дизел помпа за ц220
Started by icito, 31 Jan 2008 - 00:30:02
30 replies to this topic
#1
Posted 31 January 2008 - 00:30
значи да се похваля от 4 дена съм собственик на ц220 1994год.и на втория ден светна edc-то.
в сервиза мо казаха помпата давала 6 грешки.за смяна била и тн.
та въпросът ми е дали е за смяна или първо да пробвам смяна на филтри?
и ако не ще да угасне тая ..... лампичка дали има място където да ремонтират гнп?
проблема ми е че съм в обединеното кралство и тука ми казват едни страхотни цени за ремонта.
та идеята ми е да я пратя до бг за ремонт.
ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
също да попитам от др марка автомобил става ли помпа?
това ми е първия мерцедес и не искам да ходи на скрап.
благодаря предварително.
в сервиза мо казаха помпата давала 6 грешки.за смяна била и тн.
та въпросът ми е дали е за смяна или първо да пробвам смяна на филтри?
и ако не ще да угасне тая ..... лампичка дали има място където да ремонтират гнп?
проблема ми е че съм в обединеното кралство и тука ми казват едни страхотни цени за ремонта.
та идеята ми е да я пратя до бг за ремонт.
ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
също да попитам от др марка автомобил става ли помпа?
това ми е първия мерцедес и не искам да ходи на скрап.
благодаря предварително.
#2
Posted 31 January 2008 - 00:33
Помпа Лукас,наебали а те и то яко..................грубо ма сьм прав.Смисьла е да разровиш из форума и да видиш кьде и кой го оправя тия.
.
#3
Posted 31 January 2008 - 00:39
Виж, затова и Bossa, пусна темата за "чуждоземците", че може и в UK, някой да ти я оправи, ама като не знаем . Питай ме за Чикаго, да ти кажа...
#4
Posted 31 January 2008 - 00:41
У Чикаго па от кога ви вкараха 220 дизел?
.
#5
Posted 31 January 2008 - 00:46
ми на.... ме с тоя лукас ма да съм жив и здрав.
кво да се прави.ако някои знае да се продава читава да казва купувам.
за бг ако ги оправя някои да казва пращам я веднага.
в наи лошия случаи някои предлага ли транспорт от uk до бг ?
ако не стане ще се продаде на части всичко си има и джанти и всичко ма помпа си няма
кво да се прави.ако някои знае да се продава читава да казва купувам.
за бг ако ги оправя някои да казва пращам я веднага.
в наи лошия случаи някои предлага ли транспорт от uk до бг ?
ако не стане ще се продаде на части всичко си има и джанти и всичко ма помпа си няма
#6
Posted 31 January 2008 - 00:48
Става въпрос, за майстори... днес помпа, утре друг може да му е проблема
#7
Posted 31 January 2008 - 00:51
Колко ти искат?Да не стане така,че в БГ да ти вземат повече.И другия пьт пьрво рови из форума,да няма изненадка ЛУКАС.Има ли как да им я вьрнеш тая кола?
.
#8
Posted 31 January 2008 - 01:13
ми искат ми 1000 лири.
за нова
за втора ръка за сега няма оферти.
за нова
за втора ръка за сега няма оферти.
#9
Posted 31 January 2008 - 01:34
От тия втора рька те сьветвам да не си взимаш.
.
#10
Posted 31 January 2008 - 01:46
ok
чакам за оферти за рециклиране.
мерси
чакам за оферти за рециклиране.
мерси
#11
Posted 31 January 2008 - 03:04
Оферти има да чакаш,аз от четеното из форума сьм разбрал,че я има 3-4 в БГ дето ги правят я не.Виктор Карлово ми се вьрти из главата ма друго няма какво да ти кажа.Ни телефон,ни колко,ни кога,ни как..............едни 800 Евро от Гарция за нова помпа ма и тва трябва да си го провериш.100 000 километра трудно вадят тия помпи,това сьщо да си знаеш.Това за нова,втора употреба трябва да е на 3-4 месеца да си дадеш парите за нея,другото е ташак.
.
#12
Posted 31 January 2008 - 05:12
втора употреба трябва да е на 3-4 месеца да си дадеш парите за нея,другото е ташак.
Нещо в което е абсурд да си сигурен...
Такована работа е, от една страна цената на нова помпа директно обезмисля колата, от друга втората употреба си е тотален хазарт...
Трябва да се разровя във Фичо форума - помпите използвани от фиат са на 100% лукас.
Даже ето на колегата Дизел Секцията на Фичо форума - нека порови там, мисля че съм попадал на координатите на човека от Карлово.
Само в ремонт/рециклиране е истината!
И като говорим за ресурс, фиата в момента ми е на 550000км - няма майтап.
И няма абсолютно никакъв проблем около двигателя. И от 5 години не е имал ремонт там - просто от тогава го карам.
Естествено не е гаранция че помпата е подменяна или правена, ама километрите са му впечатляващи.
И пак е страхотен нервак в паленето - нема лете, нема зиме...
#13
Posted 31 January 2008 - 07:31
МБ е на повече от 500 000 км или не е поддържан (не са сменяни навреме горивните филтри,лоша нафта и др.).Това е причината да се развали помпата.Имаш лош късмет.Явно предишният собственик те прецакал.От Бг ли я взе?Пиши да се знае поне кой е лъжеца,да не изгори и друг.Иначе ресурса на горивна помпа Лукас не отстъпва на ТД или ЦДИ при правилна експлоатация.Поне от мойте наблюдения.значи да се похваля от 4 дена съм собственик на ц220 1994год.и на втория ден светна edc-то.
в сервиза мо казаха помпата давала 6 грешки.за смяна била и тн.
та въпросът ми е дали е за смяна или първо да пробвам смяна на филтри?
и ако не ще да угасне тая ..... лампичка дали има място където да ремонтират гнп?
проблема ми е че съм в обединеното кралство и тука ми казват едни страхотни цени за ремонта.
та идеята ми е да я пратя до бг за ремонт.
ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
също да попитам от др марка автомобил става ли помпа?
това ми е първия мерцедес и не искам да ходи на скрап.
благодаря предварително.
Не съм видял някои да ги отремонтира и да работят без проблеми,макар повечето майстори да твърдят обратното.Ако си решил да си караш колата по-добре си купи нова.За съжаление търговците в Бг товарят двойно цената и за това ако можеш си я купи от чужбина-Гърция,Австрия или др.
#14
Posted 31 January 2008 - 07:41
Той е в Англия,от там е взета,а за Лукаса си втория който твьрди,че проблеми нямат и са като Боша или поне аз това разбрах.
.
#15
Posted 31 January 2008 - 10:58
Esper-e на твоя фиат помпата е Бош, на по-новите 1.9тд помпата е лукас.
И ми се струва, че в нашия форум излишно преувеличаваме за тези помпи-не са толкова зле- помпа като помпа, само дето не са масови. Вярно не са толкова здрави като редовите, но като надежност са еднакви със всички ротационни помпи. Имам приятел, които кара дизели изключително и само с помпи Лукас или Кав - 3-та кола подред и си е доволен.
И ми се струва, че в нашия форум излишно преувеличаваме за тези помпи-не са толкова зле- помпа като помпа, само дето не са масови. Вярно не са толкова здрави като редовите, но като надежност са еднакви със всички ротационни помпи. Имам приятел, които кара дизели изключително и само с помпи Лукас или Кав - 3-та кола подред и си е доволен.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users