Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Палене на W210Нетрадиционно...


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#16 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 01 February 2008 - 23:33

Аз съм неграмотен в жичкаджийско отношение ама ключа който приближавам към ключалката си е най-обикновен ключ за 10лв. от ключар. Щом приближаването на такъв ключ дезактивира имо-то то направо ми разбихте илюзиите за сигурност. А каква е тази лампичка която седи като присадена на таблото и гасне като се изключи алармата? А светва 10-20сек. след като се изгаси автомобила.
Сори за тъпите въпроси, ама и ние неграмотните сме любопитни от време на време. Предварително благодаря ако има отговор.


Далеч си от истината за ключа от 10лв ;)
Значи ключаря прави механичната част от дубликата. И той не е 10лв ама карай.
В пластмасовата кутийка обаче има един чип - това е електронен компонент.
На практика този чип е уникалното в ключа и именно той се разпознава от имобилайзера на колата като приближиш ключа.
Вервай ми, тоя чип не е възможно да ти бъде направен от ключар. Няма дубликат. Няма такъв филм.
Ако него го няма, можеш да си подаваш контакт, да си въртиш на стартер и колата никога няма да запали.
На практика за тая кола не можеш да си направиш дубликат защото с него единствено можеш да я отключиш но не и да я запалиш.

Освен въпросния чип, в пластмасата на ключа има и една платка която пък задейства централното заключване с инфрачервени вълни.
Батериите всъщност са именно за тази платка - да си отключиш колата с натискане на бутона.
Тя няма нищо общо с имобилайзера но и тя е далеч от възможностите на ключаря.
На практика той може да ти направи само 1/3 от оригиналния ключ.
Ако искаш да имаш пълноценен 2 ключ, то го поръчваш единствено и само от дилъра.
Стойността му е над 300лв и чакаш 1 месец.
Когато пристигне отиваш при дилъра за да ти регистрира новия ключ в имобилайзера на колата.
Иначе пак е парче желязо с което можеш да даваш само контакт.

Лампичката за която говориш най-вероятно е от външна аларма и е нещо монтирано допълнително.
Аз нямам такава ама докато не я снимаш и не я покажеш, можем само да гадаем.

Така че не е толкова просто, колкото ти се струва :icon_coolgrin:
  • 0

879897.png


#17 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Posted 02 February 2008 - 09:52

Далеч си от истината за ключа от 10лв ;)
Значи ключаря прави механичната част от дубликата. И той не е 10лв ама карай.
В пластмасовата кутийка обаче има един чип - това е електронен компонент.
На практика този чип е уникалното в ключа и именно той се разпознава от имобилайзера на колата като приближиш ключа.
Вервай ми, тоя чип не е възможно да ти бъде направен от ключар. Няма дубликат. Няма такъв филм.
Ако него го няма, можеш да си подаваш контакт, да си въртиш на стартер и колата никога няма да запали.
На практика за тая кола не можеш да си направиш дубликат защото с него единствено можеш да я отключиш но не и да я запалиш.

Освен въпросния чип, в пластмасата на ключа има и една платка която пък задейства централното заключване с инфрачервени вълни.
Батериите всъщност са именно за тази платка - да си отключиш колата с натискане на бутона.
Тя няма нищо общо с имобилайзера но и тя е далеч от възможностите на ключаря.
На практика той може да ти направи само 1/3 от оригиналния ключ.
Ако искаш да имаш пълноценен 2 ключ, то го поръчваш единствено и само от дилъра.
Стойността му е над 300лв и чакаш 1 месец.
Когато пристигне отиваш при дилъра за да ти регистрира новия ключ в имобилайзера на колата.
Иначе пак е парче желязо с което можеш да даваш само контакт.

Лампичката за която говориш най-вероятно е от външна аларма и е нещо монтирано допълнително.
Аз нямам такава ама докато не я снимаш и не я покажеш, можем само да гадаем.

Така че не е толкова просто, колкото ти се струва :icon_coolgrin:

Значи не ми вярваш! Ето ти снимки поне ще се опитам да ги кача, на обикновения ключ от 10лв.ключа с кутийката тип ножка и въпросната лампичка. Колата пали когато клуча с кутийката тип ножка е много далече от нея т.е. с обикновения ключ който няма как да има чип или друго подобно.
  • 0

#18 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 02 February 2008 - 10:05

Значи не ми вярваш! Ето ти снимки поне ще се опитам да ги кача, на обикновения ключ от 10лв.ключа с кутийката тип ножка и въпросната лампичка. Колата пали когато клуча с кутийката тип ножка е много далече от нея т.е. с обикновения ключ който няма как да има чип или друго подобно.



Обяснението е единствено - имобилайзера ти е премахнат.
Ако няма интервенции по системата няма как да стане това.
Пробвал съм го при мен - жената изпра ключа в пералнята и се наложи да поръчвам нов.
Докато чакаш новия, със стария си поиграх доста.
Отварях го, ръчхах до да ги съживя - НЪЦ!
Та извадиш ли чипа на имо-то - едно малко, квадрано черно нещо дето се манда въдре - няма палене колата.
Питах тук-там където трябва - "няма клониране на нова нещо!" беше диагнозата.
Ако искам, можели да премахнат самия имобилайзер - как точно - казаха "наша си работа"!
Така щеше да работи както ти го описваш.
Да ама аз не щях - скокнах до БС за нов ключ.
  • 0

879897.png


#19 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Posted 02 February 2008 - 10:32

Ок айде стига съм писал, че някой ще каже че само ти с**а по темата. Може да е премахнато имо-то ама поне не личи да е пипано, па и на мене не ми се верва щото аз си я докарах от Холандия, ама знае ли човек.2420
  • 0

#20 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 02 February 2008 - 12:54

Ок айде стига съм писал, че някой ще каже че само ти с**а по темата. Може да е премахнато имо-то ама поне не личи да е пипано, па и на мене не ми се верва щото аз си я докарах от Холандия, ама знае ли човек.2420


Пич от снимките ти само се потвърждава това, което вече казах - изчоплено ти е имо-то.
Няма такава ламБа за модела, слагано е нещо допълнително, най-вероятно допълнителна аларма.
Ето какво има в ключа - това е електрониката за отключване.
Чипа за имо-то за съжаление не съм го снимал.
Което не е проблем да се промени, де - втория ключ е някъде в хоум дир.
Иначе класическото решение е това.

Ако ти палиш с ония ключ, това далеч не значи, че става на всяка W210.
Дори ако не вярваш можем да сключим публичен бас - ако загубиш, плащаш копието на моя ключ за 10лв :icon_coolgrin:
Другата вероятност не я коментирам, щото просто няма такава

:friends:
  • 0

879897.png


#21 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Posted 02 February 2008 - 16:54

Съгласен съм с тебе. Сигурно мойта стара кошница понеже е от първите W210 да е реализирана по този начин. И мене ме заблуди това, че с дистанционното тип ножка се действа върху отключването и заключването и едновременно на въпросната лампичка, която казваш че е допълнителна аларма. Иначе на самата сирена отпред си има емблема на МБ, което ме навежда на мисълта че е оригинална. А и като откача клемата на акумулатора сирената започва да писука леко както пише в документите на алармата. Все пак мерси за цялата информация защото вече не се чувствам неграмотен, а полуграмотен.
  • 0

#22 диян

диян

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВАРНААААААА

Posted 02 February 2008 - 17:32

Момчета,вали гърми крадците си действат яко и не самостоятелно,често ползват инфо. от работници при дилъра и други такива светнати странични, не директно, как дигат S класи и после се оказва че са надхитрили за отрицателно време най-големите умове, инж. от Daymler-Crysler!!!

Заключване на предния капак с ел.магнит и прекъсваш квот искаш. Това е временна сериозна спирачка. мое мнение
  • 0

#23 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 05 February 2008 - 22:19

Бе тя темата беше за кражбата на W210-та, ма май нещо се е отплеснала малко :tongue: , та колеги кво да ви кажа говорих с доста компетентни хора за този модел конкретно, е мога да ви кажа че с пуснат инфра ред блокаж този модел няма палене просто, когато говориме за автокражба.Иначе сигурно тия в Щутгард имат някакъв пиниз да ги правят тия работи ма ние никога няма да разбереме как.
  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#24 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 05 February 2008 - 22:38

И да взема да завърша темата, днес нацъках няколко снимки на транспондера - нещото дето се мъдри в ключа и без което няма палене:

Чипа (транспондера)
Мястото му в ключа


Идея нямам при 2420 как се е случило да зачезне, ама си мисля, че по рождение колата гарантирано е имала имобилайзер.
  • 0

879897.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users