Към съдържанието

  •  

Bat Andi

Регистрация: 18 дек 2008
Офлайн Последно: 19 яну 2021 - 10:58:16
**---

#338706 V 12 вече харчи като Тико....

Публикувано от Bat Andi на 15 декември 2013 - 15:27

Луда работа, човека пише че има Астра, ама на снимката е Корса... Иначе този дето кара Форд Транзит и си мисли, че е Спринтер... :)

И така киата има разход от два литра 2 литра ама на течност за чистачки ли, или....

Аз съм готов да дам и 2 бона ако наистина има този ефект Ако трябва да говоря в цифри, разхода ми беше 9,5л градско и 6,8 извънградско. Сега с Fuel Shark Saver паднах на 3,2 градско и 2,4 извънградско. Честно казано, не вярвах, че е възможно, но резултатите са факт.

Представям си от 21 градско бензин на 7... веднага махам газовата :)))))

Поне да бяха написали пести 0,5 до литър на 100 да се излъже човек


  • 1


#338071 Проблем със скоростите

Публикувано от Bat Andi на 06 декември 2013 - 00:45

Е то значи ремонта ще ми излезне 400 500 лв. нали така, а на мене 1 ми вика ако реша да я правя щяло да ми струва 1500 лв нещо немога да разбера или тоя иска да ма цакне с 1000 лева или и аз не знам :Д

Не те цакат

просто сваляне и качване 300 лева

метален диск нов 100 лева бройката, те са по 4 в пакет 

феродовите 12 - 15 лева 4 бр. 60 лева за 4та предавка

дискове за задна 60 лева 4те

комплект със всички уплътнения 150 лева неоригинални

масла и филтри 150 средна цена

До тук си минал 1200 лева

Почистване на мозъка някакви пари и някой друг лев за работата по кутията

Ако човека си изкарва прехраната с майсторлък и плаща наеми, инвестирал е в инструменти.....

 

И все пак това е рецепта ако си запалил пакета и си правиш добър ремонт.


  • 2


#338062 проблем с мощност w140 350td 1995

Публикувано от Bat Andi на 05 декември 2013 - 23:54

То този дизел май беше с по две бобини на цилиндър и по 4 свещи (восъчни от по 20 стотинки) страшна иновация за времето си,,,

Шегата настрана. Огледай като начало вакуумите и въздушните пътища.

По нататък хора с опит при бенцовите дизели...


  • 2


#338022 Може ли да се намери читава W211 в БГ

Публикувано от Bat Andi на 05 декември 2013 - 17:03

Колко пари струва горе долу една такава машинка върната в Германия?

Колега отваряш немското мобиле и даваш  Jahreswagen Прикачен файл  w211.jpg   113,04K   15 Брой сваляния

и търси обяви с това логоПрикачен файл  w211w.jpg   12,68K   15 Брой сваляния. Това ти гарантира че колата се продава от представител на Мерцедес и има сервизна история, гаранция и подменени всички консумативи. Попринцип гаранцията стига до 2 години вече, макар и на стара кола


  • 1


#337914 Снимка s124 e320 (комби) отдолу

Публикувано от Bat Andi на 04 декември 2013 - 02:51

Малко снимки тук http://www.korrosion...rio-versiegelt/

roll3.jpg


  • 2


#336665 Зимни гуми

Публикувано от Bat Andi на 15 ноември 2013 - 13:57

Аз си взех Нокиан за 140 ката, защото цента за нова гума беше разумна. Иначе на 190 то съм карал с Утрагрип, Вредщайн и Клебер. Все стари гуми но с приличен грайфер и дот. Ултрагрип 7+ за мен е страхотна гума, Вредщайна и Клебера също са доста добри.

Ако търся нещо бюджетно под цената на Фулдата бих си взел Корморан. За Барума не съм чувал нищо хубаво за сега.

За БГ общата оценка на АДеАЦе не е много приложима, знаете и сняг си имаме и лед... и пръст хвърлят зимата ( около Вакарел) и като отпусне времето става доста лигаво :)


  • 1


#336469 Център за гуми ДИАНА Драгалевци

Публикувано от Bat Andi на 12 ноември 2013 - 23:35

Имаше едно изявление от Континентал в което казваха,че до 5г. и правилно съхранение няма проблем.Аз честно казано им вярвам,защото два пъти съм си слагал гуми на по 3г. и съм ги карал по 4 зими.Определено четвъртата зима вече се усеща,че не струват много,но се изкарва.След това ги слагам за лятото отзад и  1 лято изкарват.Ако им падне грайфера под 2мм ги хвърлям по-рано.Не се учудвайте,че ви продават гуми с по-стар ДОТ,няма как да си взел например 1000 гуми и да ги продадеш за един сезон.Няма как да  вземат да изгорят например останалите 300 гуми,които са платени като нови.Ако сте на тяхно място и вие какво бихте направили.До преди 6-7г. нямаше кой да гледа ДОТ,въпреки,че си го пишеше.Просто влизаш и избираш гуми и караш,всеки беше доволен,защото не му се води акъла,че кара гуми със стар ДОТ.

По-зле да си вземеш гуми карани 2 зими,отколкото нови с 2г. по-стар ДОТ,но стояли на рафта или склада.Много хора си мислят,че лятото няма проблем да карат с гуми втора употреба,защото било лято :blink После го гледаш в дъждовно време не може да спре до теб на светофара или как почва да прави дрифт без да иска.Така,че според мен може да се прави компромис за нова гума със стар Дот.Всеки да си прецени колко,аз съм до 3г.

Не съм напълно съгласен, ако 2011 съм купил 1000 гуми, и от тях съм продал 700, през 2012 ще гледам първо да продам останалите 300, а няма да зареждам още 1000 нови, и после през 2013 да натъпча най старите си гуми в най новия си магазин и склад. В крайна сметка е въпрос на избор, който иска да даде 500 кинта и да получи нови гуми седели 2 години.


  • 5


#336433 Център за гуми ДИАНА Драгалевци

Публикувано от Bat Andi на 12 ноември 2013 - 17:19

Ми не знам, гумите са такава стока, че е трудно да се поддържа "пресен" запас на склад.

Ако искате да купувате гуми, произведени преди 3-4 месеца сигурно ще се наложи покупката да става с предварителна поръчка.

 

Според мен е прекалено да се прави проблем за 2 години. 5-6-7 разбирам, ама за 2...качествата им едва ли се променят през това време, дори минимално.

Все пак не се държат на пряка слънчева светлина и пек, нито пък на сняг и студ през това време.

Поринцип при правилно съхранение, качествата се запазват почти непроменени до 3тата година... но така или иначе живота на една гума е 6 години, караш не караш каучука старее, особено при зимната гума (според тестове на ADAC)

Аз си купих преди седмица гуми с малко по нов ДОТ 4511 чисто нови с по 100 лева отстъпка на гума (вместо 247 за 150, но в обявата пишеше че са със стар ДОТ и фирмата беше малка)

Не е залежала тяхна стока, просто са взели нещо на прилични пари от западните ни братя и така. Но това е БГ бизнеса

Аз лично съм се занимавал с гуми втора ръка преди време и знам как стоят нещата точно с тези 2 - 3 годишни гуми... 


  • 1


#335541 ПРОБЛЕМ с Автоматична кутия W203 2,2cdi ПРОБЛЕМ

Публикувано от Bat Andi на 30 октомври 2013 - 11:52

А само този проблем ли правеше? Включвала ли е авариен режим при други обстоятелства? Моята го прави това изключване като карам с 40км примерно и я нагазя до края. Но при мен не дава УСК , а грешка P220A , а четох вчера по английските форуми и там пише:

Most likely, the transmission will need a new conductor plate. The trans does not need to be removed from the car for this job, however, oil and filter needs to be changed. With the plate removed it's advised to perform careful examination of the visible components (wear, debris, shavings, etc).

Честно казано не разбирам какво е "conductor plate", а другите неща са ясни, но точно най-важното не го разбирам нали :-)..... Опитвах с преводачите , но пак не ми стана ясно. Иначе това управление съм го намерил за 270лв. с 30% отсъпка, иначе си струва точно колкото ми казваш 400

conductor - едно от основните значения е проводник. plate - в електрониката често се използва за платка 

Точно за тази грешка има доста писано из форума и т.н. И не забравяй, дори и англичните са използвали "Most likely"


  • 1


#335453 Застраховки

Публикувано от Bat Andi на 29 октомври 2013 - 13:38

В Северна Америка (САЩ и Канада) и Западна Европа - навсякъде вече застраховките се определят на базата на досие на водача... и е така от десетилетия. Май в България "някой" не иска да има такава система, иначе досега да го бяха вкарали 1000 пъти. Асоциацията(те) на застрахователите и те дремят и си чешат оная работа вече години наред. Само се чудят каква глупост да вкарат - то не беше според обем на двигателя (нищо, че има двулитрови двигатели от 70 до 500 коня), то не беше според цвета на автомобила, то не беше според възрастта на шофьора... и т.н.

Аз и за друго апелирам от много време насам, ама и това няма да мине никога... ГО трябва да се сключва на името на водача, а не на превозното средство! В крайна сметка - това е застраховка, която покрива щети, които водачът ще нанесе, а не превозното средство само! Ако ми откраднат колата и направят катастрофа, покритието няма да е от моята полица! Ако имам 5 коли - няма как да ги карам и петте едновременно... Защо трябва да плащам ГО на всичките автомобили? Ами ако съм фирма и имам 5 товарни и 5 леки автомобила с общо 3 шофьори и ги комбинирам както ми е удобно? В същото време в едно семество може да има 3-ма еднакво некадърни шофьори, които имат обща кола на 30 години със сумарна стойност 500 лв. желязо в Надин и те тримата плащат общо 200 лв. застраховка. Да не би рискът от тях тримата да е по-малък?

Това с автомобилите, които не се карат, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат ГО също е зловеща глупост. И е глупост, не по принцип, а защото процедурата да спреш кола от движение и после пак да я пуснеш е супер сложна и тромава... Хората по света си спират колата от движение за месец, докато са отпуска, за да не плащат данъци, ГО и т.н. а у нас това кога ще стане - никога!

За номера (летни и зимни за по 6 месеца с 50% данък и застраховки, както е в белия свят) Имаш кабрио или мотор... никакъв проблем.

За застраховка ГО на водача, ама ще паднат приходите, + промо цени за хора без нарушения и катастрофи по тяхна вина. И така всеки ще почне да внимава повече... а не само нови глоби и т.н.

С последното и аз съм съгласен, но с една особеност. Ако колата няма застраховка и преглед, да не седи на пътя. Сега какво, колата ми стои прибрана в гараж, не пречи на никого и пак гражданска, да не би сама да се блъсне в гаража.


  • 1


#335042 изгубих си ключа

Публикувано от Bat Andi на 24 октомври 2013 - 10:52

Ако можеш да я свалиш без ключ ще можеш и да я запалиш.

Има начин да се махне само патрона, но пак трябваше ключ

Освен ако не си преработвал щифта който фиксира патрона за волана.


  • 1


#334838 Инфо за Heater Booster на CDI

Публикувано от Bat Andi на 21 октомври 2013 - 14:23

OM611DE22LA:

Подгрева се пуска при 8°C и под 70° температура на антифриза

Baureihe 210: Подгрева използва гориво (истинска печка както при 202)

Baureihe 203: Електрическо подгряване.

 

OM646DE22LA:

Подгрева се пуска при 8°C и под 70° температура на антифриза, но мотора генерира и повече топлина.

Baureihe 211: PTC елемент във въздушния канал на парното. Мотора не се подгрява, а само въздуха. 1700 вата мощност на Елемента

Baureihe 203: Електрическо подгряване на антифриза (подобно на подгревна свещ). OM646 има по малко антифриз и малкия кръг на охлаждане е по малък от на OM611. Подгрява за по малко от минута.

Baureihe 204: Електрическо подгряване на антифриза  (подобно на подгревна свещ) и още по малък кръг на антифриза.

 

http://www.motor-tal...chmentId=683113


  • 1


#334340 w 140-скорости

Публикувано от Bat Andi на 15 октомври 2013 - 08:51

Ако си го правиш за тебе, оправи си твойта кутия. Ремонта на кутията ти ще струва между 600 и 1000лв

 

1 кит уплътнители 

2 повреденото бутало 

3 ревизия на цялата кутия за връщане на хлабините до заводските параметри - трябва да се закупят няколко метални диска +  всички феродови

4 почистване на мозък

5 други.

 

В твоя случай кутията може да се направи и без да се отваря цялата, но ако решиш да я правиш, те съветвам да си я оправиш отвсякъде.

 

п.с. Крайната цена зависи от човека който ще я прави! Има ли желание да ти спести пари, той знае как, откъде и колко да даде за необходимото за да се вмести в парите които съм споменал, но не само да я закрепи ами да я направи да бачка като нова заради отговорността и за неговото удовлетворение.

Само като допълнение, обикновено предния пакет също има приличен луфт след толкова пробег, така че наистина си заслужава ревизиране на цялата кутия. Все пак не сваляш автоматика всеки сезон.

 

Друга кутия си заслужава само ако товята е тотално свършила... но пак е хубаво да се ревизира.


  • 1


#334268 w 140-скорости

Публикувано от Bat Andi на 14 октомври 2013 - 09:36

Здравей,

Тази кутия си има проблем със задната скорост. Всъщност проблем е силно казано. При определен начин на употреба на скоростния лост и спирачката (при кола в движение напред макар и леко се премести лоста на задна в бързината, или ако не се изчака да включи задна и се подаде газ преди това... има удар който поврежда буталото и след определен брой включвания буталото спира да зацепва)

Има и друг вариант, дисковете на задна скорост са с най големия диаметър и ламелите са зецепени за корпуса, където малко или много при нормална работа се получава конденз, който води до разпад на покритието фрикционните дискове. 

Повечето пъти проблема е в буталото...

Но! едно почистване на мозъка при отваряне на кутията е препоръчително, както и ревизиране на другите пакети.

А ако искаш да си направиш кутията е хубаво да се сменят и всички уплътнения.

 

Иначе 722.3 722.4 и 722.5 имат идентична архитектура на задна скорост.

Радвай се че не си със 722.5 :)

 

Поздрави


  • 1


#332296 Амортисиори

Публикувано от Bat Andi на 19 септември 2013 - 10:49

Аз съм за жълто регулируемо КОНИ, Тествал съм ги на 201. Колата има страхотно поведение. Разбира се и пружините са други, но е доста комфортна за такова окачване.

Вече имат над 70 000км по нашите пътища и са чук. Колата не се накланя почти, уникално е да се кара, но и не е каруца, даже вози доста по меко от моето 190 със стокови амортисьори и H&R 40мм пружини.

(просто стоковия ам, работи на друго място с нормалните пружини)

Возията е по чувствителна към архитектурата на окачването. 


  • 1