Аз съм неграмотен в жичкаджийско отношение ама ключа който приближавам към ключалката си е най-обикновен ключ за 10лв. от ключар. Щом приближаването на такъв ключ дезактивира имо-то то направо ми разбихте илюзиите за сигурност. А каква е тази лампичка която седи като присадена на таблото и гасне като се изключи алармата? А светва 10-20сек. след като се изгаси автомобила.
Сори за тъпите въпроси, ама и ние неграмотните сме любопитни от време на време. Предварително благодаря ако има отговор.
Далеч си от истината за ключа от 10лв
Значи ключаря прави механичната част от дубликата. И той не е 10лв ама карай.
В пластмасовата кутийка обаче има един чип - това е електронен компонент.
На практика този чип е уникалното в ключа и именно той се разпознава от имобилайзера на колата като приближиш ключа.
Вервай ми, тоя чип не е възможно да ти бъде направен от ключар. Няма дубликат. Няма такъв филм.
Ако него го няма, можеш да си подаваш контакт, да си въртиш на стартер и колата никога няма да запали.
На практика за тая кола не можеш да си направиш дубликат защото с него единствено можеш да я отключиш но не и да я запалиш.
Освен въпросния чип, в пластмасата на ключа има и една платка която пък задейства централното заключване с инфрачервени вълни.
Батериите всъщност са именно за тази платка - да си отключиш колата с натискане на бутона.
Тя няма нищо общо с имобилайзера но и тя е далеч от възможностите на ключаря.
На практика той може да ти направи само 1/3 от оригиналния ключ.
Ако искаш да имаш пълноценен 2 ключ, то го поръчваш единствено и само от дилъра.
Стойността му е над 300лв и чакаш 1 месец.
Когато пристигне отиваш при дилъра за да ти регистрира новия ключ в имобилайзера на колата.
Иначе пак е парче желязо с което можеш да даваш само контакт.
Лампичката за която говориш най-вероятно е от външна аларма и е нещо монтирано допълнително.
Аз нямам такава ама докато не я снимаш и не я покажеш, можем само да гадаем.
Така че не е толкова просто, колкото ти се струва