Огромно придръпване при 2.2 CDiW211 2.2 Cdi
Започната от Bladegt, 02 фев 2008 - 18:40:15
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 февруари 2008 - 18:40
Здравейте,
имам следният проблем- колата ми придрпва страшно силно. Нека опиша кога и какво съм забелязал:
-При рязко натискане на педала (при потегляне или при ниска скорост ) колата забива муцуната и оборотомерът пада на 0 оборота. за секунди се вдига и тръгва колата и това се повтаря няколко пъти като оборотите всеки път падат до нулата, докато колата ускори първоначално. Моля Ви за помощ и съвет.
КОЛАТА е : W211 2.2 Cdi Aвтоматик 2003. ЕЛЕГАНС
имам следният проблем- колата ми придрпва страшно силно. Нека опиша кога и какво съм забелязал:
-При рязко натискане на педала (при потегляне или при ниска скорост ) колата забива муцуната и оборотомерът пада на 0 оборота. за секунди се вдига и тръгва колата и това се повтаря няколко пъти като оборотите всеки път падат до нулата, докато колата ускори първоначално. Моля Ви за помощ и съвет.
КОЛАТА е : W211 2.2 Cdi Aвтоматик 2003. ЕЛЕГАНС
#2
Публикувано 02 февруари 2008 - 19:41
иди на диагностика,...скоро...!
С тези оплаквания от автоматика,...а сега и от мотора,..нищо чудно съвсем скоро да я втасаш некъде извън населено място и нощем!
Без да предричам,...ще те насоча към дюзи,...поне две,...а по автоматика-турбина или платка с клапани и датчици за обороти!
Късмет!
С тези оплаквания от автоматика,...а сега и от мотора,..нищо чудно съвсем скоро да я втасаш некъде извън населено място и нощем!
Без да предричам,...ще те насоча към дюзи,...поне две,...а по автоматика-турбина или платка с клапани и датчици за обороти!
Късмет!
#3
Публикувано 03 февруари 2008 - 12:26
Колата два пъти ходи на диагностика вече. Имаше грешка в СРС-а но я оправихме.
Незнам дали ще покаже за дюзите нещо проблем на диагностика. Единия път беше в балканстар, другият някъде където незнам. Баща ми я е водил.
Препоръчай ми място където да я заведа. Ако предложиш варчнт може и до теб да стигнем. Каточели проблема с скоростите е точно това , не потегля когато подадеш гас сякаш загасва мотора за сек.
Благодаря предварително!
Незнам дали ще покаже за дюзите нещо проблем на диагностика. Единия път беше в балканстар, другият някъде където незнам. Баща ми я е водил.
Препоръчай ми място където да я заведа. Ако предложиш варчнт може и до теб да стигнем. Каточели проблема с скоростите е точно това , не потегля когато подадеш гас сякаш загасва мотора за сек.
Благодаря предварително!
#4
Публикувано 03 февруари 2008 - 12:33
srs е система която никак не е свързана с работата на двигателя,...така че отново на диагностика/Балканстар или Пецата или Гената/,..където си избереш!
Но ще им висиш на главите,да направят едно пробно каране,...да се локализира дефекта,..и да се гледат дюзите,..евентуално дебитомера и прочие!
Липсата на кодове на неизправност в никакъв случай не омаловажава повредата или лошите параметри на некой елемент от системата на управление на двигателя!
Бъди упорит,...и късмет!
Но ще им висиш на главите,да направят едно пробно каране,...да се локализира дефекта,..и да се гледат дюзите,..евентуално дебитомера и прочие!
Липсата на кодове на неизправност в никакъв случай не омаловажава повредата или лошите параметри на некой елемент от системата на управление на двигателя!
Бъди упорит,...и късмет!
#5
Публикувано 03 февруари 2008 - 17:40
Кога се случва това птидърпване-при всяко тръгване ли?
Аз имах подобен проблем с моята w210 но го правеше само при пуснат ляв мигач поради лошо замасяване на левия стоп--доста време ми отне докато го проуча.
Аз имах подобен проблем с моята w210 но го правеше само при пуснат ляв мигач поради лошо замасяване на левия стоп--доста време ми отне докато го проуча.
#6
Публикувано 03 февруари 2008 - 17:56
Кога се случва това птидърпване-при всяко тръгване ли?
Аз имах подобен проблем с моята w210 но го правеше само при пуснат ляв мигач поради лошо замасяване на левия стоп--доста време ми отне докато го проуча.
Eми не, не го прави при всяко тръгване. Понякога но само на най-ниската предавка на автоматика. Незнам къде ще го търся .. мисля че при мен не е свързано с пуснат или спрян мигач
ВСЪЩНОСТ, СЛАГАХ СИ КСЕНОНИ СКОРО. И не съм сигурен дали преди или след това забелязах проблема. На теб как точно ти го е правило. Моля опиши.
#7
Публикувано 03 февруари 2008 - 19:05
при мен беше следното--при пуснат ляв мигач колата забиваше точно както ти го описваш и ми отне доста време и нерви докато разбера че има връзка с левия мигач. Цялата история е следната-сам стигнах до извода не съм ходил по сервизи--поради развит болт за маса който се намира под левия стоп под кората и дава маса на 7-8 кабела-- когато се пусне ляв мигач започва да омасява целия стоп и мигат заедно мигача и стопа което нещо бърка компютъра че се натиска спирачка и той авт. сваля оборотите на двигателя--нещо като моторна спирачка!
Установих го като при вдигнат капак и пуснати аварийни или ляв мигач подавам леко газ от регулатора под капака-който се командва от жилото на гаста --оборотите на двигателя следват темповете на мигането на мигачите---след което се разрових и открих ртазвития болт ---след което--никакъв проблем !
Установих го като при вдигнат капак и пуснати аварийни или ляв мигач подавам леко газ от регулатора под капака-който се командва от жилото на гаста --оборотите на двигателя следват темповете на мигането на мигачите---след което се разрових и открих ртазвития болт ---след което--никакъв проблем !
#8
Публикувано 03 февруари 2008 - 20:38
Продължавам да приемам съвети. Масите ще бъдат проверени, жалко че не мога да намеря зависимост която да ме насочи.
#9
Публикувано 04 февруари 2008 - 09:17
Ах тия 210 на мен ми го правеше при десен мигач хахах. Иначе пич няма какво да събираш мнения ами я "заведи" на майстор
W211-Avantgarde
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни