Авто сервизите + / --Тук ще хвалим и хулим родните "майстори"
Започната от ENOXELA, 14 май 2006 - 09:48:41
116 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 май 2006 - 09:48
Редактирано от Само Дизел
#2
Публикувано 14 май 2006 - 15:33
Ами да се включа по темата
От около три години работя със сервиз "Промотор" във Варна на ул."Подвис".
Извършват ремонти по ходовата част, двигател, ел. инсталация и т.н.
Работят предимно с Мерцедес, БМВ и Ауди но не отказват и други марки.
Всичките ни коли (на фирмата) се поддържат там и до момента нямам никакви оплаквания.
Минусите са че все още нямат диагностична апаратура за двигател и стренд за реглаж на преден и заден мост.
От около три години работя със сервиз "Промотор" във Варна на ул."Подвис".
Извършват ремонти по ходовата част, двигател, ел. инсталация и т.н.
Работят предимно с Мерцедес, БМВ и Ауди но не отказват и други марки.
Всичките ни коли (на фирмата) се поддържат там и до момента нямам никакви оплаквания.
Минусите са че все още нямат диагностична апаратура за двигател и стренд за реглаж на преден и заден мост.
MB W210 E230
#3
Публикувано 07 юли 2006 - 23:58
Аз препоръчвам за диагностика и работа на двигателя на тези които са от Пловдив сервиз Formula. Имах големи проблеми с работата на двигателя на газ, само там успяха да се справят със ситуацията/няма да описвам подробно проблема, има го в друга тема/. Човека които ми прави колата се казва Апостол и е работил в сервиза на Бош. Ако карате мерцедес търсете него .
#4
Публикувано 19 юли 2006 - 00:11
не ходете във ВАГОНА на сервиз-забравиха да ми стегнат болт на носача на опела ми. иначе за реглаж са добри
#5
Публикувано 06 септември 2006 - 16:40
И аз имам много добри впечатления от FORMULA в Пловдив.Качествено,бързо и на добра цена/обръща се внимание и на клиента и на колата му/Аз препоръчвам за диагностика и работа на двигателя на тези които са от Пловдив сервиз Formula. Имах големи проблеми с работата на двигателя на газ, само там успяха да се справят със ситуацията/няма да описвам подробно проблема, има го в друга тема/. Човека които ми прави колата се казва Апостол и е работил в сервиза на Бош. Ако карате :ok: мерцедес :ok: търсете него .
#6
Публикувано 12 септември 2006 - 12:47
Мога да похваля сервиза за автоматици СПИЙДСЕРВИЗ в Пловдив - под моста на Карловско шосе - компетентна и качествена работа.
ПО моята кола - само профилактики, масла , филтри, но това е мнението и на доста хора , посетили сервиза
за този сервиз каквото и да се напише ще е малко,собственика се казва Петьо абсолютен професионалист,Преди години имах BMW автоматик след обиколка на целия град в търсене на майстор,всички ме препращаха при него. А най големия майтап беше преди това, в на BMW уж тогава официалния сервиз нещо CAR се казваше ама не помня точно намираше се в двора на полигона на Асеновградско шосе,та отивам аз там и им казвам така и така колата ми върви само назад,която и скорост да дам директа,задна,2,3 тя все назад тръгва те ме гледат пулат се и единия вика оооооооооооо ама то това автоматик,то трябва в София,трябва в чиста стая и незнам си още какво,пък щяло да бъде скъпо и ред други глупости,при Петьо ми я оправиха за три дена,след това BMW имах още 3-4 марки коли,всичките там бяха поддаржани,докато не си купих една 190 2.5D,закарах я още на другия ден след покупката за стандартните работи по нова кола,масла,ремъци и т.н. от тогава все по рядко се виждаме защото 190-ката почти не се разваляше,даже като се замисля за 4 год освен два амортисиора май нищо друго не съм правил.за по сериозни ремонти особенно на автоматични скорости, само там.
Сервиза наистина е перфектен
#7
Публикувано 15 септември 2006 - 10:09
Ходя при Петко от около 4 години. Незнам колко ги бива, но личното ми мнение е че са МНОГО ДОБРИ. Всяка година си купуват информация за най-новите модели на MERCEDES директно от БАЛКАНСТАР. По мойта са си откривали винаиг проблема без да счупят нещо друго или да са се объркали. Само споменавам че подържат и гаранционни МЕРЦЕДЕСИ, които не са закупени в БГ. При тях няма неща като "това може да кара още" и "абе търси втора употреба". Взимаха май по 26 лв. на час, но до сега никога не съм си тръгвал разочарован от автосервиза им. Лично за мен, те са най-добрите в София, а електротехника им е направо БОГ.Кажете нещо за Петко. На ул. Братя Миладинови е. Между Т. Александров и Александър Стамболийски. Големи хвалби чувах за него, но...
Абе ако се ходи там няма да се сбърка. Друг е въпроса кой колко пари му се дават за определен рмонт.
#8
Публикувано 22 ноември 2006 - 09:50
абе петко е добър наистина, но има един малко по добър от него.щото човек не е безгрешен и заради него правих основен ремонт на двигател което в последствие се оказа ненужно.но така е всички сме грешни,а и пари трябва да се взимат.та по добрият се казва генади а сервиза се намира на ботевградско шосе,ако някои го интересува ще му дам номер за връзка.
#9
Публикувано 23 ноември 2006 - 10:02
Да опиша и аз малко патила. Въпросът го бях поставил в тема "Проблем с ABS на С-класа" тук
Сега ще опиша накратко разрешението на проблема.
Ходих на диагностика в Пансервиз на околовръстното:, където компютърът погаза изправни датчици и проблем в помпата на ABS-а. Видях с очите си диагностичния лист. Казаха ми 200 лева за нова помпа. Като отделих парите, се обадих за ремонта и тук стана интересно. Казаха ми че междувременно диагностикът е уволнен и трябва нова диагностика от новия диагностик/безплатно/. Отидох пак. Направих нова диагностика - същия резултат - проблем в помпата. Но реакцията на новите майстори беше категорична - такъв проблем не може да се отстрани за 200 лева, най-малко 500 ще струва. Твърдяха, че уволненият диагностик ме е излъгал нещо.
И така си тръгнах с дълбоки душевни съмнения - нещо не ми вдъхваха доверие новите майстори. Новият диагностик 10 минути не можеше да нагласи компютъра към марката и модела на колата, в началото беше избрал модела след 99 година, а моя е 96, та добре че гледах та го поправих. Абе въобще....
Както и да е, посъветвах се с приятели и отидох на нова диагностика в "Технотест" в кв. Дружба. И изненада! Компютърът показа проблем в преден десен датчик, а помпата - здрава!!! Ето защо първоначално в Пансервиз са ми казали, че проблемът е щял да се оправи с 200 лева!!! И нарочно са ми казали че проблемът е в помпата, която е скъпа, за да съм доволен че се "разминавам" с 200 лева
И така, светкавично отидох при един приятел, който е изключително добър майстор, но за съжаление се занимава само с японски автомобили. Помолих го да ми свали датчика. При демонтажа се оказа, че датчикът се е разместил леко от леглото си и подава грешни сигнали. Почистихме мястото, закрепихме го правилно и проблемът ми се оправи!!!
Та така от 500, 200 и т.н. лева се оказа безплатно, ако не броим диагностиката!!!
И така - изводът!
Не стъпвайте в Пансервиз на околовръстното:!
И хората, и компютрите лъжат.
От самото начало първият диагностик е знаел истинският проблем, вероятно е демонтирал датчика и е видял че ще се оправи без пари, което обаче не ги устройва /тогава бях оставил колата за няколко часа и не присъствах на диагностиката/. И са спретнали лъжата с помпата. Която, признавам, за малко да мине.
Сега ще опиша накратко разрешението на проблема.
Ходих на диагностика в Пансервиз на околовръстното:, където компютърът погаза изправни датчици и проблем в помпата на ABS-а. Видях с очите си диагностичния лист. Казаха ми 200 лева за нова помпа. Като отделих парите, се обадих за ремонта и тук стана интересно. Казаха ми че междувременно диагностикът е уволнен и трябва нова диагностика от новия диагностик/безплатно/. Отидох пак. Направих нова диагностика - същия резултат - проблем в помпата. Но реакцията на новите майстори беше категорична - такъв проблем не може да се отстрани за 200 лева, най-малко 500 ще струва. Твърдяха, че уволненият диагностик ме е излъгал нещо.
И така си тръгнах с дълбоки душевни съмнения - нещо не ми вдъхваха доверие новите майстори. Новият диагностик 10 минути не можеше да нагласи компютъра към марката и модела на колата, в началото беше избрал модела след 99 година, а моя е 96, та добре че гледах та го поправих. Абе въобще....
Както и да е, посъветвах се с приятели и отидох на нова диагностика в "Технотест" в кв. Дружба. И изненада! Компютърът показа проблем в преден десен датчик, а помпата - здрава!!! Ето защо първоначално в Пансервиз са ми казали, че проблемът е щял да се оправи с 200 лева!!! И нарочно са ми казали че проблемът е в помпата, която е скъпа, за да съм доволен че се "разминавам" с 200 лева
И така, светкавично отидох при един приятел, който е изключително добър майстор, но за съжаление се занимава само с японски автомобили. Помолих го да ми свали датчика. При демонтажа се оказа, че датчикът се е разместил леко от леглото си и подава грешни сигнали. Почистихме мястото, закрепихме го правилно и проблемът ми се оправи!!!
Та така от 500, 200 и т.н. лева се оказа безплатно, ако не броим диагностиката!!!
И така - изводът!
Не стъпвайте в Пансервиз на околовръстното:!
И хората, и компютрите лъжат.
От самото начало първият диагностик е знаел истинският проблем, вероятно е демонтирал датчика и е видял че ще се оправи без пари, което обаче не ги устройва /тогава бях оставил колата за няколко часа и не присъствах на диагностиката/. И са спретнали лъжата с помпата. Която, признавам, за малко да мине.
#10
Публикувано 07 февруари 2007 - 22:35
АУПУСИ - "ЛАЗАРОВ"
София, кв. "Левски", ул. "Дряновски манастир" 6
...и съм много доволен от работа, отношение и не на последно място ЦЕНА.
За задното гърне на Бенца където и да звъннах от 120 до 200лв с труда.
Тук ми взеха 75лв(...и то поцинковано, за което цената вървеше другаде около 200лв ) и прегледаха цялата генерация...постегнаха хлабини, скоби итн.
...и с 2 години гаранция...без разлика на газ или бензин е колата!!!
София, кв. "Левски", ул. "Дряновски манастир" 6
...и съм много доволен от работа, отношение и не на последно място ЦЕНА.
За задното гърне на Бенца където и да звъннах от 120 до 200лв с труда.
Тук ми взеха 75лв(...и то поцинковано, за което цената вървеше другаде около 200лв ) и прегледаха цялата генерация...постегнаха хлабини, скоби итн.
...и с 2 години гаранция...без разлика на газ или бензин е колата!!!
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#11
Публикувано 19 февруари 2007 - 12:41
Оки за ауспуси специално аз съм много доволен от М-комплект 33 на Павлово, работят бъзо и за момента доста качествено в смисъл оплаквания от гърнетата нямам.
Имам обаче няколко въпроса, че в скоро време тябва да си нося 190тка да ми я оправят най-после качествено.
1. Какво ще кажете за "Mercedess Service" на ботевградско шосе? Чувал съм, че работят добре, но са само слухове. За диганостика взимат 50тарка, но ако наистина работят хубаво съм съгласен да ги дам. Така че моля за мнения.
2. Някой знае ли къде могат да ми настроят газовта като хората, защото ми гасне и се дразня - тези които ми я сложиха уж я настройват ама на същата простотия.
3. Трябва ми ЧИТАВ еликтричар, да ми погледне озвучителната система и не само, защото по една щастлива случайност установих, че заради нея ми гасне от време на време колата.
Благодарско много
Гаа
Имам обаче няколко въпроса, че в скоро време тябва да си нося 190тка да ми я оправят най-после качествено.
1. Какво ще кажете за "Mercedess Service" на ботевградско шосе? Чувал съм, че работят добре, но са само слухове. За диганостика взимат 50тарка, но ако наистина работят хубаво съм съгласен да ги дам. Така че моля за мнения.
2. Някой знае ли къде могат да ми настроят газовта като хората, защото ми гасне и се дразня - тези които ми я сложиха уж я настройват ама на същата простотия.
3. Трябва ми ЧИТАВ еликтричар, да ми погледне озвучителната система и не само, защото по една щастлива случайност установих, че заради нея ми гасне от време на време колата.
Благодарско много
Гаа
#12
Публикувано 04 април 2007 - 21:53
Моля без линкове към други сайтовеЕ тия са пичове.Скоро ще кача и снимки на един ретро автомобил-мерцедес разбира се ,които те изпесъкоструиха.
#13
Публикувано 14 май 2007 - 12:17
аз искам да споделя за моята случка в пловдивския BOSH,който се намира на кукленско шосе,а вие да прецените колко са техници.2 дни след като ми докараха колата от Италия я обслужих с всички консумативи-масла,филтри и т.н. след което дойде ред да си "загася" лампата на ABS-а.Отидох в сервиза на BOSH по обед(там били с най-модерната техника и пипали супер момчетата).Приемчика ме записа и каза до края на работния ден ще я видим.ОК,в 17 часа ми звъни тел. и някакъв пич ми обяснява разни неща,при което му казах че след
малко съм при него за да ми ги обясни нормално.Отивам и човека започва да ми "святка лампата"-как компютъра на колата ми бил от по- новия модел на Мерцедес и как същия компютър очаквал да разчете сигнал от 4 датчика за ABS,а моята имала само 2 (на предния и на задния мост по 1 по средата) и поради тая причина давала грешка на заден ляв датчик и затова светела лампата така неугасяемо!Попитах как смятате да го решим тоя проблем и отговора беше "ще ви намерим компютър 2-а употреба и ще го сложим и ако ви хареса ще си го купите"при което попитах за цената,а човека отсреща вика"еми ще видим,не знам точно".Дотук добре,ще ми слагат компютър дето ще трябва да го "харесвам" и дето не знам колко ще ми струва ) (от друго място ме ориентираха около 700 лв втора ръка)
После питам пак щото не разбирам кой знае колко ама мога да смятам до 4,защо след като иска информация от 4 датчика и дава грешка на заден ляв не дава по същата логика грешка и на преден ляв или преден десен,нали и на предния мост е само 1 датчика??отговора е бъркане в ухото или нещо такова...
Благодарих за вниманието,платих за диагностиката взех си колата и си тръгнах.
На другия ден отидох при 1 техник на аудио касетофони и чейнджъри за да ми пооправи кабелите за музиката в багажника,защото предния собственик очевидно беше имал доста сериозна музика,но си беше разкачил стъпалата и колоните и сега стояха само кабелажите в багажника,безразборно оголени и опиращи се на ламарината до резервната гума.Още щом техника започна да изолира кабелите забелязах 1 кабел с букса,който никак не приличаше на такъв за музиката,беше дълъг около педя,до него отдясно успоредно имаше същия,но беше включен.включих и този в
буксата за която беше предназначен,отидох запалих колата и лампата за АBS-а изгасна ) после го тествах-работеше безупречно!
Предполагам,когато са разкачали аудио техниката са извадили и този кабел по невнимание.Колата се оказа с 4 датчика и с правилния компютър,макар,че скъпата техника в сервиза на BOSH и квалифицираните им техници твърдяха друго.
моля модераторите да преместят коментара ми,ако сметнат,че не е тук мястото за него.
малко съм при него за да ми ги обясни нормално.Отивам и човека започва да ми "святка лампата"-как компютъра на колата ми бил от по- новия модел на Мерцедес и как същия компютър очаквал да разчете сигнал от 4 датчика за ABS,а моята имала само 2 (на предния и на задния мост по 1 по средата) и поради тая причина давала грешка на заден ляв датчик и затова светела лампата така неугасяемо!Попитах как смятате да го решим тоя проблем и отговора беше "ще ви намерим компютър 2-а употреба и ще го сложим и ако ви хареса ще си го купите"при което попитах за цената,а човека отсреща вика"еми ще видим,не знам точно".Дотук добре,ще ми слагат компютър дето ще трябва да го "харесвам" и дето не знам колко ще ми струва ) (от друго място ме ориентираха около 700 лв втора ръка)
После питам пак щото не разбирам кой знае колко ама мога да смятам до 4,защо след като иска информация от 4 датчика и дава грешка на заден ляв не дава по същата логика грешка и на преден ляв или преден десен,нали и на предния мост е само 1 датчика??отговора е бъркане в ухото или нещо такова...
Благодарих за вниманието,платих за диагностиката взех си колата и си тръгнах.
На другия ден отидох при 1 техник на аудио касетофони и чейнджъри за да ми пооправи кабелите за музиката в багажника,защото предния собственик очевидно беше имал доста сериозна музика,но си беше разкачил стъпалата и колоните и сега стояха само кабелажите в багажника,безразборно оголени и опиращи се на ламарината до резервната гума.Още щом техника започна да изолира кабелите забелязах 1 кабел с букса,който никак не приличаше на такъв за музиката,беше дълъг около педя,до него отдясно успоредно имаше същия,но беше включен.включих и този в
буксата за която беше предназначен,отидох запалих колата и лампата за АBS-а изгасна ) после го тествах-работеше безупречно!
Предполагам,когато са разкачали аудио техниката са извадили и този кабел по невнимание.Колата се оказа с 4 датчика и с правилния компютър,макар,че скъпата техника в сервиза на BOSH и квалифицираните им техници твърдяха друго.
моля модераторите да преместят коментара ми,ако сметнат,че не е тук мястото за него.
#14
Публикувано 17 май 2007 - 11:22
абе петко е добър наистина, но има един малко по добър от него.щото човек не е безгрешен и заради него правих основен ремонт на двигател което в последствие се оказа ненужно.но така е всички сме грешни,а и пари трябва да се взимат.та по добрият се казва генади а сервиза се намира на ботевградско шосе,ако някои го интересува ще му дам номер за връзка.
Ще съм благодарен да дадеш телефон на този човек от ботевградско шосе. Аз от скоро съм собственик на бенц С200
и трябва спешно да сменя масло и филтри. Чудех се къде да отида - защото след като в Балкан Стар ми взеха 36 лева за да ми кажат кода на вграденото аудио мога само да предполагам колко ще искат за смяна на масло....
W202 C200
Бензин, Автоматик
Бензин, Автоматик
#15
Публикувано 17 май 2007 - 12:39
0888564617Ще съм благодарен да дадеш телефон на този човек от ботевградско шосе. Аз от скоро съм собственик на бенц С200
и трябва спешно да сменя масло и филтри. Чудех се къде да отида - защото след като в Балкан Стар ми взеха 36 лева за да ми кажат кода на вграденото аудио мога само да предполагам колко ще искат за смяна на масло....
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни