паразитно колело за оптягане на ремъкалело изкривено
Започната от myrchak, 22 яну 2008 - 15:38:01
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2008 - 15:38
Здравейте ! нещо проблем така че помагайте!
скъсах ремък тоя дългия -1945мм
сминиха го оригинален
но се оказа че това паразитното колело за обтягане на ремъка леко е подало странично
няма съосие ТО с другите шайби и ремъка се изплюва на него навън и има опасност да опре в перката на вентилатора и не дай боже да я вчупи
та молбата ми е как да се постъпи !
двигателя е шестак и между него и радиатора мястото е много малко
това колело се държи от планка свързана с един амортисиор и от другата страна с пружина
скъсах ремък тоя дългия -1945мм
сминиха го оригинален
но се оказа че това паразитното колело за обтягане на ремъка леко е подало странично
няма съосие ТО с другите шайби и ремъка се изплюва на него навън и има опасност да опре в перката на вентилатора и не дай боже да я вчупи
та молбата ми е как да се постъпи !
двигателя е шестак и между него и радиатора мястото е много малко
това колело се държи от планка свързана с един амортисиор и от другата страна с пружина
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#2
Публикувано 22 януари 2008 - 16:27
Колега не съм от специалист ,но
според мен ако няма съосие е за смяна
не само ролката но и люлката и болта който я държи/там също се получава луфт/
Преди време бях питал дали тези неща се сменят на определен брой км./консуматив/
Според мен това са консумати и на определен брой км.се сменят
Не само ремъка ,но и люлката,болта,ролката за пружината, шайбата на генератора и
демферната шайба не знам
Смени задължително ремъка,ролката,люлката и болта/малко дебело идва ама/
провери и амортисьорчето
Успех и дано да не съм бил много краен
колко ужасно съм го написал
според мен ако няма съосие е за смяна
не само ролката но и люлката и болта който я държи/там също се получава луфт/
Преди време бях питал дали тези неща се сменят на определен брой км./консуматив/
Според мен това са консумати и на определен брой км.се сменят
Не само ремъка ,но и люлката,болта,ролката за пружината, шайбата на генератора и
демферната шайба не знам
Смени задължително ремъка,ролката,люлката и болта/малко дебело идва ама/
провери и амортисьорчето
Успех и дано да не съм бил много краен
колко ужасно съм го написал
#3
Публикувано 22 януари 2008 - 16:49
Изместването най-вероятно е от люлката, не от самата ролка, но провери. И двете се продават отделно, така, че сменяш само каквото трябва.
За да имаш достъп, сваляш радиатора, ако трябва и перката, нищо работа не е, само има малко врътня с източването и наливането антифриза.
За да имаш достъп, сваляш радиатора, ако трябва и перката, нищо работа не е, само има малко врътня с източването и наливането антифриза.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 22 януари 2008 - 18:07
Ролката смени задължително!
После сваляй люлката и амортисьорчето и виж има ли луфт между оста и люлката-разгледай оста и ще видиш къде и колко е трила в отвора на люлката,провери втулките на амортисьорчето и не прави компромис-сменявай без да се замисляш!Внимавай да не загубиш голямата шайба зад люлката!
Ето и цени на ориг.части за двигател ОМ 605 911-люлката с оста и амортисьорчето,и ролката-650лв. Само амортисьорчето-83лв.
После сваляй люлката и амортисьорчето и виж има ли луфт между оста и люлката-разгледай оста и ще видиш къде и колко е трила в отвора на люлката,провери втулките на амортисьорчето и не прави компромис-сменявай без да се замисляш!Внимавай да не загубиш голямата шайба зад люлката!
Ето и цени на ориг.части за двигател ОМ 605 911-люлката с оста и амортисьорчето,и ролката-650лв. Само амортисьорчето-83лв.
#5
Публикувано 22 януари 2008 - 18:30
:bigemo_егати мерцедеса не мажах да му се нарадвам!
ремък 80лв
другото не знам колко ужас
ремък 80лв
другото не знам колко ужас
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#6
Публикувано 22 януари 2008 - 22:36
Стига сте го плашили човека.Първо не знам какъв е мотора но на 250д,250тд и 300тд не се маха радиатора - какви са тия глупости - това да не ви е AUDI A6? В това дето му викате люлка има лагер който се разбива и прави това несъосие. Лагера струва 35-40 лв. качествен, а с основата беше под 100 лв. А амортисьорчето само си казва кога е за смяна.
#7
Публикувано 22 януари 2008 - 23:05
Приятел ако е 300 вярвай ми сваля се радиатора.Просто няма начин да свалиш обтегача ако е за смяна де без да махнеш радиатора на 300.
#8
Публикувано 23 януари 2008 - 00:11
Докарай едно 300 в гаража и се приготви да почерпиш солидно в Романс.
#9
Публикувано 23 януари 2008 - 09:19
Стига сте го плашили човека.Първо не знам какъв е мотора но на 250д,250тд и 300тд не се маха радиатора - какви са тия глупости - това да не ви е AUDI A6? В това дето му викате люлка има лагер който се разбива и прави това несъосие. Лагера струва 35-40 лв. качествен, а с основата беше под 100 лв. А амортисьорчето само си казва кога е за смяна.
На вентилираните дизели няма лагери на люлката.Оста е с доста по-голям диаметър и тя влиза плътно в отвора на люлката.Така се износва и оста,и отвора на люлката едновременно.
#10
Публикувано 23 януари 2008 - 11:05
Стига сте го плашили човека.Първо не знам какъв е мотора но на 250д,250тд и 300тд не се маха радиатора - какви са тия глупости - това да не ви е AUDI A6? В това дето му викате люлка има лагер който се разбива и прави това несъосие. Лагера струва 35-40 лв. качествен, а с основата беше под 100 лв. А амортисьорчето само си казва кога е за смяна.
И какво му се плашите на този радиатор? Сваля за 5 мин., ако антифриза е източен. Държи се на две щипки и две крачета, нищо повече.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#11
Публикувано 23 януари 2008 - 12:38
Докарай едно 300 в гаража и се приготви да почерпиш солидно в Романс.
Благодаря на всички които си отзоваха!Значи доколкото разбрах трябва купя люлка ли -магаре с лагер
Ако бях от София веднага да съм дошъл! и после да почерпя но съм отЧирпан и е много далеч 250км и не се знае новия ремък да не замине
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#12
Публикувано 23 януари 2008 - 12:42
Ами и аз има 300ДТ но никога не съм свалял радиатора.В люлката или магарето има лагер нов е между 38 и 52лв като се разбие лагера,няма съосие и ремъка пищи
Има и друг вариант за отстраняване на проблема и той е два обикновенни лагера с дистанционна втулка по между тях и всичкото е за 10 лв.
Аз съм сменял само два пъти с оригинален лагер и мога да твърдя че двата обикновенни карат не по малко от оригиналния.
А магарето или люлката струва около72 или 75 лв както е казал колегата Lusco под 100лв
моя е същия 300тд обикновен само че е голям тукмак -6 цилиндров! и не пищи ами го скъса -ремъка като опря във вентилатора така си мисля!
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#13
Публикувано 23 януари 2008 - 20:38
Здравейте ! нещо проблем така че помагайте!
скъсах ремък тоя дългия -1945мм
сминиха го оригинален
но се оказа че това паразитното колело за обтягане на ремъка леко е подало странично
няма съосие ТО с другите шайби и ремъка се изплюва на него навън и има опасност да опре в перката на вентилатора и не дай боже да я вчупи
та молбата ми е как да се постъпи !
двигателя е шестак и между него и радиатора мястото е много малко
това колело се държи от планка свързана с един амортисиор и от другата страна с пружина
Здравейте съфоромци !Значи днес ходих на майстор по моя проблем !
и така какво стана - оказа се че е крива оста на ролката
нова люлка с лагер
сваляне на радиатор иначе не става -шестак
даже се наложи сваляне и на перката на вентилатора ! и шайбата свободно се работи!
радостното е че се оказа малкия дявол!
иначе капак на агренажа и лошо Седларов!
и така!
люлка с лагер 82лв +30лвработа това е !
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#14
Публикувано 23 януари 2008 - 21:13
А радятора не трябвало да се сваля.Дано нямаш повече проблеми впрочем аз съм от Димитровград колега ако имаш проблеми има в с.Сталево един майстор Янко се казва винаги когато имам по сериозен проблем ходя при него много е добър има си в гаража чисто нов двигател 200д с табелката.
#15
Публикувано 23 януари 2008 - 22:02
Здравей, смени лагера на магарето (люлката) , той е двуредов и струва 30 лв. на FAG. Не барай ролката си е добре.Здравейте ! нещо проблем така че помагайте!
скъсах ремък тоя дългия -1945мм
сминиха го оригинален
но се оказа че това паразитното колело за обтягане на ремъка леко е подало странично
няма съосие ТО с другите шайби и ремъка се изплюва на него навън и има опасност да опре в перката на вентилатора и не дай боже да я вчупи
та молбата ми е как да се постъпи !
двигателя е шестак и между него и радиатора мястото е много малко
това колело се държи от планка свързана с един амортисиор и от другата страна с пружина
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни