Миналия път в Ивайджет ми казаха,че ако сменят спирачната течност има много голяма вероятност да откаже напълно блока.Аз сипах днес една добавка за възстановяване на гумичките и ако е от тях съм сигурен,че ще се оправи,но....????? Та искам да кажа,че проблема ако е от течността съм си го решил,но трябва да тръпна и да чакам следващия отказ,а не се знае къде ще ме завари?
Грешка в sbc-toW211
Започната от marinn, 24 яну 2008 - 14:48:32
82 мнения по тази тема
#61
Публикувано 08 февруари 2014 - 21:14
#62
Публикувано 09 февруари 2014 - 08:39
Намери някой по София, който ги разбира тия модули. Според мен са ти свършили четките на ротора, който нагнетява спирачната течност, но не ги разбирам толкова нещата. По-добре си намери втора употреба читав модул или се обади на тоя майстор (телефоните съм ти ги пратил на лично) да видим какво той ще каже. Карай Голф-а докато не оправиш спирачките.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#63
Публикувано 09 февруари 2014 - 09:59
Благодаря krasimo....не знам дали са ми свършили четките,защото когато бях спрял на светофара помпата ми заработи много повече време отколкото друг път и тъкмо си помислих,че нещо не е наред и ми светна таблото. Това ме навежда на мисълта,че помпата нагнетява,но се губи някъде налягането.
#64
Публикувано 09 февруари 2014 - 10:46
Може сферата да е свършила.Провери влагата в спирачната течност.
#65
Публикувано 09 февруари 2014 - 11:04
Как да проверя влагата? Може би има уред за това???
#66
Публикувано 09 февруари 2014 - 19:21
Да
#67
Публикувано 09 февруари 2014 - 20:00
Ще покарам няколко дни с добавката да видя как ще се държи блока и после ще го мисля
#68
Публикувано 11 февруари 2014 - 20:16
Днес тотално отказаха спирачките...започва борбата с БС!
#69
Публикувано 13 февруари 2014 - 22:20
За съжаление нямаше никаква борба с БС....те директно ме отрязаха за безплатна смяна на SBC и ми обявиха цена за ремонт 4388лв.Платих си 67,20лв.за констатацията и си тръгнах,но после в друг сервиз ми казаха,че няма как да са разбрали балканстарците,че модула е проблемен след като не са направили целия тест(вижда се по документите дадени ми от тях). Сега предстои да се направи подробен тест който е заложен в софтуера на мерцедес и после ще се разбере какъв е проблема(най-вероятно захранващ кабел и стоп машинка). Запаметените грешки бяха електрически.
#70
Публикувано 13 февруари 2014 - 23:34
Ако се окаже че някой от прословутите приемчици от Балкан Стар не си е
свършил работата за която му плащат а именно да е компетентен и да обясни
културно и ясно за какво точно става на въпрос а не да гледа да те отсвири
щото няма далавера и време за губене с теб.. .
Направо влизай с рогата напред в БС, на втория етаж до магазина при директорите .
#71
Публикувано 14 февруари 2014 - 06:09
Точно. Цялата сума едва ли ще поемат, но някакъв процент е много вероятно.
Без смяна на въпросния модул няма да минеш според мен. Пожелавам ти късмет все пак, може пък да ти се размине засега
Без смяна на въпросния модул няма да минеш според мен. Пожелавам ти късмет все пак, може пък да ти се размине засега
#72
Публикувано 14 февруари 2014 - 08:10
След като стардиагнозата показва,че не е свършил живота на модула мисля да се размина и този път. А иначе за безплатна подмяна тотално ми отказаха,защото бил манипулиран километража. Дори не искат да ми сменят и втора употреба модул. Можело да направят компромис,само ако им занеса чисто нов модул в кашон,запечатан. Аз го намерих за 3200лв.оригинален,но пак не са малко пари,а и не съм сигурен вече,че моя е за подмяна.
#73
Публикувано 22 февруари 2014 - 08:50
Намери ли решение на проблема?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#74
Публикувано 22 февруари 2014 - 11:21
Откакто съм си взел колата от оторизирания сервиз я карам всеки ден и досега не съм имал проблем. Смених стоп машинката с оригинална и поръчах масовия кабел на СБЦ-то(ще го сменя и него). Ще покарам още месец (за да си свърши докрай работата добавката,която сипах) и ще сменя и спирачната течност. Според мен тази добавка свърши цялата работа(може би е имало пропуски в налягането).
#75
Публикувано 22 февруари 2014 - 19:48
Колега , колко пъти натискаш спирачка преди да се задейства помпата.И star diagnosis клюкарката след тест какво налягане показа 72 до 104.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни