Палене на W210Нетрадиционно...
Започната от Esper, 31 яну 2008 - 04:41:16
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 януари 2008 - 04:41
Пичове, подочух аз нещо интересно наскоро...
То малко не е за public mode та затова може и на лични
Значи за какво става въпрос:
Палене на дизелова W210-ка с кабели - нямало имобилайзер, нямало дявол.
Под пластмасовите кори под предното стъкло, около мотора на чистачките имало имало някакъв куплунг на някаква вакумна джада.
Куплунга се разкуплирал, подавали се 12V на някакъв пин и мотора се стартирал.
Дали има нещо вярно в цялата тази процедура или са митове и легенди за съзвездията?
Разговора тръгна от там, как били гепили колата на човек за рекет.
Аз говорих с потърпевшата страна.
Платил си човека рекета, после си платил вече и каското (корена на злото) ама му обяснили като бонус и как се му гепили колата.
Човека не е в час с кабелите и токовете та до мен стигнаха много изкривена информация.
Освен любопитството, тая информация ако е вярна е добре да се знае за да се вземат и мерки срещу подобна интервенция.
Хайде, очаквам включване от спецове
То малко не е за public mode та затова може и на лични
Значи за какво става въпрос:
Палене на дизелова W210-ка с кабели - нямало имобилайзер, нямало дявол.
Под пластмасовите кори под предното стъкло, около мотора на чистачките имало имало някакъв куплунг на някаква вакумна джада.
Куплунга се разкуплирал, подавали се 12V на някакъв пин и мотора се стартирал.
Дали има нещо вярно в цялата тази процедура или са митове и легенди за съзвездията?
Разговора тръгна от там, как били гепили колата на човек за рекет.
Аз говорих с потърпевшата страна.
Платил си човека рекета, после си платил вече и каското (корена на злото) ама му обяснили като бонус и как се му гепили колата.
Човека не е в час с кабелите и токовете та до мен стигнаха много изкривена информация.
Освен любопитството, тая информация ако е вярна е добре да се знае за да се вземат и мерки срещу подобна интервенция.
Хайде, очаквам включване от спецове
#2
Публикувано 31 януари 2008 - 05:03
http://w210.pietrzyk...ctrical_pse.htm
На това горе му даваш ток и му ебаваш мамицата.Е така се изключва,дясната колона гледай.
http://w210.pietrzyk...ical_atanti.htm
АТА е анти крадци далаверката кьм която води всичко,е онова А37
Единственото спасение е прекьсването на нафтата някьде,тия с алармите от 100 години ги кракват.
На това горе му даваш ток и му ебаваш мамицата.Е така се изключва,дясната колона гледай.
http://w210.pietrzyk...ical_atanti.htm
АТА е анти крадци далаверката кьм която води всичко,е онова А37
Единственото спасение е прекьсването на нафтата някьде,тия с алармите от 100 години ги кракват.
.
#3
Публикувано 31 януари 2008 - 05:45
Да де, ама онуй черното нещо дето прилича на локомотив е всъщност компресора а той не е при чистачките а е под задната седалка.
Пък ми говореха именно за около ел.мотора на чистачката.
А и от тук не ми се отваря едната картинка та ще прегледам какво си ми пратил от хоум дир - от кварталния доставчик сичко се отваря.
Добре де, при тея редови ГНП с електронно подаване на газ (бел ден да не види кретена, дето го е измислил това), какъв е всъщност механизма за прекъсване на горивото?
При старите помпи на 124-ката е механично, с вакумен клапан.
На лукас помпите е с електомагнитен клапан - при старите жицата до него е толкова скрита, че се вижда от самолет!
При моя "хибрид" къде на майка му в ..... е заврян самия механизъм за прекъсване на горивото?
Щото до сега разгеле не съм имам проблеми с електрониката.
Ама нещо си стане със скапаната електроника и аз няма да мога да се прибера заради някакъв скапан проблем с компютъра. Например.
А в същото време под капака имам една 100% механична редова ГНП.
Ей това ме гложни много, няма ли някакъв пиниз в ектремна ситуация да се разкарат всички тъпи управления и автоматики около помпата.
Всичките те в един момент може да се окаже че просто и ПРЕЧИ ДА ПРОДЪЛЖИ ДА РАБОТИ?
Тъпо е някак...
Или ще бъде по-лесно да си намеря една помпа от 124-ка, едно кълбе канап (за газта) и ако се сбъга компира някъде да се запретам със смяна на помпите?
Това последното не е на сериозно но нещата около аларми и имобилайзери всъщност имат за цел просто да прекъснат горивото в самата ГНП.
Именно това е основния въпрос с който ще се заема да разучавам като се събудя.
Ама след 24 часа
Пък ми говореха именно за около ел.мотора на чистачката.
А и от тук не ми се отваря едната картинка та ще прегледам какво си ми пратил от хоум дир - от кварталния доставчик сичко се отваря.
Добре де, при тея редови ГНП с електронно подаване на газ (бел ден да не види кретена, дето го е измислил това), какъв е всъщност механизма за прекъсване на горивото?
При старите помпи на 124-ката е механично, с вакумен клапан.
На лукас помпите е с електомагнитен клапан - при старите жицата до него е толкова скрита, че се вижда от самолет!
При моя "хибрид" къде на майка му в ..... е заврян самия механизъм за прекъсване на горивото?
Щото до сега разгеле не съм имам проблеми с електрониката.
Ама нещо си стане със скапаната електроника и аз няма да мога да се прибера заради някакъв скапан проблем с компютъра. Например.
А в същото време под капака имам една 100% механична редова ГНП.
Ей това ме гложни много, няма ли някакъв пиниз в ектремна ситуация да се разкарат всички тъпи управления и автоматики около помпата.
Всичките те в един момент може да се окаже че просто и ПРЕЧИ ДА ПРОДЪЛЖИ ДА РАБОТИ?
Тъпо е някак...
Или ще бъде по-лесно да си намеря една помпа от 124-ка, едно кълбе канап (за газта) и ако се сбъга компира някъде да се запретам със смяна на помпите?
Това последното не е на сериозно но нещата около аларми и имобилайзери всъщност имат за цел просто да прекъснат горивото в самата ГНП.
Именно това е основния въпрос с който ще се заема да разучавам като се събудя.
Ама след 24 часа
#4
Публикувано 31 януари 2008 - 06:58
Остави си помпата,заеби я,мисли как да спреш горивото ПРЕДИ нея.Електромагните клапан преди помпата и копче някакво някьде,другото е ташак.Аларми,имобилайзери,говна.................спри му дизела и си готов,ще мине 2 преки ако и толкова успее и ще спре.Това най-много го мразят крадците,не ме питай от кьде знам ма сьм раснал на готини места,в готини училища с готини приятели.
Имах една с включвател на магнит,магнита беше парче колко капачка от бира.Трябваше да се постави точно на определено място на таблото над жабката за да отвори клапана,ако ли не нафта няма.Имал сьм гадно копче партизанин.Махаш да речем копчето за подгрева на задния джам и слагаш кабелите за спиране на нафтата на негово място,а оди се сети кьде е.Фифели и фифели,но майната им на какви да е аларми,няма спиране там,правени са по един и сьщ начин на един и сьщ принцип.Тьрси нестандартното,спри му нафтата па да го видим как ше заляга да тьрси тоя клапан,как ше я пуска тая нафта на крьстовище.................
Имах една с включвател на магнит,магнита беше парче колко капачка от бира.Трябваше да се постави точно на определено място на таблото над жабката за да отвори клапана,ако ли не нафта няма.Имал сьм гадно копче партизанин.Махаш да речем копчето за подгрева на задния джам и слагаш кабелите за спиране на нафтата на негово място,а оди се сети кьде е.Фифели и фифели,но майната им на какви да е аларми,няма спиране там,правени са по един и сьщ начин на един и сьщ принцип.Тьрси нестандартното,спри му нафтата па да го видим как ше заляга да тьрси тоя клапан,как ше я пуска тая нафта на крьстовище.................
.
#5
Публикувано 31 януари 2008 - 07:43
Пичове, подочух аз нещо интересно наскоро...
То малко не е за public mode та затова може и на лични
Значи за какво става въпрос:
Палене на дизелова W210-ка с кабели - нямало имобилайзер, нямало дявол.
Под пластмасовите кори под предното стъкло, около мотора на чистачките имало имало някакъв куплунг на някаква вакумна джада.
Куплунга се разкуплирал, подавали се 12V на някакъв пин и мотора се стартирал.
Дали има нещо вярно в цялата тази процедура или са митове и легенди за съзвездията?
Разговора тръгна от там, как били гепили колата на човек за рекет.
Аз говорих с потърпевшата страна.
Платил си човека рекета, после си платил вече и каското (корена на злото) ама му обяснили като бонус и как се му гепили колата.
Човека не е в час с кабелите и токовете та до мен стигнаха много изкривена информация.
Освен любопитството, тая информация ако е вярна е добре да се знае за да се вземат и мерки срещу подобна интервенция.
Хайде, очаквам включване от спецове
тва са некви глупости,...дето ти ги разпъват тея локуми!
210 нема палене без ключ,...заеби всекви букси отдоле и отгоре....
некоя от първите 202 може да се подпали без ключ,...но кой ще отключи волана,...требе взлом!
за 124 и по старите важи същото правило!
#6
Публикувано 31 януари 2008 - 08:27
Патрона се тегли лесно на тия,ключа е дебел и кьс и няма проблеми да му забиеш видията.На 123 е тридно,че му тясна ключалката и каквото и да завреш се троши вьтре.На старата 123 се опитвах да и строша заключването на волана / на моя си кола / и 64 килограма не са достатьчни,НО извадиш ли партона може да се премахне заключването.
.
#7
Публикувано 31 януари 2008 - 08:28
Аз да зема да си трая,знам ли кой чете.То на тия които са в занаята им дреме ма и малки деца има
.
#8
Публикувано 31 януари 2008 - 12:11
210 нема палене без ключ,...заеби всекви букси отдоле и отгоре....
некоя от първите 202 може да се подпали без ключ,...но кой ще отключи волана,...требе взлом!
Чист и брутален взлом!
LINX, те точно така са я гепили - счупили са ключалката с нещо и са освободили волана.
Поне така ми обясниха.
Остави си помпата,заеби я,мисли как да спреш горивото ПРЕДИ нея.Електромагните клапан преди помпата и копче някакво някьде,другото е ташак.Аларми,имобилайзери,говна.................спри му дизела и си готов,ще мине 2 преки ако и толкова успее и ще спре.Това най-много го мразят крадците,не ме питай от кьде знам ма сьм раснал на готини места,в готини училища с готини приятели.
Босе, знам ги тея партизански работи. Ама на мен не ми е била целта да се пазя по този начин.
Не съм връзвал и никакви външни имота от аларми и други такива външни секюрити джаджи.
При наличие на каско, вероятността да ми се случи нещо такова е пренебрежимо малка.
А дори и да се случи, няма да толкова страшно.
Въпреки че, сега като пускам тръба за печката от резервоара нищо не ми пречи да монтирам такъв клапан някъде на кофти място.
Ама не знам от къде да намеря подобен. Тези гъзарските за бензина дали ще станат?
Не ми се иска да слагам такъв на много проветриво и мокро място, щото по дифолт гъзарските аксесоари не са правени много за екстремални условия.
Вода, прах, кал, мърсотия... По-добре виреят на сухо и високо
Газта и обркръжението и са нежни и рехави душици.
Ти къв клапан си ползвал точно? От какво може да се приспособи за подобна цел?
Ако се върнем на въпроса, все някак са я запалили гадовете.
Та затова се питам дали няма някаква такава задна вратичка.
Не вярвам да са рязали и шунтирали около помпата - поне на новите соленоида дето спира горивото е доста добре защитен.
Трудно биха стигнали лесно до него и то за норматив.
Любопитството уби котката - кво да правя...
И на второ място се чудя как да не се хвана за палците ако нещо се сбъга електрониката на път.
Ама хич и нямам вяра, ей...
#9
Публикувано 31 януари 2008 - 13:59
Зависи кой ти краде колата.Некой си ходят с тубичка 5л. нафта.Слагая до помпата и с един маркуч директно от тубата,ток на клапана от акумулатора .... / говоря за по старите модели/ .КАСКО му е майката ,те кога решат ще ти опрат пищова в главата и ти сам ще я дадаеш / да не чува рогатия /Остави си помпата,заеби я,мисли как да спреш горивото ПРЕДИ нея.Електромагните клапан преди помпата и копче някакво някьде,другото е ташак.Аларми,имобилайзери,говна.................спри му дизела и си готов,ще мине 2 преки ако и толкова успее и ще спре.Това най-много го мразят крадците,не ме питай от кьде знам ма сьм раснал на готини места,в готини училища с готини приятели.
Имах една с включвател на магнит,магнита беше парче колко капачка от бира.Трябваше да се постави точно на определено място на таблото над жабката за да отвори клапана,ако ли не нафта няма.Имал сьм гадно копче партизанин.Махаш да речем копчето за подгрева на задния джам и слагаш кабелите за спиране на нафтата на негово място,а оди се сети кьде е.Фифели и фифели,но майната им на какви да е аларми,няма спиране там,правени са по един и сьщ начин на един и сьщ принцип.Тьрси нестандартното,спри му нафтата па да го видим как ше заляга да тьрси тоя клапан,как ше я пуска тая нафта на крьстовище.................
#10
Публикувано 31 януари 2008 - 17:03
Esper не си губи времто с глупости . системите за карадене са отработени така че няма спасение.
на 210 без механична ключалак се маха блокажа на волана от опитн разбоиник за около 1 мин. Аз го махам за 6-7.
има задна врата ако се развали блокажа да се освабоди волана.
а на тия с механичен ключ си се чупи по изпитана рецепта заключвалката и готово- там е осте по лесно.
на 210 без механична ключалак се маха блокажа на волана от опитн разбоиник за около 1 мин. Аз го махам за 6-7.
има задна врата ако се развали блокажа да се освабоди волана.
а на тия с механичен ключ си се чупи по изпитана рецепта заключвалката и готово- там е осте по лесно.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#11
Публикувано 31 януари 2008 - 18:03
Бе то ако е речено и на паяк ше ти я качат ма
.
#12
Публикувано 01 февруари 2008 - 08:46
При моята 210 ми правеше проблем ключа за палене. И много чудно като дам на контакт, и подам плюс на шалтера колата пали. Некой може ли да обясни как става тая работа ,нема ли клапан за прекъсване на горивото. Лампичката на имобилайзера свети ,а колата си работи. Тия шваби много елементарно са го измислили. И най-начинаещия автоджамбазин може да я свие. Колата е 96г.
#13
Публикувано 01 февруари 2008 - 10:47
Другари!
Отново да кажа, че темата не я пускам защото ме гони шубето.
Достатъчно пари кихам покрай тъпото каско че да и треперя дали ще я крадат.
От това, което ми казаха покрай открадната останах с впечатлението, че е някаква отработена процедура по паленето с тая жичка.
Чисто любопитство дали е толкова лесно, нищо повече.
Това е, дори и да има такъв начин, най-много да го проверя на моята.
И аз като боса - босе, ще ни връчат алалем по един златен шаран за взлом в собствения си автомобил
2420, нещо не разбирам ти пък на какво се чудиш?
В момента на приближаването на ключа към опръстена около ключалката на контактния ключ, имобилайзера е готов.
Вкарваш ключа и даваш на контакт - всички секюрити системи са аут - чака се само нещо да задейства стартера.
Е, ти го правиш с жица - да не мислиш че контактния ключ прави нещо различно?
Имобилайзера няма лампа. Каквото и да ти е светило, било е нещо друго.
Така че колата си пали, щото ти самия си деактивирал преди това и двете системи за сигурност:
- Имо-то
- Ключалката на контакния ключ.
Туйто
Отново да кажа, че темата не я пускам защото ме гони шубето.
Достатъчно пари кихам покрай тъпото каско че да и треперя дали ще я крадат.
От това, което ми казаха покрай открадната останах с впечатлението, че е някаква отработена процедура по паленето с тая жичка.
Чисто любопитство дали е толкова лесно, нищо повече.
Това е, дори и да има такъв начин, най-много да го проверя на моята.
И аз като боса - босе, ще ни връчат алалем по един златен шаран за взлом в собствения си автомобил
2420, нещо не разбирам ти пък на какво се чудиш?
В момента на приближаването на ключа към опръстена около ключалката на контактния ключ, имобилайзера е готов.
Вкарваш ключа и даваш на контакт - всички секюрити системи са аут - чака се само нещо да задейства стартера.
Е, ти го правиш с жица - да не мислиш че контактния ключ прави нещо различно?
Имобилайзера няма лампа. Каквото и да ти е светило, било е нещо друго.
Така че колата си пали, щото ти самия си деактивирал преди това и двете системи за сигурност:
- Имо-то
- Ключалката на контакния ключ.
Туйто
#14
Публикувано 01 февруари 2008 - 12:43
Аз съм неграмотен в жичкаджийско отношение ама ключа който приближавам към ключалката си е най-обикновен ключ за 10лв. от ключар. Щом приближаването на такъв ключ дезактивира имо-то то направо ми разбихте илюзиите за сигурност. А каква е тази лампичка която седи като присадена на таблото и гасне като се изключи алармата? А светва 10-20сек. след като се изгаси автомобила.Другари!
Отново да кажа, че темата не я пускам защото ме гони шубето.
Достатъчно пари кихам покрай тъпото каско че да и треперя дали ще я крадат.
От това, което ми казаха покрай открадната останах с впечатлението, че е някаква отработена процедура по паленето с тая жичка.
Чисто любопитство дали е толкова лесно, нищо повече.
Това е, дори и да има такъв начин, най-много да го проверя на моята.
И аз като боса - босе, ще ни връчат алалем по един златен шаран за взлом в собствения си автомобил
2420, нещо не разбирам ти пък на какво се чудиш?
В момента на приближаването на ключа към опръстена около ключалката на контактния ключ, имобилайзера е готов.
Вкарваш ключа и даваш на контакт - всички секюрити системи са аут - чака се само нещо да задейства стартера.
Е, ти го правиш с жица - да не мислиш че контактния ключ прави нещо различно?
Имобилайзера няма лампа. Каквото и да ти е светило, било е нещо друго.
Така че колата си пали, щото ти самия си деактивирал преди това и двете системи за сигурност:
- Имо-то
- Ключалката на контакния ключ.
Туйто
Сори за тъпите въпроси, ама и ние неграмотните сме любопитни от време на време. Предварително благодаря ако има отговор.
#15
Публикувано 01 февруари 2008 - 22:24
Момчета,вали гърми крадците си действат яко и не самостоятелно,често ползват инфо. от работници при дилъра и други такива светнати странични, не директно, как дигат S класи и после се оказва че са надхитрили за отрицателно време най-големите умове, инж. от Daymler-Crysler!!!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни