Към съдържанието

  •  

Gringo

Регистрация: 11 юли 2006
Офлайн Последно: 22 дек 2019 - 17:27:42
-----

#380145 Мнение 124 260Е 4MATIC

Публикувано от Gringo на 05 октомври 2016 - 23:16

Mи обади се зимата да покараме малко да видим или
  • 4


#380127 Мнение 124 260Е 4MATIC

Публикувано от Gringo на 05 октомври 2016 - 18:51

Каквото и да излезе!!!!! Предни амортесьори 2 бр. 760 лв. шарнири предни 400 лв. дачик налягане за 4 матика 420 лв. друго да не изброявам не че се сменя всеки ден но все пак


  • 1


#372044 Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутия

Публикувано от Gringo на 21 март 2016 - 14:15

Момента на истината дойде има доста работа още докато тръгне както трябва но това е достатъчно за стимул и добро настроение.

  • 3


#368256 Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутия

Публикувано от Gringo на 17 ноември 2015 - 21:44

до тук съм:

Прикачени файлове


  • 1


#368255 Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутия

Публикувано от Gringo на 17 ноември 2015 - 21:39

ето още:

Прикачени файлове


  • 1


#368254 Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутия

Публикувано от Gringo на 17 ноември 2015 - 21:37

Здравейте колеги дълго мислех дали да пускам  тема, но накрая се реших.

Имам Mercedes W124 300 turbo 4 matic но винаги са ми харесвали W124 купе.

Началото на годината се реших и си купих Mercedes W124 E200 карах го всекидневно в продължение на 3, 4 месеца но 

определено мога да кажа ,че ми е малко слабичък, но в един прекрасен момент на един паркинг всичко се промени и 

започна така:

https://www.youtube....h?v=f_ZqE0GBHyQ  тук се запознах с главния виновник siriospepi Петьо.

Пробвах и аз:

https://www.youtube....h?v=cXho1tRHO6E но си трябва мощност и така се започна.

Почнах да разпитвам за двигатели и изчетох няколко теми по  форумите и Петьо ме напътстваше за което съм много 

благодарен.

И така през август на мой приятел му подпалиха колата която беше Mercedes W211 E500 4 matic купена от Балкан стар и 

реши да я продава на части за щастие на мен двигателя беше оцелял след като го взех доста трудно намерих скоростна 

кутия, маховик и съединител които да съвпаднат и започнах:   https://www.youtube....h?v=6WZV7RLNAgk

Идеята на проекта да е  така наречения БОЛТ ОН тоест максимално малко части да се произвеждат, но както можете да се 

досетите много бързо минахме на „ФЛЕКС ОН“

 

База: Mercedes W124 E200 coupe

 

Двигател: 5.0 V8 M113

 

Рейка:Mercedes W210 E200

 

Ръчна кутия: Mercedes W208 CLK 240 2003 г.

 

Маховик притискател и съединител: W203 220 CDI на първо време.

 

Електроника: Mega II

 

С картера имах малко проблеми защото двигателя го взех без картер но се разходих из моргите и разбрах ,че има три вида картери и три вида маслени помпи за определения картер.  Вариантите бяха: преден , заден и 4 матик.

Избрах преден картер понеже рейката на Mercedes W210 e задно разположенa тоест зад предната ос.

В последствие се наложи рязането на гредата под двигателя за да мога да монтирам рейката където трябва или по близко до мислената ос на колелата. Усилих гредата с една доста „тънка“ шина от 5 мм. заварих две планки и захванах рейката.

Поставянето на рейката се наложи , защото изпускателния колектор опираше в кормилната кутия или трябваше да се изработи друг колектор или да се постави рейката реших рейка  понеже е по подходяща за дрифт.

Управлението за сега е задоволително с малко преправяне на носачите и шенкела.

Носачите се наложи да ги преправям защото рейката на Mercedes W210 е разположена зад носачите.

Монтирането на ск. Кутията и маслото за съединителя са си bolt on освен лоста за скоростите с малко рязане пасна добре.

Кардана от три събрахме един и стана добре.

Тампоните на двигателя се наложи да искам патент от  Петьо и ги направих подобни на неговите.

Стигнал съм до изграждане на инсталация търсене на подходяща дросел клапа връзване на антифриз,  гориво пистов ремък и хидравлика. Може и нещо да пропускам.

Моля да бъда извинен предварително, защото ще пиша в темата само когато имам свободно време а то не е много.

 

Ето и малко снимки: 

Прикачени файлове


  • 1


#364174 Съвместимости на двигатели, скорости и купета

Публикувано от Gringo на 24 юни 2015 - 21:54

Малко информация ще дам относно Двигател M113 V8 с ръчна скоростна кутия маховик става от доста редови 4-ри и 5 цилиндрови двигатели например 220 CDI 270 CDI бензинови 200K 230K но
притискател и феродов на бензиновите диаметърът е 230 мм а на дизеловите е 240 мм а маховиците могат да се ползват и за двата размера феродови дискове.
  • 1


#363084 Съвместимости на двигатели, скорости и купета

Публикувано от Gringo на 19 май 2015 - 21:40

Ето малко снимки от двигателя който купих и обслужвах.
Не пускам тема защото има малка драма с документите на колата и незнам дали ще стане моя.
c65893b91ded28b07772de2a5d829150.jpg
8fca601e33a93fea645247fff2c09d16.jpg
7f71a4a9fc280bf3b85005a5799eff05.jpg
0e81cd8d553c539bf48817ac74fdb12c.jpg
  • 2


#362347 Съвместимости на двигатели, скорости и купета

Публикувано от Gringo на 29 април 2015 - 22:52

Днес бях при Петьо и съм много доволен от срещата доста ползотворна беше.
Имах възможност да взема два двигателя M119 и M113 но избрах 113 защото поддържах колата и познавах собственика но и по пригодния за коша на W124.
Първо картера мога да го променям преден заден което ми спестява рязане на греда и други манипулации с флекса и телоподаващо.
Второ не се налага преправяне на маховик и фланец за скорости защото ги има готови.
Продължавам да търся други предимства но и минуси.
  • 1


#361216 4 Matic - Майстор който да разбира

Публикувано от Gringo на 29 март 2015 - 10:28

Аз имам такава кола от 9 години и съм минал по този път.
Чистене на датчици чистене на карета защото зъбите на Abs са на него но ако няма промяна смяна на датчиците.
Датчик abs нов струва над 400 лв. Но има и втора употреба който се намират за 10 или 20 лв. Също премгва лампата на 4 матика от релета за пренапрежение.
  • 1


#360950 Болт-он Тунинг на Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic

Публикувано от Gringo на 24 март 2015 - 23:46

Донор Мерцедес W210 E420 след като ги свалихме апаратите и разглобихме пристъпихме към пълна рециклация за 3 дни се справихме.

Свалихме старите апарати и дискове на W124 и отстранихме предпазната ламарина защото е по малъка поради липса на нова продължихме монтажа подложихме шайби 2.5 мм. на апарата понеже не бе на центъра на диска.

Дачикът на накладката стана с болт 6 мм. и гайка.

Предпазната ламарина е поръчана и ще я монтираме по късно.    

  

Прикачени файлове


  • 2


#359427 W124 300ce Twin Turbo

Публикувано от Gringo на 20 февруари 2015 - 23:25

Тук стана доста лично.
Хора какво значение има от къде са финансите?
Дори да са крадени важното е, че има проект и споделя как го прави.
А за негативните мнения трябва да има такива но не и нападки или заяждане.
  • 2


#359373 W124 300ce Twin Turbo

Публикувано от Gringo на 19 февруари 2015 - 23:42

Лошо е че се заяждате, не е ли идеята на тези форми да споделяме и сплотяваме и да учим един от друг от всеки човек можеш да научиш нещо ново.
Siriospepi виждал съм ти колата няколко пъти питам защото съм намислил нещо такова да правя но за сега имам само мотор и скорости.
  • 1


#337823 Понтенциометър за инжекцион

Публикувано от Gringo на 02 декември 2013 - 22:37

Привет. Бихте ли ме насочили от къде да закупя потенциометър на инжекциона за 200 Е, 1990г?

Звънях на няколко места след справка в гугъл, но никъде няма. Предпочитам да е нов, не мога да разчитам на такъв от морги. номера е 3437 224 035 по БОШ а по мерцедес е 000 074 02 36


  • 1