Мойта е 73 сантиметра в тръбичката при ударено дъно (това на 1998 CL500)
Роден 1970 в Дупница
Православен Християнин
Женен, баща на две, дядо на две.
преди: 16 години в ТЕЦ Бобов Дол
сега: 15 години тираджия в Америка
Публикувано от Bogi на 13 април 2024 - 16:24
Публикувано от Bogi на 17 януари 2024 - 01:31
Със сигурност двигателя ще стане много добре. Казах ти приготви си накрая да му лепиш плочката с подписа.
Публикувано от Bogi на 12 август 2023 - 17:03
Айде баце, скоро да му чуеме гласеца, че и аз вече нямам търпение
Публикувано от Bogi на 04 юли 2023 - 17:36
Вдигате мощностите ама знайте че това скъсява дълговечноста на мотора.
Аз съм ТИР-аджия и ако мощноста ми е 400 конски сили и ще мина с този двигател един милион мили преди да гръмне, бих предпочел да намаля мах-мощност на 350 за да мина милион и половина мили с този двигател.
Надувате надувате и после олеле мотовилки бутала на ляво и надясно
Публикувано от Bogi на 02 февруари 2023 - 17:59
От година съм собственик на 2008 S550 4matik
колата ми е на 100к мили което е около 160к км доказани от карфакса, тука можеш да погледнеш как изглежда: http://bogi.maramski...ocks/CarFax.pdf
виждаш че милите са проследими с годините и няма мърдане
така че аз те съветвам да си вземеш S550 от америка или канада където можеш да провериш въпросния carfax
относно интериорните разлики, има само на бутоните на волана, които са подобрени, както и централната конзола и подлакътника има лека разлика, и нищо по копчетата и тяхната фунционалност
в америка и канада са само и единствено дълги бази, но мойта няма ел задна седалка, липсват копчетата на задната врата, също нямам пердета на задните врати
S500 са в Европа S550 е същата кола в америка и канада
всички врати са алуминиеви, абе само садните калници и дебелите задни колонки към тавана и самия таван ги лепи магнита
при моя избор имаше много коли на цени 7К до 10К но винаги имаше на carfax удари или ребилд, също много евтина може да бъде ако милите на над 150 -200К
мойта 100К мили и чист Carfax тоест без карастрофи я платих 16500
Бих се радвал да ти отговоря на още въпроси
Публикувано от Bogi на 10 септември 2022 - 14:13
Публикувано от Bogi на 05 май 2022 - 14:38
какво друго би могло да бъде проблем за тази кола?
най-често ръжда на мястото на удара, по детайлите които са изправяни.
Публикувано от Bogi на 25 март 2022 - 15:31
Сложи си един с манометър, и регулиране на желаното налягане.
https://www.ebay.com/itm/151701854632
Публикувано от Bogi на 22 март 2022 - 15:50
А какво става докато караш и подаваш мигач ?
Публикувано от Bogi на 15 март 2022 - 02:39
Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.
Това ли се случва ?
Публикувано от Bogi на 23 януари 2022 - 00:49
Това е удобен момент да направиш едно видео за интернет, където превърташ километража уж, а всъщност си с 60
Публикувано от Bogi на 22 януари 2022 - 16:45
Сори за офтопика, но първия бензинов с директно впръскване на Мерцедес е 1954 година, двигател M198.
Благодаря
Публикувано от Bogi на 03 юли 2021 - 17:11
При изключване на датчика с двете крачета на мотора, ел. перката се включва, което означава, че самия ел. мотор и и захранването на перката са ок.
Тази перка се управлява от два кръга-сензора.
Висока скорост от сензор 100 градуса целзий на термостата отгоре.
Бавна скорост (за климатика) от 50 градуса целзий сензора върху дехидратора. ***през резистор***
Публикувано от Bogi на 17 юни 2021 - 01:28
Джапанка, тип прашка ..
Шегичка
Публикувано от Bogi на 11 юни 2021 - 16:06
Забелязвам Китайците им е силата в производството на такива детайли,
Само да разберат че това липсва в Мерцедес веднага ще го пуснат в ebay
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com