Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Предпазна клапа от гърмежи на газ на 124-ка 2,0 ?


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 kmetus

kmetus

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 22 януари 2008 - 21:26

Колеги случайно да се сеща някои от вас ,който е запознат с тоз мотор каде му се слага клапа за гърмежа като се монтира газово устройство. Днеска ми поставиха АГУ работи нормално не е гърмяла още за всеки случай утре ще сменя свещите . А майстора ми вика че на тоз мотор не се монтирала клапа нямало къде на механичната инжекция само маркуча и отдолу излизал при гърмеж и толкова каза не се тревожи. Някой можели да даде малко акъл с кво да внимавам и квимерки да вземам.
  • 0

#2 J0R0_1978

J0R0_1978

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300D-1988г.

Публикувано 22 януари 2008 - 21:46

Колега не се притеснявяй.Така е,само внимавай ако гръмне:Гасиш мотора,слагаш макурча от долу и продължаваш.Дано не ти се налага и безаварийно каране. :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 22 януари 2008 - 21:56

JORO_1978, майстора на kmetus е ясно, че е казал "не се тревожи", ама ти що го подвеждаш???
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#4 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 януари 2008 - 21:58

Колеги случайно да се сеща някои от вас ,който е запознат с тоз мотор каде му се слага клапа за гърмежа като се монтира газово устройство. Днеска ми поставиха АГУ работи нормално не е гърмяла още за всеки случай утре ще сменя свещите . А майстора ми вика че на тоз мотор не се монтирала клапа нямало къде на механичната инжекция само маркуча и отдолу излизал при гърмеж и толкова каза не се тревожи. Някой можели да даде малко акъл с кво да внимавам и квимерки да вземам.


Решението е оригиналната клапа на дебитомера да се замени със специална такава на дупки и гумено уплътнение отгоре. Трябва да е прецизно изработена. А газаджиите ти както почти всички в този бранш са слабо подготвени.

Успех!
  • 0

#5 MB 230 TE

MB 230 TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 120 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W124 230TE 1988
    W124 300D 1992
    W202 C200K 1997

Публикувано 22 януари 2008 - 22:02

Привет колега
Аз съм със същите притеснения. Моят автомобил е със подобен двигател - 2300. Майстора ми каза същото - не се притеснявай! Но като се замислиш какви поражения могат да се получат си е притеснително. Обърнах се към един приятел също поставящ АГУ и той ме увери, че няма да имам проблеми с клапата. Единственото което ме посъветва е да не я ръчкам много, особенно когато е студена. Вече една седмица няма гърмежи и дано така да си остане.
А относно свещите не съм ги сменял. Още си карам с тези, с които ми я докараха. майстора каза да не ги сменям, че ДВГ-то си работи добре, а и не се знае на какви боклуци ще попаднеш.
Пожелавам ти да нямаш проблеми с колата.
:icon_welldone:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#6 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 януари 2008 - 22:24

Вземането на предпазни мерки е задължително и гледайте на него като вид застраховка срещу даването на значително по-големи суми за последствията от пораженията. В крайна сметка всеки сам си решава.
  • 0

#7 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 23 януари 2008 - 21:20

Колега Kmetus, не вярвайте на нашите "майстори" - повечето от тях са пълни некадърници. Аз знам, че за да не гърми колата на газ трябва да бъде с безупречна запалителна система /свещи, кабели и т.н. и да се сменят редовно/. Успех !
  • 0

#8 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 23 януари 2008 - 22:11

Решението е оригиналната клапа на дебитомера да се замени със специална такава на дупки и гумено уплътнение отгоре. Трябва да е прецизно изработена. А газаджиите ти както почти всички в този бранш са слабо подготвени.

Успех!

Най-доброто решение! Изпробвано! :icon_welldone:
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 януари 2008 - 00:04

DA da yaaa, АМА НЕ. от всеки водопроводчик газаджия не става. ако ти издумка ще угъне клапата и чао свободен ход завинаги...:( ако П-образния маркуч отдолу е омаслен и охлабен, има шанс да излезе лесно и да спасиш кожата веднъж.
нищо не е толкова розово, особено успокоението на газаджиите ви...
никакви тунинговани клапи за дебитомер. този дебитомер е прецизно ЗАВОДСКО калиброван. клапата има определена маса и хлабина спрямо дифузьора. с тунинг клапи променяш характеристиките.

ИМА къде да се монтира предпазен клапан, ама кой да се сети, още повече да разглобява.

сваля се дебитомера с дистрибутора на инжекциона. обръща се наобратно, отдолу на гумения леген може да монтира клапан. заравнява се уребрението и се избира мястото, такаче да не пречи на вилката.хай честито.
дерзайте.

ако свалите смукателния колектор, на него можете да монтирате и 10 клапана.
  • 0

#10 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 24 януари 2008 - 08:32

а във варна монтират такива клапи по следния начин : вадят колекторите , в часта която е успоредна на двигателя точно под дроселната клапа в двата края разпробиват с фреза два отвора по 60 мм и там слагат клапите . Иначе за да не гърми елекрическата система и гвс да са в перфектно състояние . Както казва LYNX "подържането на две горивни системи е скъпо" . Най доброто предпазване от гърмежи са : кадърен газаджия / в бг май няма таки с много малки изключения / , и кадърен елконаджия които да открива проблемите точно и на време че на мен изгоряла бобина я откриха след една година ходене по сервизи
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#11 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 24 януари 2008 - 13:53

Решението е оригиналната клапа на дебитомера да се замени със специална такава на дупки и гумено уплътнение отгоре. Трябва да е прецизно изработена. А газаджиите ти както почти всички в този бранш са слабо подготвени.

Успех!


имам такава оригинална холандска(диагностика при Петко също ги предлага...цена не запомних)
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#12 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 януари 2008 - 18:10

имам такава оригинална холандска(диагностика при Петко също ги предлага...цена не запомних)


Тя е толкова холандска, колкото ти си американец, но пак е по-добре пред нищото. Да не се засегнеш сега :) Просто съм виждал и холандски и тая при Петко.

Иначе по въпроса за клапите...да наистина има много варианти да се монтират подобни клапани по колектора или гумения маншон на дебитомера. Все пак си мисля, че не е удачно да се разпробива колектор или да се поврежда маншона, докато тази клапа, заменяща оригиналната спокойно винаги може да се махне и да се сложи старата, ако на човек му дойде друг акъл след време. Плюс това колектора не е нужно да се пази, тъй като не е от пластмаса, целта е дебитомера да се опази. Монтирането на клапа на дебитомера там е най-удачно от всички решения които съм виждал. Относно коментара на Lorinser, че клапата е прецизна...да това е вярно, въпреки всичко когато тунингованата клапа е направена както трябва (тегло заедно с гумата, размер и т.н.) всичко си пасва точно и няма никаква, ама никаква разлика. Да не кажа, че лека толерантност в теглото е допустима без да влияе изобщо празния ход или работата на двигателя в други режими.
  • 0

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 януари 2008 - 18:47

Тя е толкова холандска, колкото ти си американец, но пак е по-добре пред нищото. Да не се засегнеш сега :) Просто съм виждал и холандски и тая при Петко.

Иначе по въпроса за клапите...да наистина има много варианти да се монтират подобни клапани по колектора или гумения маншон на дебитомера. Все пак си мисля, че не е удачно да се разпробива колектор или да се поврежда маншона, докато тази клапа, заменяща оригиналната спокойно винаги може да се махне и да се сложи старата, ако на човек му дойде друг акъл след време. Плюс това колектора не е нужно да се пази, тъй като не е от пластмаса, целта е дебитомера да се опази. Монтирането на клапа на дебитомера там е най-удачно от всички решения които съм виждал. Относно коментара на Lorinser, че клапата е прецизна...да това е вярно, въпреки всичко когато тунингованата клапа е направена както трябва (тегло заедно с гумата, размер и т.н.) всичко си пасва точно и няма никаква, ама никаква разлика. Да не кажа, че лека толерантност в теглото е допустима без да влияе изобщо празния ход или работата на двигателя в други режими.


нов гумен маншон ти е 40лв, такаче ако искаш можеш и зайчета да си правиш от него. колекотора обаче е доста по скъп, но пък може да се оправи отвора след време както казваш "ако ти дойде друг акъл" . със метални планки, силикон и болтове.

я помисли пак, дали няма толкова значение теглото на клапата? тази клапа е натискана от въздушния поток, противопоставя и се единствено една пружина(калибрована). ако промениш теглото на клапата, трябва да смениш пружината, защото ако клапата е по-тежка, ще ти мери повече въздух, от там ще ти обогати ГВС.
при богата смес мотора работи добре, но харчи повече на бензин.

а тази тунингована клапа е със сигурност по тежка(виждал съм я и съм я пипал)

хубавото в случая е че като караш предимно на газ, няма да усетиш по-голям разход на бензин
  • 0

#14 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 24 януари 2008 - 21:20

нов гумен маншон ти е 40лв, такаче ако искаш можеш и зайчета да си правиш от него. колекотора обаче е доста по скъп, но пък може да се оправи отвора след време както казваш "ако ти дойде друг акъл" . със метални планки, силикон и болтове.

я помисли пак, дали няма толкова значение теглото на клапата? тази клапа е натискана от въздушния поток, противопоставя и се единствено една пружина(калибрована). ако промениш теглото на клапата, трябва да смениш пружината, защото ако клапата е по-тежка, ще ти мери повече въздух, от там ще ти обогати ГВС.
при богата смес мотора работи добре, но харчи повече на бензин.

а тази тунингована клапа е със сигурност по тежка(виждал съм я и съм я пипал)

хубавото в случая е че като караш предимно на газ, няма да усетиш по-голям разход на бензин


Ами, Бояне, да ти кажа честно на теория теглото явно има значение и тъй като пробвах с няколко различни по тегло клапи не установих разлика в поведението на двигателя в нито един режим. Факт е, че разход на бензин не съм засичал, но от към ускорение няма никаква разлика нито на бензин, нито на газ в сравнение с оригиналната клапа, когато е. Прав си, че теглото на тази клапа за газ е по-тежко (предполагам, че си попаднал на бг разработка). Аз също тествах мотора с такава от Васко. Преди това обаче на две прецизно настроени везни съм мерил теглата на всяка клапа, като разбира се за мен теглото на оригиналната трябва да е равно на теглото на тунингованата+гуменото уплътнение+шайбата. Обаче да ти кажа нещо друго. Имам оригинални клапи от три дебитомера за този модел двигатели. Останах изненадан като ги свалих, претеглих и отчетоха различно тегло пожеду си, като толерантността не надвишаваше 1 грам разбира се. Реално погледно ще се окаже, че не се касае чак за такава прецизност в теглото, щом заводски клапите са различни по тегло (предполагам че все пак си има някакви заложени граници). Иначе преди да експериментирам всичко това бях твърдо убеден като претеглих клапите на дупки за газ, че няма да е всичко точно като с оригиналните, но не се оказа така. Всичко си е нормално. Друг е въпроса, че клапата не може да е прекалено тежка или лека, но тук ставаше дума, че не трябва теглото да е прецизно до милиграм. Затова и ползвах две везни и три клапи, за да изключа евентуална грешка при меренето на теглото им.
  • 0

#15 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 януари 2008 - 21:37

разбирасе ,че има допуски в теглото, но защо ми се струва че тунингованата клапа има разлика повече от 1грам, поне 20грама

тежка клапа и с богата смес мотора ще работи добре и почти няма има разлика, но ще харчи повече, колко повече----пак ще е от-до
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни