леко, че тоя последния болт е кух и да не стане беля...
Това по кутията, гледай добре, щото може да не е от нея, може да е от друг агрегат.
Кога си сменял маслото на тая кутия? Ако сте сипали повече, кутията отгоре ще го изплюе. Не се шашкай, 10см петно е 30 грама масло, а ти имаш поне 5 литра в кутията
Взимаш от бензиностанция Shell едно литърче Dexron II за 11-12 лева беше(червена кутия) и доливаш при нужда.
От "онези" 1000 лева, изваждаш 30-40 и купуваш един хубав букет и го носиш на майстора, с най-добри пожелания и не забравяй да му споменеш, че това е спИциално за него, а също и как смяташ да изхарчиш останалите около 950 лева, д**ба левака хитър. Ако имаш други 1000 за трошене, мини през нас аз ще ти сменя всички уплътнения на охладителната система(примерно) или ще дойда до вас да сменя гумичките на уплътненията на мивката
Успех и пиши какво е станало!
- гарнитурата на картерчето;
- шестограма за източване на маслото от картерчето;
- болта за тръбата на щеката(както каза W123);
- болта, който стяга тръбата за охлаждането на маслото(тръбата върви към радиатора), намира се от другата страна на тръбата за щеката(откъм шОферската седалка).
Ако дозатягаш нещо, затягай го леко, че тоя последния болт е кух и да не стане беля...
Това по кутията, гледай добре, щото може да не е от нея, може да е от друг агрегат.
Кога си сменял маслото на тая кутия? Ако сте сипали повече, кутията отгоре ще го изплюе. Не се шашкай, 10см петно е 30 грама масло, а ти имаш поне 5 литра в кутията
Взимаш от бензиностанция Shell едно литърче Dexron II за 11-12 лева беше(червена кутия) и доливаш при нужда.
От "онези" 1000 лева, изваждаш 30-40 и купуваш един хубав букет и го носиш на майстора, с най-добри пожелания и не забравяй да му споменеш, че това е спИциално за него, а също и как смяташ да изхарчиш останалите около 950 лева, д**ба левака хитър. Ако имаш други 1000 за трошене, мини през нас аз ще ти сменя всички уплътнения на охладителната система(примерно) или ще дойда до вас да сменя гумичките на уплътненията на мивката
Успех и пиши какво е станало!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#5
Posted 03 February 2008 - 13:18
Pelera, избърши и разгледай 4 места:
- гарнитурата на картерчето;
- шестограма за източване на маслото от картерчето;
- болта за тръбата на щеката(както каза W123);
- болта, който стяга тръбата за охлаждането на маслото(тръбата върви към радиатора), намира се от другата страна на тръбата за щеката(откъм шОферската седалка).
Ако дозатягаш нещо, затягай го леко, че тоя последния болт е кух и да не стане беля...
Това по кутията, гледай добре, щото може да не е от нея, може да е от друг агрегат.
Кога си сменял маслото на тая кутия? Ако сте сипали повече, кутията отгоре ще го изплюе. Не се шашкай, 10см петно е 30 грама масло, а ти имаш поне 5 литра в кутията
Взимаш от бензиностанция Shell едно литърче Dexron II за 11-12 лева беше(червена кутия) и доливаш при нужда.
От "онези" 1000 лева, изваждаш 30-40 и купуваш един хубав букет и го носиш на майстора, с най-добри пожелания и не забравяй да му споменеш, че това е спИциално за него, а също и как смяташ да изхарчиш останалите около 950 лева, д**ба левака хитър. Ако имаш други 1000 за трошене, мини през нас аз ще ти сменя всички уплътнения на охладителната система(примерно) или ще дойда до вас да сменя гумичките на уплътненията на мивката
Успех и пиши какво е станало!
Нека уточним, DEXRON II трябва да пише на маслото или това е някаква класификация.
Купих от Шел масло, на което пише DONAX ТА отдолу пише TYPE II D. В червена туба с пояснение за автоматични трансмисии MB 236.7.
Налях около половин литър и нивото е по средата.
Отделно се заврях под колата и според мен сълзи от мястото, където се захваща самата кутия за двигателя. Картерчето остава малко по-назад. Има два големи болта 17 или 19 и между тях сълзи. Опитах да ги стегна, но не помръднаха. Леко сълзеше и шестограма предполагам, че е за източванена маслото. Асамият картер въпреки, че беше омаслен, нямаше пресен теч.
#6
Posted 04 February 2008 - 02:24
това е маслото. type2D е същото като dextron 2 D , което си е АТФ (automatic transmision fluid)Купих от Шел масло, на което пише DONAX ТА отдолу пише TYPE II D. В червена туба с пояснение за автоматични трансмисии MB 236.7.
#7
Posted 08 February 2008 - 22:48
даааа..... добра кола....
#8
Posted 08 February 2008 - 23:14
някой май си търси с кой да се заяжда...даааа..... добра кола....
още някъде видя ли, че пак пишеш нещо на въпреки, ще получиш преглед на всяко мнение от модератор
#9
Posted 09 February 2008 - 03:37
някой май си търси с кой да се заяжда...
още някъде видя ли, че пак пишеш нещо на въпреки, ще получиш преглед на всяко мнение от модератор
+1...........модераторИ
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users