Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моля за мнениеc 180 94г.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 23 януари 2008 - 20:35

Реших да си почистя дросела и като го свалих изглеждаше чист, имаше малко неква гадна мазга от вътрешната му страна. Почистих я със спрей и продухах двете дупчици.
След това реших да регулирам клапата. Намерих инфо в форума че разстоянието трябва да бъде 0.2мм. отвих винчето пъхнах луфтомера след това навих винчето докато избута лосчето до другото на клапата. Притегнах контра гаиката внимателно и след това затворих.
Сожих дросела, завъртях на контакт изчаках около минута и запалих. Оборотите бяха около 1300-1400 и не мърдаха, гасих палих и пак същото.
Та питането ми е на какво може да се дължи това, луфтът ми се струва че беше около 0.3мм.
  • 0

#2 naskoair

naskoair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 януари 2008 - 00:49

погледни дали си вкарал буксата на кабела ,/който излиза от клапата/,
намита се на малко трудничко местенце,но провери дали всико е ОК :flagmbcb
  • 0

#3 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 24 януари 2008 - 01:25

погледни дали си вкарал буксата на кабела ,/който излиза от клапата/,
намита се на малко трудничко местенце,но провери дали всико е ОК :flagMB new:

Оглеждах и всичко си бе наред.
  • 0

#4 naskoair

naskoair

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 януари 2008 - 21:36

сори Пич :unsure: ,
не мога да ти помогна,най-добре според мен е да я покараш около 40км.,
за да може клапата да се обучи,но пак ти казжам извади кабела и го натикай наново по мъжката,ако не стане ходи да ти я закачат на диагностика,дано да си отстраниш проблема! :beer
  • 0

#5 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 24 януари 2008 - 22:42

Днес прегледах обстоино нещата и се натъкнах на един голям проблем.
Когато натиснах корпуса на комутатора и дросела започва да подскача, двигатела се тресе и променя оборотите.
Дали е повреден и ако е така, може ли да се поправя или трябва нов.
  • 0

#6 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 25 януари 2008 - 09:16

Днес прегледах обстоино нещата и се натъкнах на един голям проблем.
Когато натиснах корпуса на комутатора и дросела започва да подскача, двигатела се тресе и променя оборотите.
Дали е повреден и ако е така, може ли да се поправя или трябва нов.

Здрасти ! Наистина неприятно....но преди да купиш нов ...моят съвет е да се убедиш на пълно да ли е от него ....това като го натискаш отгоре съм сигурен че не можеш да оказваш влияние на елементите в него...единственото което можеш да размърдаш са двата големе куплунга които се включват в комутатора ...за това прегледаи първо тях , ако трябва ги разглоби и огледаи за прекъсвания.....а колокото до комутатора тои също се разглобява ето ти един линк ....http://www.hamsk.ru/murzik/....тук има и снимки как се разглобява и как може да се смени МАП сензора ....но всичко това според мен само в краен случей.......успех
  • 0

#7 100yan

100yan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 108 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 180, W202, 1994

Публикувано 25 януари 2008 - 10:52

Сожих дросела, завъртях на контакт изчаках около минута и запалих. Оборотите бяха около 1300-1400 и не мърдаха, гасих палих и пак същото.


При мен също скочиха оборотите на 1400, когато преди месец реших да почистя дроселовата клапа. Така и не отидох на диагностика, понеже лека-полека си доидоха на мястото, но понякога колата работи на 1100. Явно няма да се размине без диагностика, особено при твоя новопоявил се проблем :(
  • 0
Публикувано изображение

#8 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 25 януари 2008 - 23:06

Утре ще го отварят и ще пиша..
  • 0

#9 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 17:33

Утре ще го отварят и ще пиша..

Като го отворят ,запиши какво точно пише на МАП сензора ....той се намира най отгоре ....на това дето му се закача тръбичката. Голяма част от повредите се дължат именно на този сензор....а при дилърите трябва да се сменя целият комп...зара ди една част която струва десетки пъти по малко.....
  • 0

#10 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 18:07

Сега ще се обадя на техника от сервиза да ми запише всичко.
А ако е от този map каде да го купя?
  • 0

#11 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 18:19

[quote name='kriss' date='Jan 26 2008, 06:07 PM' post='95956']
Сега ще се обадя на техника от сервиза да ми запише всичко.
А ако е от този map каде да го купя?
[/qu
за сега не знам ....но знам че има такива сензори на Сименс, Моторола , а до колкото знам има и руски които дори са с по добри параметри и струват нищо пари.....първо трябва да се види какъв е ....от там ще се намерят характеристиките ....не е задължително сензора да е вграден в компа може да бъде и извън него...просто се съединяват проводниците и вакумната тръба и сензора си работи....ако работите опрат до този сензор , мисля че си заслужава човек да опита да го подмени , като имам предвид цената на новия комп...
  • 0

#12 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 26 януари 2008 - 23:40

Ще пусна нова тема със снимки.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни