Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с диференциалаW124 250D


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 19:42

Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 януари 2008 - 22:26

докато сменяш предавките ТУП има ли??
или само когато от задна към предна и обратно??
  • 0

#3 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 22:32

да има го но вече между 3-4-5 по-малко се усеща.И при потегляня на зад се чува като на първа доста гадно.
  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 26 януари 2008 - 23:15

Маслото сменял ли си го скоро и дали има? :blink:
  • 0

logo-600-1002.png


#5 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 27 януари 2008 - 09:15

Пробвай като я качиш на канала. Като е изключена от скорост да хранеш с ръце кардана и да го размърдаш и така да провериш луфта. Виж да не би гуменото каре да ти се е разбило. То дифа трябва да има някакъв луфт.
  • 0

#6 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 януари 2008 - 11:01

ако това ще те успокои-и при мен е същата история w210 250d
смених висящ лагер тампон на ск.кутия,каре на кардана---няма резултат и май проблема е в голям луфт на дифа
плюс това имам и друга екстра--на мен ми вие дифа - на ниска скорост при голяма предавка ама съм се примирил засега че нямам възможност да го оправя в момента-според мен може да се оправи единствено със СМЯНА :dontknow:
  • 0

#7 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 27 януари 2008 - 12:19

Значи тоя луфт си го имаше преди и вчера смених маслото но той си остана.Що се отнася до кардана не съм го пробвал да го мърдам с ръце,но като вдигна някоя от задните гуми на крик и леко я връткам напред назад го има тоя луфт и се усеща,че е доста голям.Решил съм да го свалям и да го отварям пък каквото сабя покаже. :dontknow: После ще пиша какво е станало и дали има лек за тая болка.
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 януари 2008 - 12:53

ако това ще те успокои-и при мен е същата история w210 250d
смених висящ лагер тампон на ск.кутия,каре на кардана---няма резултат и май проблема е в голям луфт на дифа
плюс това имам и друга екстра--на мен ми вие дифа - на ниска скорост при голяма предавка ама съм се примирил засега че нямам възможност да го оправя в момента-според мен може да се оправи единствено със СМЯНА :dontknow:


сипи му оригинална добава от балкан стар, за около 2000км, трябва да намали, даже да изчезне виенето.
нормално е да има луфт
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 януари 2008 - 12:58

Значи тоя луфт си го имаше преди и вчера смених маслото но той си остана.Що се отнася до кардана не съм го пробвал да го мърдам с ръце,но като вдигна някоя от задните гуми на крик и леко я връткам напред назад го има тоя луфт и се усеща,че е доста голям.Решил съм да го свалям и да го отварям пък каквото сабя покаже. :dontknow: После ще пиша какво е станало и дали има лек за тая болка.


забрави да го отваряш. нищо няма да направиш, нямаш сервизната информация и опита, кое с колко да натегнеш.

естествено че е огромен луфта като въртиш колелото на крик. докато се предаде движението до блокировката в скоростите има много зъбни колела, всяко от които има допустим луфт и се насъбират.

хвани кардана и завърти с ръка,за да усетиш истинския луфт.

провери висящия лагер да не задържа, тогава се получава силно тупане при смяна.
подаваш ли междинна газ като сменяш предавките?
  • 0

#10 stoian

stoian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златица
  • Интереси:Риболов
    Мотори

Публикувано 27 януари 2008 - 14:41

Колега,провери ли двете втулки
отзад на диференциала?Може и
от тях да тупа.
  • 0
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден

#11 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:

Публикувано 27 януари 2008 - 16:14

Колега,провери ли двете втулки
отзад на диференциала?Може и
от тях да тупа.


за кои втулки по-точно става въпрос.
  • 0

#12 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 156 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 27 януари 2008 - 20:11

Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д

Смени си карето на кардана.
  • 0

#13 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 27 януари 2008 - 20:40

Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д


Всяка стара кола има куп луфтове. Когато сменяваш масло на скоростна кутия и диференциал, винаги обръщай внимание на маслото, което източваш. Ако е бистро, тези луфтове са естествени в резултат на експлоатацията и не могат да доведат до авария. Ако маслото е мътно и в него има сиви частички от циментацията на зъбните колела, това не е много добре. Обикновено луфтовете са в касетата на диференциала, все пак там са 4 колела. При луфт между пиньона и короната има и виене. Щеш не щеш, ще си създадеш навик за по-плавно потегляне - иначе всеки път туп... Не се коси, ако тези хлабини не са се получили наскоро и изведнъж, ще караш докато хвърлиш цялата кола. Аз един Транзит го купих с луфт 30 градуса в дифа, карах го 60 000, а после онзи на когото го продадох му обеси една платформа и го товареше с гуми от Германия, а на платформата - кола. И направи 170 000 километра, продаде го още здрав.
  • 0

#14 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 януари 2008 - 20:46

Комбинация от голям луфт в дифа и разбити карета в полуоските може да доведе до такъв звук.
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 януари 2008 - 23:55

при тръгване на първа скорост от спряло положение луфта е обран предварително от масленото увличане в скоростите. ако има задържащ лагер някъде по пътя трансмисия-диф-полуоски се получава удър при тръгване. говорим за ръчни скорости
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни