Към съдържанието

  •  

Gestapo

Регистрация: 15 апр 2020
Офлайн Последно: 30 юли 2020 - 18:15:30
-----

Моите теми

Някой за съдействие при проблем с другия форум?

29 юни 2020 - 12:57

Здравейте, става въпрос за другия форум на мецредес - mercedes-bulgaria.com/forum
Някой може ли да съдейства за проблем с акаунта ми в него? Не мога да се регистрирам от два дни. Правя са акаунт и всичко е точно докато не ме изхвърли от него след 5 минути. При опит да вляза ми пише, че трябва да ми се смени паролата и ще ми се изпрати нова на имейл?? Така и нищо не получава на имейла 24 часа. Пробвах с различни пощи и различни пароли, но винаги ме изхвърля след 5 минути и ми пише да си сменя паролата?? Накрая ме блокира заради мултиакаунтинг. Пробвах през VPN-и и проксита, но винаги след регистрация на нов акаунт ме изхвърля след 5 минути ми казва да си сменя паролата. Направо нервите ме хванаха вече. Нито на администратор мога да пиша (защото нямам акаунт) нито мога да пусна тема. Ако може някой с активен акаунт да ми съдейства и да пусне тема от мое име, а аз ще му дам имената на профилите.


Питане относно лагери колянов вал - OM 646

24 юни 2020 - 21:55

Здравейте тъй като ми предстои покупка на W211 220 cdi OM 646 Evo - 170 коня се зачетох по чуждите форуми, както и разгледах няколко руски клипчета за този двигател. Направи ми впечатление, че руснаците говорят за проблеми с лагерите на коляновия вал при този мотор и как трябвало да се подменят на около 300 000 километра. Проблемът е че не уточняват дали става въпрос за 150 коня версията или 170? Има ли разлика в лагерите при тях? Защо така се изяждат тези лагери? Посетих и мой познат в сервиз на мерцедес и той ми каза същото - тези мотори правят на салата лагерите около 400 000 км. Ремонтът бил около 3000 лв. Даже ми демонстрира с една C класа купе дошла за оглед преди покупка с 646 мотора - 150 коня. Автомобилът беше на 480 000 км. Изцеди му филтъра и почна с един магнит да обира стружките, като имаше такива с размер 2-3 сантиметра.. В същото време чета за такситата по форумите, които карат по един милион километра без никакъв проблем и че това бил много надежден двигател. Вече започвам да се обърквам, но не искам да трепея докато карам, че може по всяко време да избумка двигателя и да ме остави на пътя. Та има ли някой тук с милионник 646 двигател специално 170 коня Evo версията, който да не е правил лагери и наистина ли са толкова ненадеждни тези двигатели?

п.п. - извинявам се ако не е за тук темата, моля да я преместите.