Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Огромно придръпване при 2.2 CDiW211 2.2 Cdi


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 Bladegt

Bladegt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 02 февруари 2008 - 18:40

Здравейте,

имам следният проблем- колата ми придрпва страшно силно. Нека опиша кога и какво съм забелязал:

-При рязко натискане на педала (при потегляне или при ниска скорост ) колата забива муцуната и оборотомерът пада на 0 оборота. за секунди се вдига и тръгва колата и това се повтаря няколко пъти като оборотите всеки път падат до нулата, докато колата ускори първоначално. Моля Ви за помощ и съвет.

КОЛАТА е : W211 2.2 Cdi Aвтоматик 2003. ЕЛЕГАНС
  • 0

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 02 февруари 2008 - 19:41

иди на диагностика,...скоро...!

С тези оплаквания от автоматика,...а сега и от мотора,..нищо чудно съвсем скоро да я втасаш некъде извън населено място и нощем!

Без да предричам,...ще те насоча към дюзи,...поне две,...а по автоматика-турбина или платка с клапани и датчици за обороти!

Късмет!
  • 0

#3 Bladegt

Bladegt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 03 февруари 2008 - 12:26

Колата два пъти ходи на диагностика вече. Имаше грешка в СРС-а но я оправихме.
Незнам дали ще покаже за дюзите нещо проблем на диагностика. Единия път беше в балканстар, другият някъде където незнам. Баща ми я е водил.
Препоръчай ми място където да я заведа. Ако предложиш варчнт може и до теб да стигнем. Каточели проблема с скоростите е точно това , не потегля когато подадеш гас сякаш загасва мотора за сек.

Благодаря предварително!
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 февруари 2008 - 12:33

srs е система която никак не е свързана с работата на двигателя,...така че отново на диагностика/Балканстар или Пецата или Гената/,..където си избереш!

Но ще им висиш на главите,да направят едно пробно каране,...да се локализира дефекта,..и да се гледат дюзите,..евентуално дебитомера и прочие!
Липсата на кодове на неизправност в никакъв случай не омаловажава повредата или лошите параметри на некой елемент от системата на управление на двигателя!

Бъди упорит,...и късмет!
  • 0

#5 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 17:40

Кога се случва това птидърпване-при всяко тръгване ли?
Аз имах подобен проблем с моята w210 но го правеше само при пуснат ляв мигач поради лошо замасяване на левия стоп--доста време ми отне докато го проуча.
  • 0

#6 Bladegt

Bladegt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 03 февруари 2008 - 17:56

Кога се случва това птидърпване-при всяко тръгване ли?
Аз имах подобен проблем с моята w210 но го правеше само при пуснат ляв мигач поради лошо замасяване на левия стоп--доста време ми отне докато го проуча.



Eми не, не го прави при всяко тръгване. Понякога но само на най-ниската предавка на автоматика. Незнам къде ще го търся .. мисля че при мен не е свързано с пуснат или спрян мигач :(


ВСЪЩНОСТ, СЛАГАХ СИ КСЕНОНИ СКОРО. И не съм сигурен дали преди или след това забелязах проблема. На теб как точно ти го е правило. Моля опиши.
  • 0

#7 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 19:05

при мен беше следното--при пуснат ляв мигач колата забиваше точно както ти го описваш и ми отне доста време и нерви докато разбера че има връзка с левия мигач. Цялата история е следната-сам стигнах до извода не съм ходил по сервизи--поради развит болт за маса който се намира под левия стоп под кората и дава маса на 7-8 кабела-- когато се пусне ляв мигач започва да омасява целия стоп и мигат заедно мигача и стопа което нещо бърка компютъра че се натиска спирачка и той авт. сваля оборотите на двигателя--нещо като моторна спирачка!
Установих го като при вдигнат капак и пуснати аварийни или ляв мигач подавам леко газ от регулатора под капака-който се командва от жилото на гаста --оборотите на двигателя следват темповете на мигането на мигачите---след което се разрових и открих ртазвития болт ---след което--никакъв проблем !
  • 0

#8 Bladegt

Bladegt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 03 февруари 2008 - 20:38

Продължавам да приемам съвети. Масите ще бъдат проверени, жалко че не мога да намеря зависимост която да ме насочи.
  • 0

#9 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 04 февруари 2008 - 09:17

Ах тия 210 на мен ми го правеше при десен мигач хахах. Иначе пич няма какво да събираш мнения ами я "заведи" на майстор :)
  • 0
W211-Avantgarde




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни