Aмортисьорче на пистов ремъкW210 250 D
Започната от icolambow, 02 фев 2008 - 10:00:30
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 февруари 2008 - 10:00
пак проблем-бах мааму!!!
Вчера реших да използвам хубавото време и да си сменя накрайниците на маркучите за вакума които се включват към фаровете-(за регулиране),че ми беше счупен единия и ми се губеше вакум.
Свалих фаровете (колата е w210 250d) смених въпросните накрайници,монтирах фаривете обратно - всичко нормално-и реших да ги регулирам.
Свърших и тая процедура обаче чувам че мотора ми звучи по-различно-огледах го о виждам,че ми се е развил горния болт на амортисьорчето на ремъка,и от там се получава един вибриращ дразнещ звук--повечето от вас знаят за какво става въпрос-често се разбиват втулките им и са получава същия този звук!
Та взимам си аз ключ номер 13 и започвам да го стягам-след като го обрах обаче(тъй като доста отдавна се ровичкам по колите си-половин автомонтьор съм)-усещам че нещо не е наред-без да го напъвам много усетих че май ще изтърва резбата;та позатегнах го малко колкото да не изроня резбата и викам си -всичко е наред.
И тръгвам си снощи на поредната обиколка-и на един светофар---пъъърррррррррррррррр- разхопа се мотора-слизам вдигам капака-и ужас-болта е паднал,а също така и втулката на амортисьорчето-майната и на втулката но съм 90% сигурен че е изтървала резбата -днес ще стане ясно на 100%.
Някой от вас имал ли е подобен проблем?
Чудя се как да го реша--то е ясно че няма да сменям главата на мотора --ама болта е 8мм-трябва да му правя нова резба-10мм-но пък после трябва да разширявам и втулката на амортисьора; или да му сложа една шпилка 8мм с лепило за метал?
Вчера реших да използвам хубавото време и да си сменя накрайниците на маркучите за вакума които се включват към фаровете-(за регулиране),че ми беше счупен единия и ми се губеше вакум.
Свалих фаровете (колата е w210 250d) смених въпросните накрайници,монтирах фаривете обратно - всичко нормално-и реших да ги регулирам.
Свърших и тая процедура обаче чувам че мотора ми звучи по-различно-огледах го о виждам,че ми се е развил горния болт на амортисьорчето на ремъка,и от там се получава един вибриращ дразнещ звук--повечето от вас знаят за какво става въпрос-често се разбиват втулките им и са получава същия този звук!
Та взимам си аз ключ номер 13 и започвам да го стягам-след като го обрах обаче(тъй като доста отдавна се ровичкам по колите си-половин автомонтьор съм)-усещам че нещо не е наред-без да го напъвам много усетих че май ще изтърва резбата;та позатегнах го малко колкото да не изроня резбата и викам си -всичко е наред.
И тръгвам си снощи на поредната обиколка-и на един светофар---пъъърррррррррррррррр- разхопа се мотора-слизам вдигам капака-и ужас-болта е паднал,а също така и втулката на амортисьорчето-майната и на втулката но съм 90% сигурен че е изтървала резбата -днес ще стане ясно на 100%.
Някой от вас имал ли е подобен проблем?
Чудя се как да го реша--то е ясно че няма да сменям главата на мотора --ама болта е 8мм-трябва да му правя нова резба-10мм-но пък после трябва да разширявам и втулката на амортисьора; или да му сложа една шпилка 8мм с лепило за метал?
#2
Публикувано 02 февруари 2008 - 21:03
Ох знам го този болт дългия или тнози в блока ! този втория е щото той е в главата
не се заблуждавай с лепило при това друсане ! знам ли само стругар може да ти помогне!
не се плаши ша се оправи но само разбиращ!
не се заблуждавай с лепило при това друсане ! знам ли само стругар може да ти помогне!
не се плаши ша се оправи но само разбиращ!
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#3
Публикувано 02 февруари 2008 - 22:35
Почисти добре дупката да няма мазнотии, напълни я с течен метал, напръскай болта с някакъв спрей за ръждясали гайки, завии го внимателно и го остави да изсъхне. Карай докато издържи пък после мисли за по-сериозен ремонт ако се наложи.
#4
Публикувано 03 февруари 2008 - 10:37
Колега не се занимавай с лепила и тем подобни.Дори и с лепило" Бизон" да лепиш пак няма гаранция.И стругар да ползваш внимавай какъв метал ще ползва Виж на оригиналния болт пише ли на колко натягане издържа?.Съвета ми е направи го както си е оригинално по каталог.Ако тръгнеш сега на вариант правеняк ще стане криво-ляво ,след време незнайно кога и къде може да те изненада неприятно на дълъг път,а пистов ремък на Мерц при полеви условия не се сменя лесно както при другите автомобили./че при тях дори и с дамски чорапогащник можеш да решиш временно проблема Успех!!!
#5
Публикувано 03 февруари 2008 - 10:43
моята идея е да направя шпилка като пренавия резбата на 10мм като шпилката ще е 10/8мм
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора
#7
Публикувано 03 февруари 2008 - 17:24
Благодаря за подкрепата
утре ще я свърша и тази работа
утре ще я свърша и тази работа
#8
Публикувано 03 февруари 2008 - 20:26
моята идея е да направя шпилка като пренавия резбата на 10мм като шпилката ще е 10/8мм
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора
Запознах се с проблема ти и мисля че това, което смяташ да направиш е най добрия вариант . Добър стругар, малко стоп резба на 10ката , ново амортисьорче , провери и кантара . успех .
#9
Публикувано 03 февруари 2008 - 20:36
а за кантара--какво да му проверя
#10
Публикувано 03 февруари 2008 - 22:06
а за кантара--какво да му проверя
айде и аз да ги изям! колега аз ти казах стругар -майстор ! втулка в главата той знае от какъв материал да е ! нали загряване и тем подобни !
сега за магарето -люлката все едно -колегата от предния пост е много точен за да се разбие болта нещо не у ред в магарето!
този проблем го имах и господ с мен не беше се разбило леглото на магарето !
след свалянето му се оказа че замята !
значи моят съвет е сваляш всичко така го разглобяваш !
и ново магаре колелото което обтяга ремъка също проверка!
Успех!
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#11
Публикувано 03 февруари 2008 - 22:16
За да смениш амортисьорчето ще трябва да свалиш първо перката , след това дифузьора , развиваш пистовата шайба на водната помпа за да можеш да развиеш проклетото долно болченце на амортисьорчето , така ще имаш и възможност да провериш състоянието на кантара . често срещано явление са износените бронзови втулки вътре в него. понякога това е причина да трака и да води пистовия ремък накриво . получава се едно гадно цагъркане после започва да свири. така че ако не ти харесва го смени.а за кантара--какво да му проверя
#12
Публикувано 03 февруари 2008 - 22:39
това скърцане и просвирване наистина го имам и си мислех че ми е от динамото нещо --ама....!
а относно смяната на амортисьорчето-много сложно го изкара-аз съм сменял два пъти без да свалям нищо - просто развивам двата болта и ---готово!
Но наистина явно имам проблем с магарето(люлката)-защото предния път ми се беше развил (и паднал) долния болт-и докато намеря точния размер 7мм-ужас!
а относно смяната на амортисьорчето-много сложно го изкара-аз съм сменял два пъти без да свалям нищо - просто развивам двата болта и ---готово!
Но наистина явно имам проблем с магарето(люлката)-защото предния път ми се беше развил (и паднал) долния болт-и докато намеря точния размер 7мм-ужас!
#13
Публикувано 03 февруари 2008 - 22:46
Браво , късметлия някой предвидливо е скъсил 7мм-то болче зада може да се вади без да се разглобява. обикновенно когато тръгнеш да го развиваш то опира в шайбата на водната помпа и не може да излезе.това скърцане и просвирване наистина го имам и си мислех че ми е от динамото нещо --ама....!
а относно смяната на амортисьорчето-много сложно го изкара-аз съм сменял два пъти без да свалям нищо - просто развивам двата болта и ---готово!
Но наистина явно имам проблем с магарето(люлката)-защото предния път ми се беше развил (и паднал) долния болт-и докато намеря точния размер 7мм-ужас!
#14
Публикувано 03 февруари 2008 - 22:55
Браво , късметлия някой предвидливо е скъсил 7мм-то болче зада може да се вади без да се разглобява. обикновенно когато тръгнеш да го развиваш то опира в шайбата на водната помпа и не може да излезе.
Верно е, и аз бая зор видях с тоя болт и накрая падна разглобяване!! Що ли швабите не са го скъсили с милимундер???
#15
Публикувано 04 февруари 2008 - 18:03
Верно е, и аз бая зор видях с тоя болт и накрая падна разглобяване!! Що ли швабите не са го скъсили с милимундер???
На мен ми беше паднал долния болт и аз си купих друг от Брюколаж
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни