Към съдържанието

  •  

tatuncho

Регистрация: 30 юни 2006
Офлайн Последно: 08 ное 2017 - 19:22:16
-----

Моите теми

За Аудиоманиаци с много пари

20 ноември 2006 - 20:13

Брат ми даде този адрес и се сетих, че тук в клуба има доста фенове и ценители на качествения аудио звук, но за съжаление цените хич не са по джоба на всеки:huh:, ама джаджите в този сайт те карат да мечтаеш :rolleyes, а-а-а и се загледайте какъв е по народност създателят им:welldone:- може само да се възгордеем, дори и без да пазаруваме.
усилватели

За колегите, които искаха навигация ;)

20 ноември 2006 - 19:49

Вижте до какви куриози се стига с тези навигации :yahoo:

Сателитна навигация вкара джип в тоалетна

Прекалено дисциплиниран немски шофьор решил да се доверява на технологията, а не на очите си, разказва TechNews
30.10.2006

Извънредно дисциплиниран немски шофьор, който следвал буквално инструкциите на сателитната навигационна система в джипа си, сътвори зрелищен фурор в Австралия.
След командата "Завий надясно веднага!", той послушно напуснал магистралата около 30 метра преди кръстовището, където в действителност трябвало да отбие в дясно.
След като помел всички изпречили се на пътя му препятствия, в крайна сметка се забил в обществена тоалетна, разказва австралийският в. "Сидни морнинг херлад".
Изданието обаче уточнява, че инцидентът не е станал поради моментна загуба на концентрация.
53-годишният шофьор от Фрайбург съвсем съзнателно се подчинявал на сателитната си навигация и послушно напуснал магистралата с високопроходимата си кола, навлязъл в строителна площадка, изкачил с нея няколко стълби и в крайна сметка стигнал до злополучната тоалетна.
За щастие поражения има само по автомобила и няколко строителни обекта. Шофьорът не е пострадал, но за причинените щети и неразумното си шофиране е отнесъл глоба.
TechNews

...ето я и втората:

Пътният атлас - по-ефективен от сателитната навигация

Изводът се налага от импровизираното изпитание, организирано от британското списание "Computing Which?"
17.11.2006

Традиционният пътен атлас се оказа по-надежден и по-ефективен от модерна сателитна навигационна система, пише британският в. "Дейли мейл" в коментар на импровизирания тест, организиран от списание "Computing Which?".
В изпитанието един до друг се изправили четири екипа автомобилисти.
Първият бил съоръжен единствено с хартиен атлас за 8 лири. Вторият разполагал със съвременна навигационна система на стойност 220 лири.
Третият имал електронния помощник "Auto Route" на "Майкрософт", който струва 45 лири, а четвъртият трябвало да се движи според указанията на сайта "TransportDirect.gov.uk", поддържан от Министерството на транспорта.
Четирите автомобила трябвало да пропътуват разстоянието от редакцията на изданието до Имперския военен музей в Кембриджшир и обратно - общи 70 мили.
Шофьорите били задължени да спазват всички изисквания на закона за движение по пътищата, т.е. всички "трикове" като минаването на червено и превишаване на максимално допустимата скорост били изключени.
Учудващо или не, екипът, който разчитал само на пътния атлас пристигнал пръв, взимайки дистанцията за време от 1 час и 35 мин.
Колата със сателитната навигация се появила втора със седем минути закъснение, а шест минути след нея пристигнал и шофьорът с електронния помощник на "Майкрософт".
Екипът, който следвал указанията на правителствения сайт, се представил отчайващо, взимайки разстоянието за цели 2 часа и 19 мин. Освен това той трябвало да измине не 70, а 90 мили.

Списание "Computing Which?" коментира, че за да стигнеш бързо от точка А до точка Б са необходими само пътна карта и пасажер, който може да се ориентира по нея сравнително добре.
Скъпата сателитна навигация предлагала на водача в теста маршрути, които съвсем не били най-преките, напротив - предложила му да излезе от магистралата на неправилен изход, насочила го в затворен път, а за капак дори му казала да завие на място, където съвсем нямало кръстовище, а крайпътна ферма.
Електронният помощник "AutoRoute" също не бил особено точен. Инструкциите, които той подавал "стъпка по стъпка" в един момент съвсем секнали, което принудило екипа да прибегне до добрия стар пътен атлас.
Съветите на "TransportDirect" пък съвсем объркали шофьора, което става видно и от резултатите в теста.

Осветлението на таблото -

30 октомври 2006 - 19:15

Колеги, да споделя проблема (190Е - 85г.) и евентуално ако някой има идея за какво иде реч: преди 10-тина дена ми изгасна осветлението на таблото и аз порових тук във форума, открих нещо по темата от сорта на "...заминал си е реостата...". Въздъхнах и си викам "Ще трябва пак да свалям гадното табло", но тогава нямах ник`во време и вчера най-накрая проимах, та взех и слезнах да пусна първо една прахосмукачка, че вътре беше станало кочина. Накрая си отворих капака за да изсмуча тоновете листа в коша на акумулатора и коша с бушонната кутия - ръгах накрайника м/у кабели, маркучета и т.н. Приключих с чистенето и седнах зад волана с отверка в ръка, но ми мина идеята да пробвам преди това какво става и включих габаритите - о-о-о чудо :blink: , осветлението проработи :yahoo:. Като всяко чудо и това не изтрая дълго, днес следобед като се прибирах към къщи пак не светна и вече ме вбеси :evil: - лошото е, че като се прибрах вече беше се смрачило и не ставаше да се разглобява. Много мразя разни техники да се самооправят - винаги проблема си остава скрит и се появява когато най-малко очакваш :angry , това с осветлението на таблото е "малкият дявол" и не е от съдбоносно значение, но въпреки всичко си има нужда от него. Молбата ми е ако някой се е сблъсквал с този шантав проблем, да сподели :help:

Моля, помогнете!!!

01 октомври 2006 - 17:20

Колеги, след като прочетох темата за чистачката в "Споделени ремонти" ме осени идеята за таз` профилактична операция. Вчера, най-после намерих време и почнах (за 190-ка говорим - абитуриентка) - свалих рамото, махнах вентилационната решетка, изтръгнах лайстните под прозореца, откачих цялата машинария на чистачката, сложих я на масата и стана сложно. Първо развих две кръстати винтчета от опаката страна на кутията, и капака започна да халтави в задният си край, отвих централната гайка, белязах с нож положението на моторното рамо спрямо остта, избих го и махнах една пружинна контра скоба, две сепариращи шайби и КРАЙ - нищо повече не иска да се разглоби, капака пак си халтави по същият начин, признаци за разтваряне никакви, няма допълнителни ник`ви винтове (в темата пишеше, че са 6), е-е-е има още два но те са до първите два и не държат капака - повтарям той си халтави, а те не помръдват т.е. не го държат, явно са хванати за нещо вътре, но не смея да ги развия, `щото не е ясно какво ще се разпадне вътре - МОЛЯ, дайте някакви идеи какво да правя от тук нататък - как да отворя шибания капак, `щото не искам да напъвам конструкцията и да рискувам да остана без чистачка :unsure: ... знаете какъв сезон наближава и не си е работа без 101% сигурно стъклопочистване :rolleyes

190Е - автоматик - ПРОБЛЕМ!!!

11 юли 2006 - 19:16

Колеги, много странно:unsure:, но от няколко дена ми прави силно впечатление, че при дълго каране из София при преминаване от 2-ра на 3-та лашка та ШЪ ми строши бъбреците, а по-нататък лашкането `почна да се усеща и м/у 3-та и 4-та. Изпаднах в транс :blink: ... викам си сигурно става нещо с маслото - я тече, я нещо друго. Спирам, слизам, проверявам маслото и установявам, че се е запенило като веро :blink: - щях да припадна. Въпроса ми е: скоростната кутия вързана ли е към охладителната уредба и възможно ли е запенването да е от много висока температура на маслото? Уточнявам, че когато е студена и не е минала повече от 10-15 км. лашкането го няма :help: