относно печките на цди
Започната от jel, 25 яну 2008 - 19:58:39
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 януари 2008 - 19:58
здравеите на всички. с риск да стана досаден пак ште подхвана темата за температурата при цди-то. днес беше топличко и аз решик да я намеря тази прословута печка и да я разгледам.и какво открих,намира се под предния десен под калник.свалих я разглобих я и всичко изглежда нормално.свешта която пали нафтата работи.турбинката която нагнетява ваздуха за да запали печката работи,всичко е отпушено водата си минава нормално.някои има ли идея какво може да е заштото пак не работи.и между другото има логика като не работи печката да не може да поддаржа нормална температура самата кола. по начина по които е сварзана е напално нормално да пречи на загряването.
#2
Публикувано 26 януари 2008 - 14:36
печката се настройва под колко градуса да пали и колко време да работи
иди на стардиагностик и виж какво е зададено при теб
иди на стардиагностик и виж какво е зададено при теб
#3
Публикувано 27 януари 2008 - 19:30
Провери помпата за подаване на нафта, дали работи .Тя се намира под резервара от дясната страна .
#4
Публикувано 27 януари 2008 - 21:54
Аз икам да знам как е вьрзана и какво толко пречи тая печка,че мотора не загрява?
.
#5
Публикувано 28 януари 2008 - 22:22
Термостата и " пречи " на печката?Аз икам да знам как е вьрзана и какво толко пречи тая печка,че мотора не загрява?
#6
Публикувано 29 януари 2008 - 07:57
Моето инфо - печката за да работи и трябва цуркулация на вода. Най най честия дефект е откази на електрическата помпа за водата, която е вързана последователно на печката. Това предизвиква термично изключване на печката и за да се включи в нормална работа е редно паметта за грешки да се зачисти в сервиз. Друг дефект е проблем в КомбиИнструмент (таблото с уредите) който при някои модели пускат сигнал за запалване на печката (както беше споменато това зависи от външната темература). Съществуват проблеми и от лошо състояние на дюзата в печката, и след такъв дефект печката отказва да работи като в паметта за грешки остава тази "няма пламък; след повторен опит за запалване не е разпознат пламък"
Виждал съм разбира се и модели с ел. печка и нафтова такава. Едната работи в минусовите температури а другата в положителните. За това се грижи температурен ключ който мери външната тепература. Поради проблеми с ел. нагревател е възможно при тези системи да няма подгряване когато темературата се вдигне над 4-5 градуса понеже ел. нагревател е изгорял.
При S Klass печката е малко по-сложна и общо взето може да се пали и с дистанционно. Виждал печки които си палят когато си искат при изгасена кола и това предизвиква скапване на акумулатора.
Абе проблеми да търсиш......
А защо се монтира - ами CDI отделя твърде малко топлина та затова е редно да се монтира такъв елемент
Виждал съм разбира се и модели с ел. печка и нафтова такава. Едната работи в минусовите температури а другата в положителните. За това се грижи температурен ключ който мери външната тепература. Поради проблеми с ел. нагревател е възможно при тези системи да няма подгряване когато темературата се вдигне над 4-5 градуса понеже ел. нагревател е изгорял.
При S Klass печката е малко по-сложна и общо взето може да се пали и с дистанционно. Виждал печки които си палят когато си искат при изгасена кола и това предизвиква скапване на акумулатора.
Абе проблеми да търсиш......
А защо се монтира - ами CDI отделя твърде малко топлина та затова е редно да се монтира такъв елемент
#7
Публикувано 29 януари 2008 - 14:30
[quote name='Hauk' date='Jan 29 2008, 07:57 AM' post='96641']
Виждал съм разбира се и модели с ел. печка и нафтова такава. Едната работи в минусовите температури а другата в положителните. За това се грижи температурен ключ който мери външната тепература. Поради проблеми с ел. нагревател е възможно при тези системи да няма подгряване когато темературата се вдигне над 4-5 градуса понеже ел. нагревател е изгорял.
Съгласен съм с теб.LYNX каза, че този нагревател се намира под колекторните тръби на много шибано място и не стига ,че се сваля трудно но и цената му била .... Ако и лятото на някой колата му загрява много бавно или не вдига повече от 60-70 градуса , при здав термостат със сигурност има проблем с този нагревател но някой му викат и печка.При проверка на компа показва дали работии и предполагам като кажат ,че печката не работи имат това предвид.
Виждал съм разбира се и модели с ел. печка и нафтова такава. Едната работи в минусовите температури а другата в положителните. За това се грижи температурен ключ който мери външната тепература. Поради проблеми с ел. нагревател е възможно при тези системи да няма подгряване когато темературата се вдигне над 4-5 градуса понеже ел. нагревател е изгорял.
Съгласен съм с теб.LYNX каза, че този нагревател се намира под колекторните тръби на много шибано място и не стига ,че се сваля трудно но и цената му била .... Ако и лятото на някой колата му загрява много бавно или не вдига повече от 60-70 градуса , при здав термостат със сигурност има проблем с този нагревател но някой му викат и печка.При проверка на компа показва дали работии и предполагам като кажат ,че печката не работи имат това предвид.
#8
Публикувано 29 януари 2008 - 18:49
каде да отида бе момчета да я погледнат тази печка.свалих я разглобих я цялата всичко изглейда наред.мотор4ето на помпата (водната)която е в печката работи.дюзата е чиста,сжешта която пали е здрава,смених вече 3 термостата ,но не искам да ходя в балкан стар (поради лични саображения) каде да ида при китанов дали имат нуйните им нешта?
#9
Публикувано 29 януари 2008 - 18:57
Писах ти на лични.Обади се.каде да отида бе момчета да я погледнат тази печка.свалих я разглобих я цялата всичко изглейда наред.мотор4ето на помпата (водната)която е в печката работи.дюзата е чиста,сжешта която пали е здрава,смених вече 3 термостата ,но не искам да ходя в балкан стар (поради лични саображения) каде да ида при китанов дали имат нуйните им нешта?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни