Автосалон София 2011
Започната от
W140
, 10 юни 2011 - 21:13:28
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 юни 2011 - 21:13
Утре се открива официално, а днес е ден за пресата. От публикуваните снимки виждам, че ще е интересно да се посети
сайт на изложението -> http://www.sofia.motorshow.bg/
http://topgear.bg/ph...lon-sofia-2011/
http://topgear.bg/ph...iata-na-salona/
сайт на изложението -> http://www.sofia.motorshow.bg/
http://topgear.bg/ph...lon-sofia-2011/
http://topgear.bg/ph...iata-na-salona/
#2
Публикувано 10 юни 2011 - 21:29
Айде да вземем да се ораганизираме.
Ще има премиери, ще има ретро автомобили. Аз бих отишъл.
Ще има премиери, ще има ретро автомобили. Аз бих отишъл.
#3
Публикувано 10 юни 2011 - 21:58
Утре имам изпит , а и 100 процента ще е някаква луда навалица .. Неделя пък съм на "Лабиринт" и мисля през седмицата да отскоча :>
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 10 юни 2011 - 22:23
Утре ако е хубаво времето аз отивам.
Ако има желаещи да пишат
Ако има желаещи да пишат
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#5
Публикувано 10 юни 2011 - 23:17
Абе няма да е хубаво времето, но и аз съм навит.
Субсоник, ти кога можеш?
Субсоник, ти кога можеш?
#6
Публикувано 11 юни 2011 - 00:18
Тъкмо ша го зърна тоз прослувут волан.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#7
Публикувано 11 юни 2011 - 09:44
Аз мисля по обед да отскоча.
Някой ако има наблизо да звънка - 0878 533 161
Някой ако има наблизо да звънка - 0878 533 161
#8
Публикувано 11 юни 2011 - 17:09
Аз утре сигурно ще ходя на София и ще мина от там,но не знам към колко часа ще ходя.
П.П. Има и награди дано да спечеля някоя кола
П.П. Има и награди дано да спечеля някоя кола
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9
Публикувано 11 юни 2011 - 18:59
Има уникални експонати, в зала 5 са. Препоръчвам горещо, няма да ви развалям изненадата, само ще спомена за един 5 цилиндров турбодизел с максимална скорост 320км/ч от миналия век
#10
Публикувано 12 юни 2011 - 21:44
Пуснете малко снимки де, разбрах, че има Мерцедес C111 ..
аз ще намина през седмицата
аз ще намина през седмицата
#11
Публикувано 12 юни 2011 - 22:03
Днес го посетих. Останах доста разочарован от изпълнението на новата C класа... Има доста детайли, срещащи се в 3 пъти по-евтини коли. Като цяло новите модели от "нисък клас" не са това, което бяха.
The best or nothing.
#12
Публикувано 13 юни 2011 - 14:02
Ето няколко снимки.Някой са малко замацани ама такова е .Иначе беше много яко не е за изпускане според мен Бенцовете бяха супер,а и тези,които даваха информация за моделите бяха пичове
Ето и снимките : http://batev.snimka....zlojenie.600008
Ето и снимките : http://batev.snimka....zlojenie.600008
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#13
Публикувано 14 юни 2011 - 19:49
Слаба работа е изложението тая година според мен. Но все пак е препоръчително да се отиде защото има и доста интересни неща. Като ретро моделите например.
#14
Публикувано 15 юни 2011 - 08:53
Напълно съм съгласен с Марти - софийския автосалон винаги е бил като детска играчка в сравнение с автомобилните изложения в Западна Европа, но тази година положението е доста тъжно... На щанда на Мерцедес-Бенц има няколко интересни изложени автомобила, но като изключим новото SLK, другите не са нищо ново и вече съм ги и виждал и карал За още едно нещо съм съгласен - нещото, което си заслужава е залата на TopGear, като най-забележителните са Pullman-а на Цола Драгойчева, един Шевролет на Тато, един ЗИС, чайката и руското копието на Bel Air... В тази зала има какво да се види. Но коментарите на Джеръми Кларсън са плоски както винаги...
Като за 6 лв. вход си заслужава. Дневният билетът за Ретро Класиката в Щутгарт е 18€, но е 100 пъти по-добро и е на територия по-голяма от Пловдивския панаир. Въпреки, че е автомобилно изложение намер едно в Германия, далеч не е най-доброто европейско изложение.
Като за 6 лв. вход си заслужава. Дневният билетът за Ретро Класиката в Щутгарт е 18€, но е 100 пъти по-добро и е на територия по-голяма от Пловдивския панаир. Въпреки, че е автомобилно изложение намер едно в Германия, далеч не е най-доброто европейско изложение.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 15 юни 2011 - 09:17
Мда, тази година и аз съм много разочарован от Автосалона..... Основни марки ги няма, въпреки това не мога да кажа, че нямаше какво да се види, ноо... Много слабо и рехаво.
И още, колите на top gear бяха наредени като на паркинг, нито да ги снимаш, нито нищо.... и осветлението като цяло за снимки не беше много добре измислено, при Мерцедес специално.
Не съм съгласен, че онв Джими е по-известен от Живков, ноо въпрос на гледна точка
Ееее Илия, не всички сме карали и виждали новите модели на Мерцедес )))
Ето ги снимките facebook, snimka.bg
И още, колите на top gear бяха наредени като на паркинг, нито да ги снимаш, нито нищо.... и осветлението като цяло за снимки не беше много добре измислено, при Мерцедес специално.
Не съм съгласен, че онв Джими е по-известен от Живков, ноо въпрос на гледна точка
Ееее Илия, не всички сме карали и виждали новите модели на Мерцедес )))
Ето ги снимките facebook, snimka.bg
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни