Към съдържанието

  •  

yadren

Регистрация: 16 юли 2007
Офлайн Последно: 27 дек 2011 - 09:05:54
-----

Моите мнения

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

28 ноември 2009 - 14:03

Всичко е оправено,колата е като часовник и на двете горива!Купих си много странен изпарител,по каталога на Ланди Ренцо е точно за моята кола,а не може да я храни добре!Сега съм махнал кранчето за газта и на негово място сложих тръбичка със същите диаметри и работата заспа!Сега използвам целия ресурс на изпарителя и същевременно не мога вкарам колата в критични/изпарителя има такава защита/!Сместа на бензин в момента ми варира от 1 до 1,2 ЦО и на газ е толкова!Колата иска още някои дребни подобрения,но това ще го оставя за на пролет!Късмет и успех на всички!

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

23 ноември 2009 - 16:32

Здравейте,смених кабелите,свещите,температурния датчик,нов изпарител и сега колата уж е добре!Още не съм я видял във всички режими на работа!Сместа ми на газанализатора човека я направи на 0,7% в книгата пише от 0,5 до 1,5% значи би трябвало да е добре!С тоя изпарител Ланди Ренцо малко мудна ми се вижда при потегляне ама пали и гори по-добре!На бензин запалването все още не абсолютно чисто ама това най-вероятно ще е от дюзите!Това е засега като имам още впечатления пак ще пиша!Успех на всички!!!

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

19 ноември 2009 - 16:29

Карам подред:
1.Колега Боби ти виждаш стъпков мотор,а колегата Субсоник казва,че съм със друга система за допълнителен въздух!Друг колега ми каза,че студен трябва да е на 1200 об.,а топъл на 800!ПРИ МЕН НА ВКЛЮЧЕНИ КОНСУМАЦИИ НЯМА КОЛЕБАНИЯ,А НАПРАВО СИ ПАДАТ СТАБИЛНО ОБОРОТИТЕ,НАПРИМЕР ОТ 900 НА ПРАЗЕН ХОД СЪС ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ,ПАРНО И ЗАДНО СТЪКЛО ПАДАТ НА 700,ЕЙ ТОВА НАЙ-МНОГО МЕ МЪЧИ,НЕ ЗНАМ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ ТОВА?
2.Перката си ми включва сега на 92гр. и изключва на 87гр.,а преди да стане така,че да вземе да включва перка/от само себе си,незнам как стана/,август месец на връщане от море съм карал 2ч. на спри тръгни в колона и тогава стигна до 85гр. и не включи перка иначе си загрява съвсем нормално до 82гр. и си стоеше там!

:kill_myself

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

17 ноември 2009 - 20:01

Изпарителят е ясен - трябва да го обслужиш. Смени му мембраните и гумичките дето затварят 1-ва и втора фаза.

Сега за трудното палене - вариянтите са повече. Да почнем с настройка на аванса и горивната смес.

Ти каза че си с ТСЗ запалване - делкото е с вакумен авансатор и импулсния датчик е на самото делко. Значи отхлабваш шестограмния болт леко, изваждаш маркучето за вакумния аванс като го запушваш с нещо (болтче) да не дърпа въздух от там и я нагласяш на празен ход, да има 10 градуса аванс.

После закачаш маркучето за аванса и си готов. За тая процедура ще ти трябва стробоскоп. Ако нямаш достъп до стробоскоп, или няма кой да ти извърши процедурата - може да го направиш статично да ти е 10 градуса аванса.

После горивна смес - на газ анализатор. Нагласяте на 1% CO и тогава ще кажеш пак как е паленето.

Твоят мотор не е с моторче за празен ход, а с у-во за допълнителен въздух. Хубаво е да го свалиш и да го понакиснеш в газ за горене са да се разтворят разните отлагания. Вътре има биметална пластинка, която отваря проход за допълнително премерен въздух (вдига оборотите) докато е студена, а когато се нагрее го затваря. Затова времето, в което държи по-високи обороти, зависи от температурата на мотора. Като е по-студен, е повече, по-топъл е по-малко.


Ето картинка на у-вото за допълнителен въздух - вързано е към релето на горивната помпа.

Другата картинка е схема на вакумите към вакумния авансатор на делкото - провери дали и при теб е така.


Много ти благодаря колега и да продължаваш да помагаш на всички ни!Ще изпълня всички тези неща и тогава ще пиша пак!Успех желая на всички!

В тема:Много проблеми изведнъж,направо ми дойде до гуша!!!

17 ноември 2009 - 19:58

А и още нещо,виждам че тази глава на инжекциона е сваляна.Незнам сменяна ли е ти ли си я свалял и т.н.,но ако преди теб е имала някаква намеса там да знаеш,че 100% са пипани и др. неща дето не трябва да се пипат.В крайна сметка аз забравих сега.. колата работи зле на бензин или на газ,че не ми се чете наново.Предчувствам,че накрая ще я докараш до сериозен ремонт от ровене на неща,които не са ти работа,но както и да е.Казах ти първото нещо,което можеш да направиш е да свалиш това моторче за празен ход,почисти го хубаво,като го натопиш в нафта да се разкисне или си купи спрей,за почистване на карбуратори и с него става.После виж всички вакуумни маркучи дали не са напукани и да смуче паразитен въдух от тях.Ако и това не е сваляш целия дебитомер и гледаш гуменото му дъно отдолу,да не е напукано.При колите на газ,често се случва.И ако нищо от тези неща не помогне събираш пари и идваш тука на диагностика,защото др. работи без апаратура неможеш да ги настроиш! Капиш!?


Тези снимки не са на моя двигател,но са едно към едно с моя!Никога нищо не е сваляно и не е правено под кутията на въздушния филтър!