Към съдържанието

  •  

vademig

Регистрация: 26 окт 2008
Офлайн Последно: 23 юли 2023 - 19:27:32
-----

Моите теми

Въпрос за потенциометър

20 април 2010 - 20:56

Здравейте колеги. От известно време останових(с помоща на майстор), че потенциометъра не работи правилно.Интересува ме дали за всички 102 мотори е един и същ или са различни. Серииният номер на моя е 3 437 224 035, но по каталога на бош не излиза нищо. Другото интересно е че пак по този каталог не излиза и моят модел кола все едно такава не съществува. За този мотор 122к.с. излиза само с 4 врати. Дали потенциометъра ще стане все пак мотора е същия, а и друга подробност че моя е с катализатор. Това че не съвпадат номерата от значение ли е, все пак е бош, а не Китай.

Покупка на W210

28 март 2010 - 19:25

Здравейте, предстои ми покупка на мерцедес W210 и съм се прял на бензинов 2л. 136к.с., без компресор че с тези нови закони не се знае данъка.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.

Регулиране сместта на бензин

12 март 2010 - 23:55

Здравейте колеги,
Прочетох няколко теми как се регулира, но не ми се получава. Доколкото разбрах с мултицета трябва да показва около 7 волта на 3-ти пин и маса, а при мен показва между 8.5 и 9. Та се опитах да завъртя с шестограм 3мм в дупката на филтърната кутия, но никакъв ефект, нито на мултицета се промени нещо нито в работата на двигателя. И все пак ми се струва че дупката е голяма за 3мм шестограм. Докато въртях се почувства някакво съпротивление- все едно найстина нещо се върти, но не даде ефект. А му навъртях по два обората в едната и другата посока.
Другото което не ми е ясно е как се замерват темп. датчици, ясно за съпротивлението колко трябва де е,но как точно да ги замеря. Опитах този на кутията на филтъра, но от пред има само едно "телче" и не може да се измери съпротивление, а да му оголя жичките отзад не ми се ще. Който има идеи ще му бъда благодарен.

И накрая причината за всички замервания е че сутрин (студен) пали и веднага гасне и когато работи на празен ход на бензин се долавя едно смущение в работата на двигателя без да се отразява на оборотите.

Моля за мнение

03 март 2010 - 21:54

Здравейте колеги,
Днес ходих до сервиза за АГУ в Пловдив, който се намира при новата сграда на ПУ (на излизане от града посока Пазарджик). Та ме интересува някой дали има информация за него. Човека с който говорих там (Атанас) беше доста сладкодумен, но може ли да му се вярва. И ако знаете някой добър газаджия в Пловдив ще съм благодарен, че ми писна от пазарджишките некадърници.

Извинете ме ако темата не е за тук.

Омаслен маркуч- нормално ли е

25 януари 2010 - 17:32

Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...