Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Aмортисьорче на пистов ремъкW210 250 D


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 февруари 2008 - 10:00

пак проблем-бах мааму!!!
Вчера реших да използвам хубавото време и да си сменя накрайниците на маркучите за вакума които се включват към фаровете-(за регулиране),че ми беше счупен единия и ми се губеше вакум.
Свалих фаровете (колата е w210 250d) смених въпросните накрайници,монтирах фаривете обратно - всичко нормално-и реших да ги регулирам.
Свърших и тая процедура обаче чувам че мотора ми звучи по-различно-огледах го о виждам,че ми се е развил горния болт на амортисьорчето на ремъка,и от там се получава един вибриращ дразнещ звук--повечето от вас знаят за какво става въпрос-често се разбиват втулките им и са получава същия този звук!
Та взимам си аз ключ номер 13 и започвам да го стягам-след като го обрах обаче(тъй като доста отдавна се ровичкам по колите си-половин автомонтьор съм)-усещам че нещо не е наред-без да го напъвам много усетих че май ще изтърва резбата;та позатегнах го малко колкото да не изроня резбата и викам си -всичко е наред.
И тръгвам си снощи на поредната обиколка-и на един светофар---пъъърррррррррррррррр- разхопа се мотора-слизам вдигам капака-и ужас-болта е паднал,а също така и втулката на амортисьорчето-майната и на втулката но съм 90% сигурен че е изтървала резбата -днес ще стане ясно на 100%.

Някой от вас имал ли е подобен проблем?

Чудя се как да го реша--то е ясно че няма да сменям главата на мотора --ама болта е 8мм-трябва да му правя нова резба-10мм-но пък после трябва да разширявам и втулката на амортисьора; или да му сложа една шпилка 8мм с лепило за метал? :dontknow
  • 0

#2 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 02 февруари 2008 - 21:03

Ох знам го този болт дългия или тнози в блока ! този втория е щото той е в главата
не се заблуждавай с лепило при това друсане ! знам ли само стругар може да ти помогне!
не се плаши ша се оправи но само разбиращ!
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#3 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 02 февруари 2008 - 22:35

Почисти добре дупката да няма мазнотии, напълни я с течен метал, напръскай болта с някакъв спрей за ръждясали гайки, завии го внимателно и го остави да изсъхне. Карай докато издържи пък после мисли за по-сериозен ремонт ако се наложи.
  • 0

#4 мерчо

мерчо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 03 февруари 2008 - 10:37

:4036: Колега не се занимавай с лепила и тем подобни.Дори и с лепило" Бизон" да лепиш пак няма гаранция.И стругар да ползваш внимавай какъв метал ще ползва Виж на оригиналния болт пише ли на колко натягане издържа?.Съвета ми е направи го както си е оригинално по каталог.Ако тръгнеш сега на вариант правеняк ще стане криво-ляво ,след време незнайно кога и къде може да те изненада неприятно на дълъг път,а пистов ремък на Мерц при полеви условия не се сменя лесно както при другите автомобили./че при тях дори и с дамски чорапогащник можеш да решиш временно проблема :ora:Успех!!!
  • 0

#5 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 10:43

моята идея е да направя шпилка като пренавия резбата на 10мм като шпилката ще е 10/8мм
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора
  • 0

#6 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 03 февруари 2008 - 12:45

моята идея е да направя шпилка като пренавия резбата на 10мм като шпилката ще е 10/8мм
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора


Това бих направил и аз.
  • 0

879897.png


#7 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 17:24

Благодаря за подкрепата :icon_coolgrin:
утре ще я свърша и тази работа
  • 0

#8 irvine

irvine

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна

Публикувано 03 февруари 2008 - 20:26

моята идея е да направя шпилка като пренавия резбата на 10мм като шпилката ще е 10/8мм
10мм ще е в блока а часта която е навън-8мм--за да не се разпробива допълнително амотрисьора


Запознах се с проблема ти и мисля че това, което смяташ да направиш е най добрия вариант . Добър стругар, малко стоп резба на 10ката , ново амортисьорче , провери и кантара . успех .
  • 0

#9 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 20:36

а за кантара--какво да му проверя :dontknow:
  • 0

#10 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 03 февруари 2008 - 22:06

а за кантара--какво да му проверя :dontknow:





айде и аз да ги изям! колега аз ти казах стругар -майстор ! втулка в главата той знае от какъв материал да е ! нали загряване и тем подобни !
сега за магарето -люлката все едно -колегата от предния пост е много точен за да се разбие болта нещо не у ред в магарето!
този проблем го имах и господ с мен не беше се разбило леглото на магарето !
след свалянето му се оказа че замята !
значи моят съвет е сваляш всичко така го разглобяваш !
и ново магаре колелото което обтяга ремъка също проверка!
Успех!
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#11 irvine

irvine

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна

Публикувано 03 февруари 2008 - 22:16

а за кантара--какво да му проверя :dontknow:

За да смениш амортисьорчето ще трябва да свалиш първо перката , след това дифузьора , развиваш пистовата шайба на водната помпа за да можеш да развиеш проклетото долно болченце на амортисьорчето , така ще имаш и възможност да провериш състоянието на кантара . често срещано явление са износените бронзови втулки вътре в него. понякога това е причина да трака и да води пистовия ремък накриво . получава се едно гадно цагъркане после започва да свири. така че ако не ти харесва го смени.
  • 0

#12 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 февруари 2008 - 22:39

това скърцане и просвирване наистина го имам и си мислех че ми е от динамото нещо --ама....!
а относно смяната на амортисьорчето-много сложно го изкара-аз съм сменял два пъти без да свалям нищо - просто развивам двата болта и ---готово!
Но наистина явно имам проблем с магарето(люлката)-защото предния път ми се беше развил (и паднал) долния болт-и докато намеря точния размер 7мм-ужас!
  • 0

#13 irvine

irvine

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна

Публикувано 03 февруари 2008 - 22:46

това скърцане и просвирване наистина го имам и си мислех че ми е от динамото нещо --ама....!
а относно смяната на амортисьорчето-много сложно го изкара-аз съм сменял два пъти без да свалям нищо - просто развивам двата болта и ---готово!
Но наистина явно имам проблем с магарето(люлката)-защото предния път ми се беше развил (и паднал) долния болт-и докато намеря точния размер 7мм-ужас!

Браво , късметлия някой предвидливо е скъсил 7мм-то болче зада може да се вади без да се разглобява. обикновенно когато тръгнеш да го развиваш то опира в шайбата на водната помпа и не може да излезе.
  • 0

#14 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 03 февруари 2008 - 22:55

Браво , късметлия някой предвидливо е скъсил 7мм-то болче зада може да се вади без да се разглобява. обикновенно когато тръгнеш да го развиваш то опира в шайбата на водната помпа и не може да излезе.


Верно е, и аз бая зор видях с тоя болт и накрая падна разглобяване!! Що ли швабите не са го скъсили с милимундер???
  • 0

#15 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 февруари 2008 - 18:03

Верно е, и аз бая зор видях с тоя болт и накрая падна разглобяване!! Що ли швабите не са го скъсили с милимундер???


На мен ми беше паднал долния болт и аз си купих друг от Брюколаж
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни