Към съдържанието

  •  

Bat Andi

Регистрация: 18 дек 2008
Офлайн Последно: Вчера, 09:34
*****

#416453 Снимки от Mercedes Weekend 2018

Публикувано от Bat Andi на 14 февруари 2019 - 10:54

Още преди събора се каза за тоя клип.Гледанията са му малко, щото я няма еуфорията за събора и момчетата нямат съскрайбъри.Но на фона на това че се пести около 1.5К мисля че е страхотно.

Към момнта има два линка към този клип.

Единият е от страницата на CA Cinema, Другият е достъпен за потребителите на форума на МБКБ.

Умишлено не го качих в социалните мержи, за да измеря популярността на трибуната Форум МБКБ. За една седмица имаме 260 показвания 

 

Днес ще го кача на клубната страница във Фейсбук, за да видим разликите


  • 4


#416452 Снимки от Mercedes Weekend 2018

Публикувано от Bat Andi на 14 февруари 2019 - 10:37

Всичко свързано със  събитието   прегледах     http://forums.mbclub...а-дракон-2018/          но никъде не го намирам.

 

Сигурно е сложено някъде по между другото 

Всичко свързано със събитието не се изчерпва в една тема във Форума

Ако за теб темата за Отчета на събитието написана от председателя на МБКБ е "някъде между другото" сероизно се замислям за мотивите ти да критикуваш работата на клуба и УС,след като очевидно не си си направил труда да сезапознаеш с основни факти, За мое съжаление има и хора лайкнали поста ти, което ми говори, че не само от теб се подминават постовете свързани с работата ми като председател и написани от мен.

Ето линк към темата, Иво.Заповядай!

http://forums.mbclub...нц-уикенд-2018/

Смятам темата "дали този клип е финансово изгоден за МБКБ при такива условия“ за приключена!


  • 4


#416419 Снимки от Mercedes Weekend 2018

Публикувано от Bat Andi на 13 февруари 2019 - 18:42

Може ли най-хубавия клип от Събора, да има 20 гледания, и чак сега да разбираме, че го има ... 

Може защото имахме предварителна уговорка с екипа, който го снима. Трябваше да го публикуват първи, като реклама на тяхната страница, която дълго време не беше готова.


  • 1


#416181 Lambo Doors w209 cabrio

Публикувано от Bat Andi на 06 февруари 2019 - 15:02

Благодаря ти колега! Нека те попитам ако случайно знаеш разбира се и би желал да ми отговориш... Виж снимките които съм качил това са снимки на панти изработени от стругар(българин) за най различни коли. Имам човека който може да ми свърши работа но му трябват размери за моята кола а аз не знам по какъв начин точно да ги получа... Не знам от къде до къде се мери и се хваща самата панта. Би ли ми обяснил ако знаеш как точно да получа истинските размери за w209 cabrio за да може пича да ги изработи? Предварително ти благодаря!

Аз ще се опитам, при нормалното отваряне имаш две основни повърхнини и една степен на свобода на системата. Тоест интересува те равниата, на която ляга пантата към колонката и равнината на вратата към пантата.

Прри твоята идея за Ламбо врати, имаш две степени на свобода - въртиш около две оси.

1. Логично е при затворена врата, ъгъла между нормалните панти да е по голям от 0 градуса (пантата да седи леко отворена(, за да може да се настройва вратата, в противен случай ще подпре в крайно положение, което не е ок.

2. Трябва ти и ъгала при който ключалката (бравата на вратата е напълно откопчана и не се припокрива с детайла на колонката. Това ще ти е ограничителя при новите панти. От там насетне имаш движение на вратата по друга ос - отваряне нагоре. Ако е грамотен стругаро-фрезист, ще може да си вземе размерите сам, но ще трябва да свали вратата. 

Имай предвид че вратата на кабриото е голяма и тежка, и ще трябва да се подсили отвътре.

Подбора на амортесьорите и мястото им на поставяне също е изключително важен. Малко познания по физика ще свършат работа.

 

Не е ракетна наука, изисква внимание и ще се получи.

 

Започни от свалена от пантите врата, за да може майстора да си вземе размера, при закачена панта към колконката.

Някой твой познат със познания по CAD ще ти помогне много. SolidWorks е перфектната програма за това - лека и с достатъчно възможности за симулации


  • 3


#416107 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от Bat Andi на 05 февруари 2019 - 10:09

Samurai Jаск знаех си ,че ги следиш темите за купетата:О) Вебастото си работеше първите две години и даже голям кеф от вкъщи през джама натискам копчето и като слезна долу сауна! Че потърса страницата,къде обесняват за нея.Брадъре нямам много време за чистачките най-много две седмици.Ако можеш да измислиш нещо работещо или ако трябва в най-лошия случай да ми услужиш с твойте за да мина преглед и пак да ти ги изпратя обратно с някакъв армаган от сърце! ;) При теб какво се случва! Поръчах 7 литра масълце на мерцедес за 65 евро и другата седмица мисля да си го смена самичък.До сега на мерца не съм го сменял сам,има ли некви врътки?

Привет, Поздравелния за постовете и за инициативата да регистрираш 140ка в немско. :beer Аз съм във същия филм от няколко месеца. Все още не съм ходил на официален ТЮФ, а имам тюфаджия, който ми казва какво още да пипна за да нямам драми с видните неща. Това с което се боря в момента е една грешка за сместа - както знаеш постоянна грешка в моторния комп или спирачките са недопустими тук, та ще сменя и аз филтърчето на рейката. Имам колата от 2012 и не съм го сменял, така че няма да сбъркам.

 

Относно чистачките. Аз съм със 140ка седан,  но предполагам моторчетата са същите като на купето. Моите са с 4 пиновата букса, има и такива с 3 пина. Твоите от кои са. В БГ имам още 4 - 5 моторчета с 3 и 4 пинова букса.

 

1. Ако моето моторче е става на твоята кола, мога да ти го пратя, за да си свършиш работа. Тази седмица ще свалям предна броня, не ми харесва как седи, и ще я напасвам, та ще огледам моторчетата. Едно време работеха, но след 3 години реставрации по мотор и купе... сега пак се движи, но не съм заглеждал дали бачкат.  :yeah

2. Трябва да организирам транспорт на части от БГ към Германия, най късно около 8ми март и мога да докарам насам всички моторчета и ако има такова което да ти върши работа, ти го подарявам.

 

В коя част на Германия си?


  • 2


#416093 Пуши като комин-ML500

Публикувано от Bat Andi на 04 февруари 2019 - 17:45

Преди малко бях на майстор.Не може да се даде точен отговор сегменти, гумички, клапни и тн.Компресията е добре, колата има сила.Майстора каза, че трябва да се сваля мотора за да се види и ако не ме дразни дима нямало смисъл, мотора работи безупречно.Мислите ли, че 10в40 би било вариант?Не знам дали да дам стотици левове за труд и смяна на части или просто да сменя мотора, цените им са доста ниски.Третия вариант е каране с дима, въпреки, че доста ме дразни.Някой с препоръки за масло и къде се намира този маслен сепаратор?

Мотора вън е много тежка диагноза. За мен прибързана.

Ако един мотор харчи масло, то той обикновено ИМА добра компресия.

1. Диагностика с живи данни за да се види как е сместта. как работи дебитомера също.

2. Свещите говорят много за работата на мотора, по отлаганията на електрода може да се съди за това какво гори в цилиндъра. Ако имаш драма със сигменти, рядко и 8те цилидъра са засегнати.

3. Ендоскоп - почти всеки сервиз имат, идеята е да се разбере от къде идва маслото. Ако нагара е предимно около клапаните, то то влиза или през гумичките или през картерните газове.

 

Ревизия на картерните газове (капаците) е задължителна!

 

Мотора има ли ZAS? (спира ли цилиндри) 

 

Поздрави


  • 1


#415973 М271.860 разтегната ангренажна верига

Публикувано от Bat Andi на 01 февруари 2019 - 15:11

Явно "веригата' вече не е верига,ами си е чист ангренажен ремък...
Да им ши@ам технологиите!

Тошко, тя наистина прилича повече на ремък отколкото на верига. В момента са разпространени из всички нови модели на немските марки.

+ По лека

+ Продаваш мотор с верига на клиента

+ Малко по дълъг живот от ремъка, което клиента не знае

+ Клиентите ще се убедят, че ДВГ не е надежден и е скъп за поддръжка ....и ще им пробутаме електрички

 

Не виждам защо икономистите на не са ЗА такъв тип вериги.


  • 2


#415417 Проблем с кутия 722.626

Публикувано от Bat Andi на 16 януари 2019 - 10:55

С оглед на минимални разходи аз бих сменил водния радиатор за да не навлиза антифриз в маслото на кутията и бих направил две или три дори ( за по-сигурно) смени на масло и филтър на скоростната кутия. Разбира се всичко това само и единствено ако няма проблем с включванията. А ако трябва да прибегна до втора ЗЛОупотреба скорости, бих направил всичко на съставни части, да подменя каквото е необходимо  и едва тогава да монтирам и карам.

Малко от главата за краката сте я почнали.....

Тествано е това и не помага :beer , започне ли да смесва антифриз, всички дискове на съеднинителите започват да се разпадат и скоро кутията спира да работи.

Проблем 1, Не знаеш кога точно е смесила антифриза с маслото

Проблем 2. При смесването се получават лепкави отлагания, които запушват все нещо и не са разтвоими в масло, тоест и 10 смени да направиш, те пак си остават вътре.

 

Ако кутията е работила добре, аз просто бих я почситил и сменил дисковете вътре. След това смяна на радиатора заедно с хидротрансформатора.


  • 1


#415414 Проблем с кутия 722.626

Публикувано от Bat Andi на 16 януари 2019 - 10:31

Е колега, слагаха ми го в " Даймънд Трансмишънс " в София ( сервиз за автоматици ) не мисля, че биха сложили неподходящ радиатор или 

 

Тук дискусията приключва колега.

Единственият подходящ охладител, е този, който сепредлага от Даймлер. Щом смяташ, че момчетата от Даймънт Трансмишънс имат информация какъв дебит трябва да преминава и да се охлажда за единица време в различните режими и климатични условия... 

 

Какъв радиатор е монтиран?

Воден?, Въздушен с пасивно или активно охлаждане?

Къде е монтиран?

 

Отделно в началото на темата говориш за приплъзване, сега за ритане, което са две коренно различни неща?

 

Едно мога да кажа, участвал съм в развойна дейност в Даймлер и в частност с тестови прототипи и знам на какви тестове се подлагат агрегатите, и на края на деня пак автомобилите излизат със скрити проблеми....

 

Пример, при развоя на 213ката (далеч преди да стигне до клиентите) имаше странен проблем, колата прегряваше при движение с над 200км/ч. Отне около 3месеца на инженерите и на външна фирма да открият, че формата на решетката създава разкъсвания на потока, които над определена скорост водят до появат навъдушна стена пред радяторите и охлаждането приключва.


  • 4


#415340 722.6 обороти на 5-та скорост

Публикувано от Bat Andi на 14 януари 2019 - 13:35

А има ли вариант да се намалят оборотите?

Има, но не е икономически изгодно.

 

Лесно може да познаеш дали хидрото е заключило, в движение на ниски обороти, подаваш леко газ и ако мръдне само оборотомера и колата започне да се ускорява със закъсение... работата е ясна.


  • 1


#415339 Проблем с кутия 722.626

Публикувано от Bat Andi на 14 януари 2019 - 13:31

Възможно е да е от клапанното тяло.

 

Какви симптоми е имала преди смяната на хидротрансформатора.

Хирото чисто ново ли е или е рециклирано?

Хидрото за този мотор ли е? Знам че изглежда несериозен въпроса, но понякога майсторите подвеждат клиентите, че торка (хидрото) е един и същ и ще стане. За всеки мотор има торк с точно определен stall коефициент, и в зависимост от грешката може да доведе точно до едно леко изфорсиране на мотора докато хидрото поеме.

 

При потегляне lock up-а е отворен и няма как да усетиш, че приплъзва съединителят вътре.


  • 1


#413804 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Bat Andi на 14 ноември 2018 - 21:10

https://www.feinstau...ette.ch/bg.html

Ето една таблица на която е дадена информация кое авто на какъв цвят плакета отг.
Обаче с други такива има разлика, но да кажем, че тази е по-официална.

Да и оттази таблица се вижда че зелена плакета с номер 4 се дава на автомобили с евро стсндарт от 1 до 4.

 

Единствената официална проверка онлайн, става след сканиране на талона на автомобила и пращането му, чрез формата на официалния сайт. Всичко друго са приказки в пространството.

 

В играта с тези плакети съм от 2009та, когато слагах на 190 то ми, което е 91. После на въпросното 2.0 без КАТ. След това за третото ми 190, което е набор 89.... и така като се мине през 140ката , 55 цата... всичките са със зелени.

 

Иначе тук е момента да предложа всякакъв друг съппорт докато си в Щутгарт. Освен че може да пием по някое друго греяно вино.. мога да организирам посещение на завода в Зинделфинген, моторуорлд и други автомобилни глезотии, характерни само за региона. Не знам с какво време ще разполагаш, както и в коя част на Щутгарт ще си, така че пиши на лично да ти дам немския си номер. Ще се радвам да се видим.

 

Цената на плакета е 6 евро с напечатан шрифт, ако го купиш от местен КАТ, миналата седмица пререгистрирах едната кола с немски табели и сменях стикера... та ми е прясно инфото.


  • 1


#413792 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Bat Andi на 14 ноември 2018 - 15:55

Искам да попитам с какъв плакет (цвят) шофираш в Щутгард.
Чета тук, че от Януари 2019 ставало синя зона.

Иначе аз го поръчах от приложението, с доставка до Норвегия, за дизелов автомобил, както и номера на авто. печатно написан €10,- доп.

49та седмица ще съм в Германия и не ми се губи време да вадя от там, понеже дизелите ги мерили.

Плакетите нямат директна връзка с Евро нормите. Цифрата 4 на зелената плакета не означава Евро 4, както те забуждава Иво. Освен използваето на гугъл транслейт, важно е и да си подбираш източника на информация. :beer  Плакетите са само за праховите частици. Имам такива на всичките си Мерцедеси. Бензинов Бенц след 88ма с катализатор получава зелена плакета. Имам и зелена плакета на 201 2.0 RUF - заводско без катализатор... пак ми дадоха зелена.

 

При дизелите е друга бира, 220ка ЦДИ не може да влиза в Щутгарт от доста време, защото получава жълта.

 

Вметка, някой бензинови мотори на други марки, също не получават залена, а жълта плакета. Причината за това е, че двигателите с директно впръскване имат лошо смесване на въздух-гориво, което води до виски нива на твърди частици (реално се намаля СО2 емисиите) При старите мотори с канално впръскване, този проблем го няма (Да, новите бензинови мотори са по мръсни от старите :yeah )

 

Отнсно синята плакета... за сега е само кьорфишек. Няма нищо решено и в сила е зелената плакета за вътрещността на Щутгарт. Интересувам се живо, защото сегашното ми работно място е в зелената зона и не ми е особено удобно да ползвам транспорт.

 

За плакета контролират само паркирали автомобили, тези които се движат през града минават към транзитнопреминаващите и не се контролират... познавам хора, които от години карат без плакети тук, но не ти го препоръчвам.

 

@Цецо Колев, добра вметка за Feinstaubalarm - тя се активира когато в рамките на два последователни дни има завишени нива на прахови частици, не води до принудително ограничаване на движението, но намаля цените на обяествения транспорт - но САМО закупени онлайн или през мобилно приложение. На автоматите цените остват непроменени.


  • 4


#413681 Вакуумни маркучи автоматик

Публикувано от Bat Andi на 09 ноември 2018 - 10:36

Съвет,

 

Прегледай всички гумени щутцери по мотора. Пластмасовите маркучи не се пецакват, нацепват се само гумените съединиения.

Това че си сменил вакуумите на скоростите не значи, че си си решил проблема.

Ако мотора смуче от друго място въсдух - отново си в изходна позиция


  • 2


#413189 Жалби и Оплаквания

Публикувано от Bat Andi на 19 октомври 2018 - 09:03

Оплакването на Иво ме накара да разгледам значките тук и там

 

УС се самосезира за темата за значките, и ще подготвим промени в правилата, тъй като забелязахме че някой членове злоупотребяват с даването на значки. (22 значки Благодаря, към един потребител за три минути - рекорд)

По този начин правят значките без стойност, и това е нечестно спрямо другите потребители.

 

Ето един от промерите. Оставам на вас да си направите изводите.  :beer  Информацията е достъпна за всеки потребител.

 

Прикачен файл  znachka.jpg   77,84K   17 Брой сваляния


  • 1