Шум-съединител,скорости?W124
Започната от VALKOP, 22 яну 2008 - 21:55:09
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2008 - 21:55
Здравейте КОЛЕГИ! имам лек шум,който като натисна съединител изчезва,може да се чуе когато съм спрял,нещо като леко стържене моля дайте съвет -БЛАГОДАЛЯ предварително!
#2
Публикувано 22 януари 2008 - 22:03
Намирисва ми на някой от лагерите в скоростната кутия. Провери си първо маслото , ако е малко долей или направо сменяй. Ако шума не изчезне поне ще й удължиш живота. Успех!
#4
Публикувано 22 януари 2008 - 22:15
Мда, ако там е седяла някой друг месец без да се кара феродавата прах се е спекла та не дава да се движи добре акс. лагер така става - 6 от тотото и с малкото дяволче се разминаваш. Дано и при него да е това, но нека все пак да провери маслото - няма да препие и лошо няма да й стане.От колко време караш тази кола.При мен също го имаше когато я вкарах от Германия.Ката го натисна и пусна рязко изчезваше.Мислех.че ще сменям съединител.Така беше около месец,след това изчезна от само себе си.При теб може и да е друго.
#5
Публикувано 23 януари 2008 - 07:13
Натисваш спира, пускаш и се чува шум. Лагер на първичен вал. Ремонта е доста скъп. Не се занимавай
#6
Публикувано 23 януари 2008 - 20:28
Колега Valkop, вероятно е аксиалният лагер, но първо си проверете маслото в скоростната кутия и ако скоро не е сменено, го сменете. Имал съм го този проблем, както при ладите, така и при други марки коли. При МБ не ми се е случвало, но принципно нещата едва ли са различни. И все пак, първо сменете маслото. Имах преди 14 г. Opel Senator - смених маслото и ОК. Успех !
#7
Публикувано 23 януари 2008 - 22:22
Тук спасението е само смяна на въпросния лагер. От опит споделям!
#8
Публикувано 23 януари 2008 - 22:54
Нещо не разбрах. Как вие аксиален лагер когато колата е изключена от скорост и е на место.
А колкото до маслото хубаво е да сложиш такова по спецификация
А колкото до маслото хубаво е да сложиш такова по спецификация
#9
Публикувано 23 януари 2008 - 23:03
Нещо не разбрах. Как вие аксиален лагер когато колата е изключена от скорост и е на место.
А колкото до маслото хубаво е да сложиш такова по спецификация
Става дума за лагера на първичния вал, както сам написа. Скоро го смених моя, както и всички лагери на скоростната.
#10
Публикувано 24 януари 2008 - 17:31
Става дума за лагера на първичния вал, както сам написа. Скоро го смених моя, както и всички лагери на скоростната.
колега,колко ти излезе смяната и аз ще мога ли да си го сменя,че и аз имам същия проблем.
#11
Публикувано 24 януари 2008 - 17:56
колега,колко ти излезе смяната и аз ще мога ли да си го сменя,че и аз имам същия проблем.
Ами аз платих не малка сума, но смених много неща (всички лагери в кутията, комплект съединител, каре и т.н.). Конкретно не мога да ти кажа само за този лагер колко ще излезе. Самият лагер не е скъп, но за труд ще иде повечко, че все пак се сваля кутията. Зависи от сервиза. Но определено те съветвам да го смениш.
#12
Публикувано 24 януари 2008 - 18:49
благодаря все пак и аз смятам да го сменя в най-скоро време.Такива ремонти не се отлагат.
#13
Публикувано 24 януари 2008 - 20:44
а може ли някой да ми каже и на скорости и на диференциал,маслото едно и също ли е
#14
Публикувано 24 януари 2008 - 20:59
не е- различни са- скоростите са с АТФ, дифа е с 75в-90
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#15
Публикувано 25 януари 2008 - 07:08
ок-мерси
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни