Миналия път в Ивайджет ми казаха,че ако сменят спирачната течност има много голяма вероятност да откаже напълно блока.Аз сипах днес една добавка за възстановяване на гумичките и ако е от тях съм сигурен,че ще се оправи,но....????? Та искам да кажа,че проблема ако е от течността съм си го решил,но трябва да тръпна и да чакам следващия отказ,а не се знае къде ще ме завари?
Грешка в sbc-toW211
Started by marinn, 24 Jan 2008 - 14:48:32
82 replies to this topic
#61
Posted 08 February 2014 - 21:14
#62
Posted 09 February 2014 - 08:39
Намери някой по София, който ги разбира тия модули. Според мен са ти свършили четките на ротора, който нагнетява спирачната течност, но не ги разбирам толкова нещата. По-добре си намери втора употреба читав модул или се обади на тоя майстор (телефоните съм ти ги пратил на лично) да видим какво той ще каже. Карай Голф-а докато не оправиш спирачките.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#63
Posted 09 February 2014 - 09:59
Благодаря krasimo....не знам дали са ми свършили четките,защото когато бях спрял на светофара помпата ми заработи много повече време отколкото друг път и тъкмо си помислих,че нещо не е наред и ми светна таблото. Това ме навежда на мисълта,че помпата нагнетява,но се губи някъде налягането.
#64
Posted 09 February 2014 - 10:46
Може сферата да е свършила.Провери влагата в спирачната течност.
#65
Posted 09 February 2014 - 11:04
Как да проверя влагата? Може би има уред за това???
#66
Posted 09 February 2014 - 19:21
Да
#67
Posted 09 February 2014 - 20:00
Ще покарам няколко дни с добавката да видя как ще се държи блока и после ще го мисля
#68
Posted 11 February 2014 - 20:16
Днес тотално отказаха спирачките...започва борбата с БС!
#69
Posted 13 February 2014 - 22:20
За съжаление нямаше никаква борба с БС....те директно ме отрязаха за безплатна смяна на SBC и ми обявиха цена за ремонт 4388лв.Платих си 67,20лв.за констатацията и си тръгнах,но после в друг сервиз ми казаха,че няма как да са разбрали балканстарците,че модула е проблемен след като не са направили целия тест(вижда се по документите дадени ми от тях). Сега предстои да се направи подробен тест който е заложен в софтуера на мерцедес и после ще се разбере какъв е проблема(най-вероятно захранващ кабел и стоп машинка). Запаметените грешки бяха електрически.
#70
Posted 13 February 2014 - 23:34
Ако се окаже че някой от прословутите приемчици от Балкан Стар не си е
свършил работата за която му плащат а именно да е компетентен и да обясни
културно и ясно за какво точно става на въпрос а не да гледа да те отсвири
щото няма далавера и време за губене с теб.. .
Направо влизай с рогата напред в БС, на втория етаж до магазина при директорите .
#71
Posted 14 February 2014 - 06:09
Точно. Цялата сума едва ли ще поемат, но някакъв процент е много вероятно.
Без смяна на въпросния модул няма да минеш според мен. Пожелавам ти късмет все пак, може пък да ти се размине засега
Без смяна на въпросния модул няма да минеш според мен. Пожелавам ти късмет все пак, може пък да ти се размине засега
#72
Posted 14 February 2014 - 08:10
След като стардиагнозата показва,че не е свършил живота на модула мисля да се размина и този път. А иначе за безплатна подмяна тотално ми отказаха,защото бил манипулиран километража. Дори не искат да ми сменят и втора употреба модул. Можело да направят компромис,само ако им занеса чисто нов модул в кашон,запечатан. Аз го намерих за 3200лв.оригинален,но пак не са малко пари,а и не съм сигурен вече,че моя е за подмяна.
#73
Posted 22 February 2014 - 08:50
Намери ли решение на проблема?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#74
Posted 22 February 2014 - 11:21
Откакто съм си взел колата от оторизирания сервиз я карам всеки ден и досега не съм имал проблем. Смених стоп машинката с оригинална и поръчах масовия кабел на СБЦ-то(ще го сменя и него). Ще покарам още месец (за да си свърши докрай работата добавката,която сипах) и ще сменя и спирачната течност. Според мен тази добавка свърши цялата работа(може би е имало пропуски в налягането).
#75
Posted 22 February 2014 - 19:48
Колега , колко пъти натискаш спирачка преди да се задейства помпата.И star diagnosis клюкарката след тест какво налягане показа 72 до 104.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users