Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Кофти касмет-счупи се колата


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:15

Като ми е тръгнало назад и бутане неще.Днес,убав септемврийски ден,решихме да излезем на излет с приятели,всички по колите и към балкана.За лош мой касмет на сто метра от нароченото място мерца хлецна и легна по корем,като някой кит останал на сухо.УЖАС,мисля си аз-скъсах шарнир,и вече почвам да набирам телефона на продавача да му казвам какви ментета продава(наскоро ги сменявах)-слизам,поглеждам гумата се скрила у калника ама шарнира здрав,Е***И.Грозна гледка,скъсал се ботуша дето даржи пружината към купето.Изприщих се,карах с 5км в час,ами ако бях с 105-и жената и детето вътре.Пак си викам малкия дявол,ами сега брада-трябва и да я прибера.Колесар не става,единствената кола на пътна помощ натоварена с един Понтияк на три месеца,и патува за София на сервиз.

Добре че имам тел.номер на НЕВОЛЯТА та се оправих,подложих един тампон от (срам ме е да кажа че ми излезе име вече)земеделска техника между горния носач и подкалника и право при тенекеджията,а той даже ме успокои-не си пьрвия.

Ето и полеви снимки,горе долу се вижда за какво става вапрос.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Image081.jpg   378,13K   215 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Image082.jpg   317,04K   195 Брой сваляния
  • Прикачен файл  Image083.jpg   423,66K   174 Брой сваляния

  • 0

#2 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 07 септември 2008 - 18:20

На колите от ГНИЛЯНЕ така става ;)
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2008 - 18:27

Мисля че и първите W210 са така направени че да ръждясват много. Като я закараш да я правят провери и ботуша от другата страна за да няма и там изненада. Чудя се къде отиде качеството на мерцедесите :dontknow:
  • 0

#4 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:30

Топ,няма спор,сменям и от двете страни,даже им казах да я огледат обстойно и каквото има да се прави на веднъж,че като се замислиш ами ако стане на магистралата......с това шега небива.
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 септември 2008 - 18:32

айдеее, прибавяме и цедките към ОПАСНО гниещите мерцове. до момента са първите 210, вече и 202.
абе усещах че нескопосани, ама чак пък толкова..

те не са направени да гният, по скоро са недоправени и недомислени, затова гният
  • 0

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2008 - 18:38

айдеее, прибавяме и цедките към ОПАСНО гниещите мерцове. до момента са първите 210, вече и 202.
абе усещах че нескопосани, ама чак пък толкова..

те не са направени да гният, по скоро са недоправени и недомислени, затова гният

Леле, за секунда, заблуден от аватара на колегата помислих че става въпрос за 124, охх отдъхнах си, за 202 било. Ами кофти какво да кажа, но като знам на едно БМВ Е46 как му се беше откъснал задния мост от купето се успокоявам че не само Мерцедес са усрали качеството.
  • 0

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2008 - 18:41

Топ,няма спор,сменям и от двете страни,даже им казах да я огледат обстойно и каквото има да се прави на веднъж,че като се замислиш ами ако стане на магистралата......с това шега небива.


Както казваш добре че не си бил с висока скорост защото последствията са непредсказуеми при такова счупване.


айдеее, прибавяме и цедките към ОПАСНО гниещите мерцове. до момента са първите 210, вече и 202.
абе усещах че нескопосани, ама чак пък толкова..

те не са направени да гният, по скоро са недоправени и недомислени, затова гният


И W220-ките има чат пат по някое ръждясало ръбче на покрива :) Най неръждими според личната ми класация са W140 ако разбира се не са имали удар, на мястото на удара или смачкването каквото и да се прави си ръждясва с времето и това е необратимо при всички модели.
  • 0

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:43

Аз затова,като купих колата една от първите работи беше да я вдигна на крик и да изчегъртам основно около ботушите с телена четка и бормашина.После мазане,мазане,мазане-и отвъншната страна,и от вътрешната.Съгласен съм,че не е допустимо да се отпори ботуша,както и където да е експлоатирана колата,ама....! :nono: :kill_myself:
Добре,че всичко се е разминало без сериозни последствия и жертви!Затова,като караме по-стари коли е добре по-често да залягаме,и да оглеждаме едно-друго!В твоя случай според мен остава проблема колко ще изкарат новите заварени ботуши,защото заварката ще е много натоварена,основата може да не е здрава...Препоръчвам ти освен заварката да захванеш ботуша по периферията с десетина къси болта М10,например,които да преминават през подкалника.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:45

Леле, за секунда, заблуден от аватара на колегата помислих че става въпрос за 124, охх отдъхнах си, за 202 било. Ами кофти какво да кажа, но като знам на едно БМВ Е46 как му се беше откъснал задния мост от купето се успокоявам че не само Мерцедес са усрали качеството.



Не си отдъхвай преждевременно-и при 124-ките го има този проблем,макар и в по-слаба степен!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:47

Аз затова,като купих колата една от първите работи беше да я вдигна на крик и да изчегъртам основно около ботушите с телена четка и бормашина.После мазане,мазане,мазане-и отвъншната страна,и от вътрешната.Съгласен съм,че не е допустимо да се отпори ботуша,както и където да е експлоатирана колата,ама....! :nono: :kill_myself:
Добре,че всичко се е разминало без сериозни последствия и жертви!Затова,като караме по-стари коли е добре по-често да залягаме,и да оглеждаме едно-друго!В твоя случай според мен остава проблема колко ще изкарат новите заварени ботуши,защото заварката ще е много натоварена,основата може да не е здрава...Препоръчвам ти освен заварката да захванеш ботуша по периферията с десетина къси болта М10,например,които да преминават през подкалника.



Пламене,мисля да оставя следващия собственик да види колко е здрава заварката,а аз да мина на по висок клас,можеби Е,а защо не и S....не се знае.
  • 0

#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 07 септември 2008 - 18:59

Пламене,мисля да оставя следващия собственик да види колко е здрава заварката,а аз да мина на по висок клас,можеби Е,а защо не и S....не се знае.


Абе и аз това бих те посъветвал! ;)
Ама да не се претрепе бадева някой...! :blink:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 08 септември 2008 - 09:17

ух ... грозна картинка а и само като се замислих кво щеше да бъде с по голяма скорост ... чак настръхнах :unsure: ... особенно след моето изживяване като знам кво е "весело" да се изгърмиш със средно голяма скорост

и ако можеш по някакъв начин намекни на следващия собственик да я поогледа СЛЕД като си я купи естествено :)
  • 0

#13 gogomerc

gogomerc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    VW Vento 1.8 CL ; Mercedes-Benz W210 E250D T 1997

Публикувано 08 септември 2008 - 18:33

Здравеите колеги.За съжаление това не е единствения случаи,в един стар брои на Auto Bild една германка си държеше в ръката въпросния ботуш на W210.Може би малко допълнителна антикорозионна обработка от наша страна не би била излишна.Но определено е разочарование,особено когато става дума за Mercedes.Aз моята W202 също я мазох с разни антикори и др.Последното което направих в тази насока е да си напълня праговете с парафин на ацетонова основа,на фирма HB Body има го в шише и спреи за труднодостъпни места.
  • 0

#14 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 септември 2008 - 19:56

Я кажете от къде са ви внос колите.Моята е от Германия и при мен го има този проблем.
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#15 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 08 септември 2008 - 20:00

Днес посетих тенекеджията и резултатите са добри.Сложил е новия ботуш и ми харесва как става,носещата греда за щастие е здрава.Новия ботуш обаче видимо е от по дебела ламарина и с по голяма площ контактуваща с гредата,което е добре и се захваща с некви болтета и заварка.Неможах да снимам че сам на работа и като ходих вече беше оплескано с антикорозиоона боя,ими оправяха прага и изкъртения тампон за крика отдолу,че нали легна по корем и се одра.
Утре сменят и другия ботуш,малко боя по прага и вкъщи.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни