Към съдържанието

  •  

T U N D E R

Регистрация: 23 май 2008
Офлайн Последно: 20 авг 2013 - 20:52:53
-----

Моите мнения

В тема:w211 проблем с паленето

17 февруари 2012 - 20:13

Ключалката не дава сигнал до реле,тя дава на моторният компютър-той пуска сигнала до релето и оттам върти стартера.Пробвай да и подадеш стартер принудително през предният САМ.

В тема:c220cdi не приема ключа

17 февруари 2012 - 19:57

И проблема 99% не е в EZS,а в ключа :dry

В тема:МЛ 270-ЦДИ. Изписва на таблото -Start Error

06 септември 2011 - 09:02

В юзър менюала четеш какво се прави когато дистанционното загуби синхронизация с колата,а не транспондера-другарите немци изобщо не са го предвиждали второто като вариант че може да с случи,а камо ли да го описват в менюала

В тема:Проблем с ключа на W203 (не го познава)

05 септември 2011 - 20:52

"Супер често срещания дефект при 203ките" се оправя срещу 250лв. обаче това е при положение че проблема е от супер често срещаният дефект,ако е от нещо друго може и по евтино да излезе.В Пловдив има хора които могат да ти свършат работа.Ако имаш нужда кажи ще те свържа.

В тема:МЛ 270-ЦДИ. Изписва на таблото -Start Error

05 септември 2011 - 20:45

Проблемът е точно това-загуба на синхронизацията.Решава се по няколко начина,но никога без пари или специализирано оборудване.Видях че по нагоре пишат да си ресетнеш компютъра-това не е Спринтер,при МЛа най често се губи синхронизацията между ключа и иммобилайзера и в много редки случаи между иммобилайзера и ЕКУто.Също често явление при не феслифтнатите 163 е да си изстрият паметта от ААМ модула.