Към съдържанието

  •  

2420

Регистрация: 11 ное 2007
Офлайн Последно: 21 юни 2014 - 13:39:29
-----

Моите мнения

В тема:Бренер?

18 февруари 2009 - 22:30

Здравейте, да споделя за един проблем които си направих сам. Днеска намокрих двигатела и след като запалих взе да пуфти, отворих и от първата дюза духаше въздух, веднага сервиз и ми казаха, че е бренер ама понеже тука не им вяравам на велинградските майсторите първо да питам Вас колеги за особености и може ли да е друго......?

Не си си го направил сам проблема.Просто трябва да се стегне бренера с ключ .За целта се отвива дюзата и се стяга.Нищо сложно.Всеки сервиз би трябвало да има такъв ключ, и повече от 10-20 лв не би трябвало да ти струва.

В тема:E-класа каква?

05 март 2008 - 21:34

Само там не го пращаи- там дет са пазарите -в Утрехт ,в Есен и от сорта -свясна кола няма или е ОГРОМНА случаиност .Там само на външен вид са готини- демек нагласени и само чакат некои чужденец да клавне и да си мисле че е ударил киоравото кат си е купил СВЯСНА кола сам от чужбина.

Е за 4 000 евро кво искаш баце.В сравнение с тукашните мошенници ония са слънце.Там е нещо като европейското горубляне.Ама поне коли на по 10 години не са на по 150 000км както е тука.И колата е в състояние да те прибере до БГ.Също така е обслужвана с качествени консумативи и то с немска педантичност.Е винаги има изключения,ама който не е голем карък може да се пробва.

В тема:E-класа каква?

04 март 2008 - 18:57

Здравеите колеги скоро мисля да сменям ветерана 190ка 86г дизел с Е-класа,но още се чудя каква да взема знам само че ще е дизел,но какъв точно незнам мисля си за E210 250 тд какво ще кажете даите малко мнения по въпроса.А също така и откъде да я взема дали от БГ или от Германия там имам човек мога да отида при него и да си избера някоя

Ходи баце си докарай една очиларка от Холандия за 4 000 евро,там са евтини и отлично поддържани.Всеки вторник в гр.Утрехт има пазар.Автобуса тръгва от Централна гара-София в неделя,вторник сутринта си там,взимаш си очиларката /щом те кефи/ и се прибираш.Ако питаш мене вземи си мотор без турбо,щото имат дълъг междуремонтен пробег,както беше писал некой тука във форума "Здравина и дълговечност се постигат с импотентни двигатели".А ако си падаш състезател вземи си некоя по мощна.