Към съдържанието

  •  

EMark

Регистрация: 19 мар 2019
Офлайн Последно: 03 юни 2019 - 01:04:20
-----

Моите теми

Смяна на радио, фарове и километраж - W209

20 април 2019 - 13:47

Пичоеве,

 

Намерих готина кола, и една още по готина, но е бая по скъпа, разликата е сериозна.

 

Та по скоро ще се спра на по евтината, но има няколко неща дето не ми харесват и бих искал да ги сменя. Не че не мога да го преживея, ама е така.. пусти мерак.

 

1. Радиото - нашия човек е инсталирал някакъв third party цветен екран, дето искам да го изхвърля на секундата.

 

Прикачен файл  179456466_g.jpg   63,92K   11 Брой сваляния

 

искам да сложа ето това, което най-добре седи от дизайнесрка гледна точка за мен, но не знам какво е било предното, и дали ще стане директна замяна.

Прикачен файл  176510607_g.jpg   37,01K   12 Брой сваляния

 

2. От снимките са видни и управленията на вентилацията - искам да разкарам това с врътките за температура и да сложа такова с копчета, като на втората снимка, дали е възможна директна замяна или има и други разлики?

 

3. Фаровете, колата е с нормални фарове, искам да монтирам фарове с лупи.

 

Ето как е в момента

Прикачен файл  179456328_g.jpg   85,17K   11 Брой сваляния

 

Ето какво искам 

Прикачен файл  176510602_g.jpg   71,91K   11 Брой сваляния

 

Пак същия въпрос - заменяеми ли са, или трябват и други части?

 

Ако някой знае, правил е нещо подобно, или просто познава колата и е сигурен в отговора си, ще съм благодарен да го сподели.

 

И таблото ме дразни ... бяло, по харесвам черно, но може би ще мога да го преживея.

Прикачен файл  176510561_g.jpg   51,5K   10 Брой сваляния

 

Колата е с бялото, аз искам горното. Намерих черно, но е с километраж от 250 000, а колата е на 140 000, и не знам дали информацията се зарежда от ЕКУ-то, или се пази в таблото, та ако е в таблото изобщо не ми се ще да слагам табло със 100К отгоре, освен ако не може да се променя, ама ... не знам кой може да го промени да е като оригиналното, така че може би ще се откажа от тая идея.

 

Тази втората е ... кукла, много ми харесва, но е с 4000 евро по скъпа, така че изобщо не я и обмислям. Иначе бих я взел нея.

 

 

 

 


Клапи на всмукателен колектор при мотор M272 - Е280

19 март 2019 - 01:27

Здравейте,

 

Напоследък се оглеждам в автомобили от марката и по специално Е класа или CLK с въпросния двигател, M272 V6 бензин.

 

Потърсих информация, както в родното пространство (основно форума), така и в чужди форуми, да добия представа какво да гледам, какво да очаквам и т.н. Направиха ми впечатление два основни проблема с този мотор (M272, 231 к.с.), които Вие със сигурност знаете по-добре от мен, но ги споменавам за протокола - прословутия балансиращ вал, и въпросните клапи във входящия колектор.

 

Досега не съм притежавал автомобил от марката, но честно казано доста ми допадат и с радост бих придобил един екземпляр. Отдавна съм потребител на автофоруми, и в тази връзка моля да ме извините, че повдигам (много вероятно) доста дъвкана тема, но не открих отговор на въпроса, който ме вълнува, или не съм имал късмета да го открия.

 

Ще се радвам да получа отговор, дори съвсем кратък ми върши работа, не е нужно да разтягаме големи дискусии, смятам че съм достатъчно технически грамотен и разбирам от две думи.

 

По първия въпрос касаещ балансиращия вал и зъбните колела - разбрах, че след 2005-2006 проблема е решен.

Това не ме притеснява, тъй като гледам коли 2007-2009.

 

Това, което ме притеснява са въпросните клапи на колектора. Прочетох , че можело клапите (или клапа) да се счупи и парчета да паднат в мотора, и да стане салата. Това, което успях да открия е, че масово (в чужди сайтове) се говори за проблем с външния задвижващ механизъм на самите клапи. Открих, че се продава кит, алуминиев, който да замени при нужда счупената пластмасова конструкция. До тук добре, ок съм с това положение.

 

Въпросите са ми свързани със самите клапи -

 

1. Клапите вътре в колектора пластмасови ли са?

 

2. Ако са пластмасови, наистина ли съществува реална опасност при определения условия и след време да се счупи/отчупи парче или цяла клапа и да бъде засмукана, съответно да стане беля?

 

3. Ако отговора на въпрос 2 е положителен то тогава - може ли да се подменят клапите вътре, или да се профилактират по някакъв начин, или това не се прави, а се сменя целия колектор? 

 

Четох, че някои хора махали клапите - това означава, че просто прекъсват механичната връзка на управлението им (оставяйки ги отворени откъм дългия път - мое предположение), или отварят колектора и директно ги премахват?

 

Не че това би ме спряло да купя колата, просто искам да знам какво може да се очаква и как да се превентира.

 

Благодаря предварително,

Емил