Към съдържанието

  •  

Bat Andi

Регистрация: 18 дек 2008
Офлайн Последно: Вчера, 19:03
*****

Моите мнения

В тема:Нови данъци МПС-от 2019?

11 октомври 2018 - 14:41

Иначе темата за инвазията в София има и обратна страна.

Защо "истинските" софиянци, които притежаваха места из апетитните квартали, си ги продадоха с цел строеж намногоетажно жилищна сграда, и взеха по няколко апартамента. Не че е лошо да направиш такава сделка, но трябва и да помислиш за последствията...


В тема:Нови данъци МПС-от 2019?

11 октомври 2018 - 14:30

Ако се замислите парите от данък МПС са смешни, на фона на парите, които влизат от хората работещи и харчещи парите си в София.

 

До средата на 2017г нямах право на софийски номер, защото нито еин от хазяите ми не искаше да ме регистрира, че живея на адреса. Без собственика и копие от нотариалния акт не става.

Причината която изтъкваха е, че ако веднъж се регистрирам адресно там, няма законов механизъм, който да ме накара да си семня адреса по местоживеене, освен ако аз лично не го сторя.

 

От средата на 2017 до началото на 2018 живеех на територията на село Бистрица,

 

Тук където живея разходите за едната от колите CL 55 AMG  (данъци, ГО и Каско) са сравними с тези в БГ. Разликата е около 100-150 евро.

 

Иначе аз съм по скоро за затягане на контрола на техническите прегледи и сервизите, но това ще доведе до намаляне на броя автомобили - респективно намаляне на приходите от данък МПС и ГО, което никой в бюджета и застрахователният бизнес не иска.

Никой не иска да спре 50% от автомобилите от движение.

 

Иначе съм съгласен, автомобилът е за тези, които могат да си го позволят, и в така наречените "развити държави" е скъпо удоволствие, но не на база данък, а на база поддръжка и техническа изправност.

Защото в БГ ще спестиш пари от разходи за труд и части по ремонта, а може и да спестиш ремонта дори, за да си платиш данъка, защото така или иначе единственото което гледат подробно на повечето пунктове е платеният данък.


В тема:Интервал смяна моторни масла нови коли

02 октомври 2018 - 17:58

Има ли поправян елемент има и ръжда след време. 

Има ли механична намеса по който и да е детайл, ръждата излиза на яве и това няма как да е дригояче.

Идеята ми е, че по време на престоя на колите в западния свят:

- Техническият контрол е много висок.

- Не се изчуква, заваря, реже и т.н. В общият случай не само се сменя цял детайл, а дори идва боядисан от производителя (по ветино е)

- Не слагат абразив (пясък и камъни) в лугата, които правят щети по защитния слой.

- С течение на времето микропукнатините в лака се уголемяват и солта може да проникне под него, от там изваждане няма.

- Лисва финия пепел, пясъка и калта по пътя, които се набиват къде ли не и задържа влагата.

 

И все пак не съм видял немска кола която не е със сезонни номера, без ръжда по окачването (било то и 2 годишна), а на по старите коли... 

Иначе колкото пъти съм минавал през магистарлите на Австрия зимата, колите са ми ставали бели до тавана. Някъде имах и снимки на шкодата (черна е и сли личи най добре). За мен в Германия (не ми е първа зима тук) химията, която ръсят е доста по агресивна от тази в БГ, просто го няма пясъка и камъните. 

 

Относно климата в Римини, да влажно е, но е доста топло. А за солен климат (тук успя да ме развеселиш)... не бях чувал, знам че водата се изпарява, а солта остава и така се добива солта (морската) 


В тема:Интервал смяна моторни масла нови коли

02 октомври 2018 - 10:49

Как пък Не.

В Северна Италия ползват същите химии  като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.

Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.

А Римини е морски курорт.

Не съм съгласен че Римини е добър пример за място, където колите имат условия да ръждясват. Римини не може да се сравнява като климат и годишни температури с Австрия Швеицария, където 30% от времето през годината се третират пътищата с различни химикали, а и там дори минималните температури не падат под 0 градуса, (реално трябва да се обработват пътищата при температури под +4 градуса)

 Прикачен файл  Римини.jpg   51,17K   10 Брой сваляния

Отделно, северните части на Германия и крайбрежните на Великобритания, са далеч по влажни и студени, което реално води до постянно влажни метални части, скрити за окото.


В тема:Интервал смяна моторни масла нови коли

01 октомври 2018 - 14:41

Аз в Германия ръждиви коли по улиците не съм виждал. 

Друг е въпроса защо колите рязко оръждавяват след като се преселят в България. 

Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял 

по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,

дори и в Централна Южна Америка няма такива ръждиви животни.

В Германия, прегледа е доста тежък. Чичкото ходи с отвертка и едно чукче под колата, ръга отдолу, жули боята с отвертаката и... още в ранен стадий се хваща ръждата по носещите части.

Ако се цели човек в долната ценова категория коли, почти със сигурност попада на ръждясала кола. Прегледа се прави на две години, достаъчно време ако има наченки на повърхностна ръжда, нещата да станат неспасяеми.

 

Иначе хубава немска кола, със свеж тюв... си е цифра. Общо взето цената на пазара в БГ, само че в евро.

 

А и да не забравяме, че в Германия живеят много НЕгерманци :)