Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Предпазна клапа от гърмежи на газ на 124-ка 2,0 ?


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#16 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 24 January 2008 - 22:22

разбирасе ,че има допуски в теглото, но защо ми се струва че тунингованата клапа има разлика повече от 1грам, поне 20грама

тежка клапа и с богата смес мотора ще работи добре и почти няма има разлика, но ще харчи повече, колко повече----пак ще е от-до


Да, ако говорим за бг клапите е така. По-тежки са с повече от един грам спрямо оригиналните. Бях записал някъде теглата им, ама по мои спомени общото тегло на клапата с дупки+гумата+шайбата идваше с не повече от 5-6 грама по тежко от това на оригиналната. В никакъв случай не може да се говори за близо 20 грама разлика. Ако беше така според мен ще се забележи разлика веднага в работата на мотора.

И в крайна сметка от всичко изписано до тук мнението ми е, че слагането на тази клапа е може би най-лесното и евтино решение, което същевременно върши добра работа, а всеки може сам да избере на кой вариант ще се спре. Най-важното е да се вземат мерки на време, ако човек държи на колата си.

Успех на всички!
  • 0

#17 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 25 January 2008 - 09:33

Тя е толкова холандска, колкото ти си американец, но пак е по-добре пред нищото. Да не се засегнеш сега :) Просто съм виждал и холандски и тая при Петко.

Иначе по въпроса за клапите...да наистина има много варианти да се монтират подобни клапани по колектора или гумения маншон на дебитомера. Все пак си мисля, че не е удачно да се разпробива колектор или да се поврежда маншона, докато тази клапа, заменяща оригиналната спокойно винаги може да се махне и да се сложи старата, ако на човек му дойде друг акъл след време. Плюс това колектора не е нужно да се пази, тъй като не е от пластмаса, целта е дебитомера да се опази. Монтирането на клапа на дебитомера там е най-удачно от всички решения които съм виждал. Относно коментара на Lorinser, че клапата е прецизна...да това е вярно, въпреки всичко когато тунингованата клапа е направена както трябва (тегло заедно с гумата, размер и т.н.) всичко си пасва точно и няма никаква, ама никаква разлика. Да не кажа, че лека толерантност в теглото е допустима без да влияе изобщо празния ход или работата на двигателя в други режими.


...може би не съм се изразил правилно. При Петко предлагат холандски(според теб уж :dontknow: ), а моята си беше в жабката. Нямам представа каква е, но Васко ми я сложи препоръчително...не съм усетил разлика в работата на газ от тогава, нито в разхода - 10 извънградско/12-17 градско, зависи от задръстванията
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 25 January 2008 - 13:17

...може би не съм се изразил правилно. При Петко предлагат холандски(според теб уж :dontknow: ), а моята си беше в жабката. Нямам представа каква е, но Васко ми я сложи препоръчително...не съм усетил разлика в работата на газ от тогава, нито в разхода - 10 извънградско/12-17 градско, зависи от задръстванията


като си на газ, дебитомера не играе никаква роля. важен е само за бензина
  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,591 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 January 2008 - 13:34

Ще разбуня духовете тук с това изказване, но клапата на дебитомера има възможност за ход в обратна посока при свръхналягане. Именно затова на входа на дебитомера има преграда с гумен буфер - ако стане много напечено да се вдигне клапата 1 см и да освободи налягането. Че може да не се окаже достатъчно, може спор няма, ама е хубаво евентуалните причини за гърмеж да се отстранят своевременно.

Нямам много опит с карането на газ, но за година и половина колата ми е гърмяла само веднъж и то след като бях преместил имбуса на делкото от крайно положение(при мен 0градуса според отметката на делкото и шайбата на вала) в другото крайно крайно положение (максимум предварение).

Гърмеж обаче може да се получи и ако смукателните клапани не уплътняват добре.
  • 0

#20 kmetus

kmetus

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 25 January 2008 - 21:58

разбирасе ,че има допуски в теглото, но защо ми се струва че тунингованата клапа има разлика повече от 1грам, поне 20грама

тежка клапа и с богата смес мотора ще работи добре и почти няма има разлика, но ще харчи повече, колко повече----пак ще е от-до

Kолеги аз за всеки случай си смених свещите че знам ли бай италянец кога ги е сменял наистина се различаваха от новите в работата на мотора не усещам никаква разлика след това ама карай . Ходих по разни баири нарочно да я мъча колата ама за сега не е гърмяла надявам се да не се случва въпреки че всички казват ''ууу тйез мйерцидйеси мноу гърмят ва що си зйел такъв'' ама за сега бива още не знам разхода къв е от както са ми го сложили АГУ-то никакви настройки не съм и правил ама тъй като гледам кам 14 газ в града някъде ще да е може и малко по малко ама да не издребнявам пак бива , те първа ще я разучавам тая кола , все пак от както се помня все японци съм карал те са ми доста по ясни.
  • 0

#21 Solen

Solen

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 05 February 2008 - 18:54

Колеги случайно да се сеща някои от вас ,който е запознат с тоз мотор каде му се слага клапа за гърмежа като се монтира газово устройство. Днеска ми поставиха АГУ работи нормално не е гърмяла още за всеки случай утре ще сменя свещите . А майстора ми вика че на тоз мотор не се монтирала клапа нямало къде на механичната инжекция само маркуча и отдолу излизал при гърмеж и толкова каза не се тревожи. Някой можели да даде малко акъл с кво да внимавам и квимерки да вземам.



не ти трябва никаква клапа . гърмеж се получава при пробив
и искра "на маса" и най-често за това са виновни повредени кабели на свещите
свещите не създават проблем. Карам 190 Е 2.0 122 к.с. от седем години
на газ и го знам със сигурност от личен опит.Вържи си гумените въздуховоди
под инжекциона /ако си с такъв/ защото като гръмне се разкачат и може да
ги изгубиш на пътя и да не можеш да възстановиш системата и да продължиш.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users