Ремонт на комутатордали е възможно ще разбера утре!
Започната от kriss, 27 яну 2008 - 00:34:43
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2008 - 00:34
Здравеите мисля че тази тема ще е полезна затова ще ви запозная с моя проблем!
От скоро притежавам ц180 94г. и се появи проблем с оборотите. Търсех инфо в форума, но попадах на всякаква информация, замърсен дросел, нагорели кабели, сензори и т. на т. След преглеждане на автомобила забелязахме твърде много нагорели кабели. Когато ги размърдах в областа м/у двигатела и комутатора двигатела започваше да се тресе дросела да трепери да повишава обороти до 1300-1500 или да ги намалява до 500 и понякога гасне двигателя. Рекох си че свалям и сменям.
След като смених повечето нагорели кабели леко се оправи, но не напълно.
Прегледах дросела, но и тои нямаше проблем. Отвори капака на дросела докато двигатела работеше и кво да видя, лосчето дето го движи моторчето не беше упряло на винчето и като размърдам кабелите подскачаше вдигаше обороти и тогава прилягаше до винчето.
Затворих дросела и докоснах случаино комутатора и отново същия проблем.
Като си помислих че компа е решил да си иде и ми причерня.
Мръсна гас и при моя маистор. Човека погледна проблема и се зае да го отваря, тъи или иначе нещата си отиваха към нов комутатор.
Този бошовски комп. не се отваряше защото е залепен, отидоха му пластмасите но нямаше начин.
Каза че когато го отворил се виждали три пътечки които са били прекъснати в основата. Може би са в следствие от нагорелата инсталация.
Започна да ги запоява и утре ще видим как ще работи, ще направим диагностика и тестове.
Ето снимки на разглобения комутатор и на мап сензора.
Поради лошото качество на снимките съм отбелязал пътечките с червено.
От скоро притежавам ц180 94г. и се появи проблем с оборотите. Търсех инфо в форума, но попадах на всякаква информация, замърсен дросел, нагорели кабели, сензори и т. на т. След преглеждане на автомобила забелязахме твърде много нагорели кабели. Когато ги размърдах в областа м/у двигатела и комутатора двигатела започваше да се тресе дросела да трепери да повишава обороти до 1300-1500 или да ги намалява до 500 и понякога гасне двигателя. Рекох си че свалям и сменям.
След като смених повечето нагорели кабели леко се оправи, но не напълно.
Прегледах дросела, но и тои нямаше проблем. Отвори капака на дросела докато двигатела работеше и кво да видя, лосчето дето го движи моторчето не беше упряло на винчето и като размърдам кабелите подскачаше вдигаше обороти и тогава прилягаше до винчето.
Затворих дросела и докоснах случаино комутатора и отново същия проблем.
Като си помислих че компа е решил да си иде и ми причерня.
Мръсна гас и при моя маистор. Човека погледна проблема и се зае да го отваря, тъи или иначе нещата си отиваха към нов комутатор.
Този бошовски комп. не се отваряше защото е залепен, отидоха му пластмасите но нямаше начин.
Каза че когато го отворил се виждали три пътечки които са били прекъснати в основата. Може би са в следствие от нагорелата инсталация.
Започна да ги запоява и утре ще видим как ще работи, ще направим диагностика и тестове.
Ето снимки на разглобения комутатор и на мап сензора.
Поради лошото качество на снимките съм отбелязал пътечките с червено.
#2
Публикувано 27 януари 2008 - 00:37
Ето и мап сензора и неговия номер отзад. 3445-1
#3
Публикувано 27 януари 2008 - 12:21
Ето и мап сензора и неговия номер отзад. 3445-1
Супер ! Най после някои се престраши да отвори комутатора....ако няма прецакани елементи съм сигурен че ще стане .....Една молба към BENZBOSS , опитаи да изровиш характеристиките на този МАП сензор 3445-1 предполагам че е SIEMENS или Бош ... че аз не съм много на ти с англииският... ....ще бъде от голяма полза за доста хора във форума...сигурен съм че тази тема ще е доста полезна .
#5
Публикувано 27 януари 2008 - 14:16
номера на комутатора ми е 001 545 86 32 / 0227100023 на Бош пък такъв не разбирам да има - или аз другаде гледам номера - има ли някой снимка да покаже къде да гледам точно за номера
#6
Публикувано 27 януари 2008 - 18:27
Комутатора е на БОШ! предполагам и мапа.Супер ! Най после някои се престраши да отвори комутатора....ако няма прецакани елементи съм сигурен че ще стане .....Една молба към BENZBOSS , опитаи да изровиш характеристиките на този МАП сензор 3445-1 предполагам че е SIEMENS или Бош ... че аз не съм много на ти с англииският... ....ще бъде от голяма полза за доста хора във форума...сигурен съм че тази тема ще е доста полезна .
#7
Публикувано 27 януари 2008 - 18:34
ЦЪК единя е на комутатора 018 545 10 32 а другия 0 201 ххх ххх е някакъв бошовски номер ако не се лъжа.номера на комутатора ми е 001 545 86 32 / 0227100023 на Бош пък такъв не разбирам да има - или аз другаде гледам номера - има ли някой снимка да покаже къде да гледам точно за номера
#8
Публикувано 27 януари 2008 - 19:15
Днес ми монтираха вече ремонтирания комутатор и работи без забележки, като нов.
Проблема беше че имаше прекъснати пътечки тънки като конец. Не стана ясно от какво са прекъснати, дали от вибрации или от нагорелата преди това инсталация която може да е дала някаде на късо.
Проблема беше че имаше прекъснати пътечки тънки като конец. Не стана ясно от какво са прекъснати, дали от вибрации или от нагорелата преди това инсталация която може да е дала някаде на късо.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни