Към съдържанието

  •  

Снимка

Защо не пали като е загрята?


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 01 април 2006 - 19:08

124-ка 230 Е,газ и бензин.Като студена/дори и зимата/пали веднага, без никакъв проблем.Днес ходих до Плевен и като спрях да питам за адреса на един познат я изгасих за да отида до един магазин за около 2-3 мин.После въртях доста докато запали,и с даване на газ/иначе пали без да дакосвам педала/и без -доста се наложи да повърти.Като поизстине малко няма проблем.Като се прибрах в София само се качих до вкъщи да оставя някои неща и после слезнах за да я откарам на паркинга-пак същия номер ми извъртя! :( На какво да се дължи това?Иначе няма проблеми с работата на двигателя.
  • 0

#2 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 01 април 2006 - 20:12

е така почна и моята преди да спре да пали напълно
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#3 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Публикувано 01 април 2006 - 21:27

:wacko: И какво в крайна сметка се оказа?
  • 0

#4 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 01 април 2006 - 21:30

На какво се дължи това?Какво трябва да се направи за да се оправи?
  • 0

#5 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 02 април 2006 - 00:08

Възможно ли е ако загрява и не ти сработва перката двигателя да има някаква защита и да не можеш да я палиш? Това разбира се е само предположение, тъй като не съм много в час с нещата. :D
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#6 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 02 април 2006 - 02:27

Според мен това е напълно невъзможно,ако перката не работи то дв-ля ше прегрее и следва ремонт поне на главата и гарнитурата при положение,че се осети на време, че дв-ля започва да прегрява,иначе основен ре-нт след блокажл
  • 0

#7 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 02 април 2006 - 08:48

Не,не е прегрявал двигателя.Стрелката за температурата се движи м/у 80 и нещо и 90 градуса,когато е по-топло.Дори на отиване не се е качвала над 82-3 градуса.Странно,но като работи няма никакви отклонения или аномалии но като я изгасиш и после тръгнеш да я палиш-доста въртиш.Явно все пак загряването оказва някаква роля в мистерията.
  • 0

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 02 април 2006 - 20:26

значи-или нещо което играе ролята на моторче за празен ход, ако има вакумна система по карбуратора-може да има неуплътнено някаде и да смуче въздух и да и трябва малко да повърти за да си направи вакум или някой датчик ако е електронен инжекцион (като колата на mad_butcher)
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 03 април 2006 - 13:25

Механична инжекция е.Но защо само при добре загрята го прави?!?!
  • 0

#10 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 03 април 2006 - 20:58

Възможно ли е ,когато е топла смукача да не задеиства ,следователно влиза повече въздух респективно по-малко гориво и паленето е по-трудно.Пробваи при тоъл дв-л
да ограничиш малко въздуха/с чорап ама дамски, згънат на две или три/слагаш го входа на филтъра.
;)
И все пак проблем има, ще трябва да идеш на диагностика :(
  • 0

#11 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 04 април 2006 - 11:48

Ще пробвам,благодаря!
  • 0

#12 simac

simac

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 04 април 2006 - 14:13

Имах същия проблем с предишната ми 190 ка.Ще ти дам съвет ,ако не ти се кара на сервиз.След бензиновота помпа на тръбопровода има един клапан(съчма с пружина) ,който не позволява на горивото да се връща обратно.Разглобяваш го и пробваш дали пропуска само в едната посока,ако не това е причината.С времето се износва леглото на съчмата и пропуска.Аз го смених втора употреба инямаше проблем след това.Ако искаш да си сигурен и прежалиш 30лв,сервиз на BOSCH в Дружба,проверка на налягането в системата.30 минути след спиране на двигателя налягането в системата трябва да е- 2,5 .кгс/см2.Ако нещо съм пропуснал питай.
След 5 диагностики и 3 месеца мъки ,това беше проблема.
  • 0

#13 вики

вики

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 332 Мнения:
  • Град:РУСЕ

Публикувано 04 април 2006 - 14:41

Карам дизел ама преди това имах БМВ с бензинов мотор което имаше същия проблем опсан в мненията по- горе. @simac преди да правиш каквото и да-било пробвай нещо просто: даваш контакт и изчакваш 5 секунди и тогава стартираш.Даи време на всички датчици да подадат информация и компютара да зададе правилен ъгал на запалване.
  • 0
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
Публикувано изображение

#14 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2006 - 16:06

Когато ти е загряла колата над 80 градуса и искаш да спреш някъде за малко просто я обръщай на бензин. Преди да изгасиш двигатела. Наблюдавай температура особено, ако е на границата да включи вентилатора.
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#15 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 04 април 2006 - 20:54

Оооо,благодарности!!!Ще пробвам подред и при резултат ще пиша веднага!!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни