
Прекъсвач на 4000 оборотапроблем
Започната от Nikolai4yyy, 23 яну 2010 - 15:38:02
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 януари 2010 - 15:38
Колеги колата е е200 16в купе.Всичко по нея си беше наред.Имаше си прекъсвач на свободна при 4000 оборота,но една сутрин беше паднал акумулатора. Запалихме я с кабели и ми светна лампата на ABS и в движение започна да ми изключва на 4000 оборота.Сега на свободна и в движение все удря прекъсвач на 4000 .Какъв и е проблема?
#2
Публикувано 23 януари 2010 - 16:33
Възможно е да е заминал предпазителя на релето за пренапрежение. Огледай при компютрите зад акумулатора. Има един черен пластмасов капак - сваляш го и гледаш.
Прикачени файлове
#3
Публикувано 23 януари 2010 - 16:45
благодаря колега.6те погледна.възможно е да е такъв проблема за6тото може да е до6ло по-високо напрежение .Благодаря за съвета
#4
Публикувано 23 януари 2010 - 18:53
Моля пишете на Български без 6 и 4 .
За да няма после : търсачката не работи , не мога да намеря тази и тази тема ... ,
тук нищо и никоя тема не е подредена .
Благодаря ви .
За да няма после : търсачката не работи , не мога да намеря тази и тази тема ... ,
тук нищо и никоя тема не е подредена .
Благодаря ви .
#5
Публикувано 23 януари 2010 - 19:18
Хах, Венциславе открих те кой си.Моля пишете на Български без 6 и 4 .
За да няма после : търсачката не работи , не мога да намеря тази и тази тема ... ,
тук нищо и никоя тема не е подредена .
Благодаря ви .
Както ти казах вече не знам кой кой е по тия форуми, но благодарение на подробното описание на колата ти в твоя профил вече знам с кой Венци съм се видял онзи ден.

#6
Публикувано 23 януари 2010 - 19:53
Моята е същата, проблема беше абсолютно същия. Сменяш бушона на релето на ABS-а и всичко заспива.
#7
Публикувано 23 януари 2010 - 20:07
благодаря колега.а за пекъсвача нещо знае6 ли
#8
Публикувано 23 януари 2010 - 22:58
хмм интересен проблем и аз го имам на 4000 забива...
Не знам при мен от какво е защото различни майстори различно ти казват.
Знам със сигурност че комутатора ми е заминал и оборотите се лашкат нагоре-надолу
друк ти казва от дросела та вече незнам от какво е.
п.п.
Напоследък съм забелязал, че когато згрее мн понякога пада това ограничение.
Не знам при мен от какво е защото различни майстори различно ти казват.
Знам със сигурност че комутатора ми е заминал и оборотите се лашкат нагоре-надолу

друк ти казва от дросела та вече незнам от какво е.
п.п.
Напоследък съм забелязал, че когато згрее мн понякога пада това ограничение.
#9
Публикувано 24 януари 2010 - 09:17
Колега мн чувствително ли се лашкат оборотите.прекъсва ли ти
#10
Публикувано 25 януари 2010 - 18:28
колега, смени ли го тоя предпазител?
#12
Публикувано 11 септември 2011 - 00:12
Някой знае ли кои 124-ки има прекъсвач на оборотите при празен ход, и възможно ли е с модване да се прескочи, защото до скоро сякаш нямах, а вече имам дори и като съм в движение... да не говорим че понякога са ограничени до 2500 -3000... ?? може при някоя намеса на майстор да се е включил..?!?
#13
Публикувано 11 септември 2011 - 01:22
Някой знае ли кои 124-ки има прекъсвач на оборотите при празен ход, и възможно ли е с модване да се прескочи, защото до скоро сякаш нямах, а вече имам дори и като съм в движение... да не говорим че понякога са ограничени до 2500 -3000... ?? може при някоя намеса на майстор да се е включил..?!?
Това не може да е така,нещо има смърфония тука. Не се е включил прекъсвач. Нещо не му стига бендзин ли...опитай да кажеш повече? Сутрин палиш ли без газ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 20 септември 2011 - 00:58
Това не може да е така,нещо има смърфония тука. Не се е включил прекъсвач. Нещо не му стига бендзин ли...опитай да кажеш повече? Сутрин палиш ли без газ?
Хм... паля без никакви проблеми... но какво да ти кажа... дадох колата на Иван ( ти ми го препоръча преди известно време, сервиза дето се намира в близост до Балканстар) и той сега каза че иска да вземе друго реле за пренапрежение, ECU и главата на инжекциона и да пробва да сменя и кое ще реши проблема... този проблем се разпростря в няколко теми и вече не знам какво да правя... няколко човека ми казват че взима въздух мотора... но не знам дали е това... мотора е м102.963 и съм сигурен че сместа която се приготвя за изгаряне е или богата или бедна... и за това няма обороти... защото ако карам с малко газ върви и набира колкото може да набере с толкова подадена газ, но ако подам повече почва да се дави и колата намаля... при което реално заради това не мога да дигна повече от 4000 оборота защото сместа я спира... и това се задълбочава... в един момент просто отварям капака... откачам един датчик, форсирам, закачам го и пак карам долу-горе със 100 макс... повече само при много голямо надолнище... и освен всичко двигателя тресе зверски на празни обороти... които пък са сравнително постоянни... ?!
Та Иван сега чака въпросните части и ще пробваме с тях.. ако на теб, Васе, ти идва някоя друга идея.. ще съм ти страшно благодарен... пък и на всеки който може да помогне..
#15
Публикувано 20 септември 2011 - 09:59
Неодстиг на гориво е, това което описваш.
Като откачиш датчика, той си взима разни предваритлено изчислени таблици.
Докарай я тази кола някой път да я видим на някоя среща.
Едит:
ЕКУ-то играе малка роля на загрял мотор. Може да върви и без него загряла.
Релето - има касателство към АБС-а и оборотите на празен ход.
Виж механиката вече - от там са ти ядовете - дебитомер и инжекционна глава.
Като откачиш датчика, той си взима разни предваритлено изчислени таблици.
Докарай я тази кола някой път да я видим на някоя среща.
Едит:
ЕКУ-то играе малка роля на загрял мотор. Може да върви и без него загряла.
Релето - има касателство към АБС-а и оборотите на празен ход.
Виж механиката вече - от там са ти ядовете - дебитомер и инжекционна глава.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни