Към съдържанието

  •  

om605

Регистрация: 03 май 2020
Офлайн Последно: 22 май 2020 - 18:37:23
-----

Моите мнения

В тема:Как да пусна повече гориво.

22 май 2020 - 15:29

Каква е целта на занятието? Щото така зададен въпроса малко ме наляга на смях и ме кара да ти предложа да махнеш горивния филтър..

Ами увеличил съм налягането на турбината и искам да пусна малко повече нафта

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с работа на мотора във високите

04 май 2020 - 18:45

Това е добре,означава че няма нещо което "да изсмуква нафтата назад"след като изгасиш колата, като пробита сонда в резервоара или клапан на ГНП-то.
Нафтата се задържа в горивния филтър и сутрин пали.
Пробвай първо с О-пръстените и уплътненията на филтъра.
"О"- пръстени се купуват само оригинални.

Мерси колега

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с работа на мотора във високите

04 май 2020 - 11:52

Смени всички "0"-пръстени на горивната система.Щуцерите които закопчават дюзи,помпа,филтър,подгревател и пр.Провери уплътненията на горивния филтър дали не са прищипани при поставянето.
Задача намер едно е да изгониш въздуха.
Ако колата е комби може да има и по-голяма заигравка от към сонда.
С този въздух паленето също трябва да е затруднено.?

Сутрин пали от раз обаче като загрее става малко по-бавно

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с работа на мотора във високите

04 май 2020 - 09:11

Центровка на помпата правена ли е? Вижте и какви грешки е записало моторното ЕКУ

Вчера поразгледах и дидях, че има въдух в прозрачнкте макучите на нафтата

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Проблем с работа на мотора във високите

03 май 2020 - 13:14

Предполагам, че вече си сменил горивния филтър с качествен такъв. Виж и маркучите за връщане на нафта от дюзите.

Ами сменил съм го преди 6000 километра с уш среден клас, а за връщащата нафта педи около 4 месеца

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk