Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Грешка в sbc-toW211


  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#61 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 08 February 2014 - 21:14

Миналия път в Ивайджет ми казаха,че ако сменят спирачната течност има много голяма вероятност да откаже напълно блока.Аз сипах днес една добавка за възстановяване на гумичките и ако е от тях съм сигурен,че ще се оправи,но....????? Та искам да кажа,че проблема ако е от течността съм си го решил,но трябва да тръпна и да чакам следващия отказ,а не се знае къде ще ме завари?


  • 0

#62 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Posted 09 February 2014 - 08:39

Намери някой по София, който ги разбира тия модули. Според мен са ти свършили четките на ротора, който нагнетява спирачната течност, но не ги разбирам толкова нещата. По-добре си намери втора употреба читав модул или се обади на тоя майстор (телефоните съм ти ги пратил на лично) да видим какво той ще каже. Карай Голф-а докато не оправиш спирачките.


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#63 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 09 February 2014 - 09:59

Благодаря krasimo....не знам дали са ми свършили четките,защото когато бях спрял на светофара помпата ми заработи много повече време отколкото друг път и тъкмо си помислих,че нещо не е наред и ми светна таблото. Това ме навежда на мисълта,че помпата нагнетява,но се губи някъде налягането.


  • 0

#64 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Posted 09 February 2014 - 10:46

Може  сферата да е свършила.Провери влагата в спирачната течност.


  • 0

#65 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 09 February 2014 - 11:04

Как да проверя влагата? Може би има уред за това???


  • 0

#66 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Posted 09 February 2014 - 19:21

Да


  • 0

#67 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 09 February 2014 - 20:00

Ще покарам няколко дни с добавката да видя как ще се държи блока и после ще го мисля  :angry


  • 0

#68 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 11 February 2014 - 20:16

Днес тотално отказаха спирачките...започва борбата с БС!


  • 0

#69 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 13 February 2014 - 22:20

За съжаление нямаше никаква борба с БС....те директно ме отрязаха за безплатна смяна на SBC и ми обявиха цена за ремонт 4388лв.Платих си 67,20лв.за констатацията и си тръгнах,но после в друг сервиз ми казаха,че няма как да са разбрали балканстарците,че модула е проблемен след като не са направили целия тест(вижда се по документите дадени ми от тях). Сега предстои да се направи подробен тест който е заложен в софтуера на мерцедес и после ще се разбере какъв е проблема(най-вероятно захранващ кабел и стоп машинка). Запаметените грешки бяха електрически.


  • 0

#70 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 13 February 2014 - 23:34

Ако се окаже че някой от прословутите приемчици от Балкан Стар не си е

свършил работата за която му плащат а именно да е компетентен и да обясни

културно и ясно за какво точно става на въпрос а не да гледа да те отсвири

щото няма далавера и време за губене с теб.. .

Направо влизай с рогата напред в БС, на втория етаж до магазина при директорите .


  • 0

#71 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 14 February 2014 - 06:09

Точно. Цялата сума едва ли ще поемат, но някакъв процент е много вероятно.
Без смяна на въпросния модул няма да минеш според мен. Пожелавам ти късмет все пак, може пък да ти се размине засега
  • 0

#72 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 14 February 2014 - 08:10

След като стардиагнозата показва,че не е свършил живота на модула мисля да се размина и този път. А иначе за безплатна подмяна тотално ми отказаха,защото бил манипулиран километража. Дори не искат да ми сменят и втора употреба модул. Можело да направят компромис,само ако им занеса чисто нов модул в кашон,запечатан. Аз го намерих за 3200лв.оригинален,но пак не са малко пари,а и не съм сигурен вече,че моя е за подмяна.


  • 0

#73 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Posted 22 February 2014 - 08:50

Намери ли решение на проблема?


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#74 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 22 February 2014 - 11:21

Откакто съм си взел колата от оторизирания сервиз я карам всеки ден и досега не съм имал проблем. Смених стоп машинката с оригинална и поръчах масовия кабел на СБЦ-то(ще го сменя и него). Ще покарам още месец (за да си свърши докрай работата добавката,която сипах) и ще сменя и спирачната течност. Според мен тази добавка свърши цялата работа(може би е имало пропуски в налягането).


  • 0

#75 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Posted 22 February 2014 - 19:48

Колега , колко пъти  натискаш  спирачка преди  да се  задейства  помпата.И  star  diagnosis  клюкарката  след  тест  какво  налягане показа  72 до  104.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users