Към съдържанието

  •  

220TE

Регистрация: 22 яну 2008
Офлайн Последно: 09 май 2013 - 12:31:53
-----

Моите теми

Скъсан маркуч за водата за пръскалките

06 юли 2012 - 17:31

Проблема е елементарен на пръв поглед.Имам си вода на пръскалките когато ми потрябва обаче един ден ....натискам лосчето за да си измия стъклото и хоп установявам ,че чистачката работи на сухо-о...Вдигам капака и установявам ,че маркуча се е скъсал точно на сгъвката за капака.Логично е един ден там да се скъса,въпреки че маркуча е подсилен и дебелостенен за целта...дори двоен.Външния е черен от гума вътрешния прозрачен,зеленикав и екраниран с мрежа от конци.Е какво пък толкова си викам ще го сменя с нов,но като се загледах има и две жици във вътрешния.Проследявам жиците до пръскалките и виждам нещо интересно.Под пръскалките има капачета които като ги махнах установих,че и до тях стигат жици.Продължих проследяването на проводниците и стигнах до трето капаче под капака...Я да видя какво има там..Една платка с две контактни клеми /по една за всяка пръскалка/които се захранват от трета /която може би се контролира от нещо приличащо на температурен датчик...жицата продължава от другата страна на капака и отива в моторния отскек/.Хубаво извода е ,че и пръскалките и маркуча се подгряват с нагреватели.Маркуча който отива към пръскалките под капака се разклонява на две както и жиците.Там където се разклонява всичко е зашитено в един гумен кожух който леко е с нарушена обгоряла обвивка.Разрязах леко обвивката и установих втора по-стара повреда /жиците са се нагрявали повече от нормалното и проводника е прегорял и скъсал на две места.колебая се как да постъпя.Дайте мнение кой как би отстранил повредите по по-лесния и евтин или по по-трудния и скъп начин,съответно със или без подгрев на пръскалките и маркуча.И още нещо при всички 124-ки ли има подгрев на маркуча за вода и пръскалките???

Ел. система

05 юни 2012 - 18:42

Здравейте.Собственик съм на S124Много съм доволен от колата.Питането ми е относно овехтяването на ел. системата по мотора.Всеизвестно е .че при 124-ката след около 10г изолацията на ел системата овехтява и се налага или смяна с нов термоустойчив шлаух което е доста трудоемко /но по-евтино/или подмяна с нова /която е доста скъпичка/.При W210 има ли го този проблем или нещата са коригирани в положителна посока???