разбирасе ,че има допуски в теглото, но защо ми се струва че тунингованата клапа има разлика повече от 1грам, поне 20грама
тежка клапа и с богата смес мотора ще работи добре и почти няма има разлика, но ще харчи повече, колко повече----пак ще е от-до
Да, ако говорим за бг клапите е така. По-тежки са с повече от един грам спрямо оригиналните. Бях записал някъде теглата им, ама по мои спомени общото тегло на клапата с дупки+гумата+шайбата идваше с не повече от 5-6 грама по тежко от това на оригиналната. В никакъв случай не може да се говори за близо 20 грама разлика. Ако беше така според мен ще се забележи разлика веднага в работата на мотора.
И в крайна сметка от всичко изписано до тук мнението ми е, че слагането на тази клапа е може би най-лесното и евтино решение, което същевременно върши добра работа, а всеки може сам да избере на кой вариант ще се спре. Най-важното е да се вземат мерки на време, ако човек държи на колата си.
Успех на всички!