Проблем с диференциалаW124 250D
Започната от Д.Стаменов, 26 яну 2008 - 19:42:02
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 януари 2008 - 19:42
Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д
#2
Публикувано 26 януари 2008 - 22:26
докато сменяш предавките ТУП има ли??
или само когато от задна към предна и обратно??
или само когато от задна към предна и обратно??
#3
Публикувано 26 януари 2008 - 22:32
да има го но вече между 3-4-5 по-малко се усеща.И при потегляня на зад се чува като на първа доста гадно.
#4
Публикувано 26 януари 2008 - 23:15
Маслото сменял ли си го скоро и дали има?
#5
Публикувано 27 януари 2008 - 09:15
Пробвай като я качиш на канала. Като е изключена от скорост да хранеш с ръце кардана и да го размърдаш и така да провериш луфта. Виж да не би гуменото каре да ти се е разбило. То дифа трябва да има някакъв луфт.
#6
Публикувано 27 януари 2008 - 11:01
ако това ще те успокои-и при мен е същата история w210 250d
смених висящ лагер тампон на ск.кутия,каре на кардана---няма резултат и май проблема е в голям луфт на дифа
плюс това имам и друга екстра--на мен ми вие дифа - на ниска скорост при голяма предавка ама съм се примирил засега че нямам възможност да го оправя в момента-според мен може да се оправи единствено със СМЯНА
смених висящ лагер тампон на ск.кутия,каре на кардана---няма резултат и май проблема е в голям луфт на дифа
плюс това имам и друга екстра--на мен ми вие дифа - на ниска скорост при голяма предавка ама съм се примирил засега че нямам възможност да го оправя в момента-според мен може да се оправи единствено със СМЯНА
#7
Публикувано 27 януари 2008 - 12:19
Значи тоя луфт си го имаше преди и вчера смених маслото но той си остана.Що се отнася до кардана не съм го пробвал да го мърдам с ръце,но като вдигна някоя от задните гуми на крик и леко я връткам напред назад го има тоя луфт и се усеща,че е доста голям.Решил съм да го свалям и да го отварям пък каквото сабя покаже. После ще пиша какво е станало и дали има лек за тая болка.
#8
Публикувано 27 януари 2008 - 12:53
ако това ще те успокои-и при мен е същата история w210 250d
смених висящ лагер тампон на ск.кутия,каре на кардана---няма резултат и май проблема е в голям луфт на дифа
плюс това имам и друга екстра--на мен ми вие дифа - на ниска скорост при голяма предавка ама съм се примирил засега че нямам възможност да го оправя в момента-според мен може да се оправи единствено със СМЯНА
сипи му оригинална добава от балкан стар, за около 2000км, трябва да намали, даже да изчезне виенето.
нормално е да има луфт
#9
Публикувано 27 януари 2008 - 12:58
Значи тоя луфт си го имаше преди и вчера смених маслото но той си остана.Що се отнася до кардана не съм го пробвал да го мърдам с ръце,но като вдигна някоя от задните гуми на крик и леко я връткам напред назад го има тоя луфт и се усеща,че е доста голям.Решил съм да го свалям и да го отварям пък каквото сабя покаже. После ще пиша какво е станало и дали има лек за тая болка.
забрави да го отваряш. нищо няма да направиш, нямаш сервизната информация и опита, кое с колко да натегнеш.
естествено че е огромен луфта като въртиш колелото на крик. докато се предаде движението до блокировката в скоростите има много зъбни колела, всяко от които има допустим луфт и се насъбират.
хвани кардана и завърти с ръка,за да усетиш истинския луфт.
провери висящия лагер да не задържа, тогава се получава силно тупане при смяна.
подаваш ли междинна газ като сменяш предавките?
#10
Публикувано 27 януари 2008 - 14:41
Колега,провери ли двете втулки
отзад на диференциала?Може и
от тях да тупа.
отзад на диференциала?Може и
от тях да тупа.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#11
Публикувано 27 януари 2008 - 16:14
Колега,провери ли двете втулки
отзад на диференциала?Може и
от тях да тупа.
за кои втулки по-точно става въпрос.
#12
Публикувано 27 януари 2008 - 20:11
Смени си карето на кардана.Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д
#13
Публикувано 27 януари 2008 - 20:40
Здравейте момчеча.
Имам проблем и той е следният: значи при потегляне се чува отзад в диференциала едно грозно / дуп / все едно има луфт некъде.Отидох на канала, и колата е угасена на скорост.Бутам я отзад и се вижда,че мръдне леко напред и чак тогава се усеща,че вътре зъбните колелета са зацепили.С по-прости думи се получава някакъв голям свободен ход в диференциала.Какво може да се направи по въпроса.Става въпрос за мерцедес 124-2.5Д
Всяка стара кола има куп луфтове. Когато сменяваш масло на скоростна кутия и диференциал, винаги обръщай внимание на маслото, което източваш. Ако е бистро, тези луфтове са естествени в резултат на експлоатацията и не могат да доведат до авария. Ако маслото е мътно и в него има сиви частички от циментацията на зъбните колела, това не е много добре. Обикновено луфтовете са в касетата на диференциала, все пак там са 4 колела. При луфт между пиньона и короната има и виене. Щеш не щеш, ще си създадеш навик за по-плавно потегляне - иначе всеки път туп... Не се коси, ако тези хлабини не са се получили наскоро и изведнъж, ще караш докато хвърлиш цялата кола. Аз един Транзит го купих с луфт 30 градуса в дифа, карах го 60 000, а после онзи на когото го продадох му обеси една платформа и го товареше с гуми от Германия, а на платформата - кола. И направи 170 000 километра, продаде го още здрав.
#14
Публикувано 27 януари 2008 - 20:46
Комбинация от голям луфт в дифа и разбити карета в полуоските може да доведе до такъв звук.
#15
Публикувано 27 януари 2008 - 23:55
при тръгване на първа скорост от спряло положение луфта е обран предварително от масленото увличане в скоростите. ако има задържащ лагер някъде по пътя трансмисия-диф-полуоски се получава удър при тръгване. говорим за ръчни скорости
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни