Към съдържанието

  •  

Lusco

Регистрация: 13 юли 2007
Офлайн Последно: 27 апр 2014 - 23:31:07
*****

Моите мнения

В тема:климатик 124 проблем

08 май 2010 - 21:33

аз да използвам темата - колата е 124 купе, м11 мотор 2.0, 1993та, с климатроник е, без врътките.

проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.

момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...

къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?

много благодаря на всички отзовали се предварително!


Трябва да има силови релета - те са по 2,50 лв. нови. На италианската ДиаРия са 3 а на оригиналния не знам колко са и къде, но най-вероятно са в бушониерата. На тези силови релета проблемът е контактните пъпки - нагарят и я се включи, я не. И при мен беше така - смених ги и компресора заспа. Успех!

В тема:Дразнещ проблем

07 май 2010 - 00:40

Не знам как дрънчи при теб. Имах едно придрънкване когато я взех моята - на празен ход го няма, но в определени обороти се появяваше. След месец, два легнах един ден под нея, брат ми я запали и започна да си играе с оборотите и тогава го хванах - сглобка по тръбата на генерацията или гърнето към нея не помня точно, само го стегнах и заспа. Те това беше полтъргайста. Успех! :)

В тема:Слабо парно

14 март 2010 - 22:40

От термостата излизат 2 маркуча - дебелият е за водния радиатор и тънкият е към ел. клапаните и парното, поне при мен е така - аз съм с 2,5д но и при теб ще е подобно предполагам. Там случая е следния - водната помпа дърпа откъм клапаните водата от парното радиаторче, а когато отвори термостата започва да дърпа и от водния. Спомагателната помпичка е вързана да помага защото е дълъг пътя на водата в малкия кръг. Топлата вода е от 4 /5 или 6/ цилиндър /последния/ към парното и поради тази причина сравнително бързо се усеща топлото след студен старт. Маркуча за изпарителя го вържи с тройник към тънкия от ел. клапаните и го прекарай пред картера, там където се хваща той с болтчетата към блока - мисля че това е най-прекия път. Изпарителят е монтиран предполагам между фара и ботуша. Успех!

В тема:Слабо парно

12 март 2010 - 20:32

Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва

а и трудно защото тръбичките са поне 6 мм. Вържи го тоя изпарител при термостата та да се видиш с парно. А и нещо за помпата - каза че е протекла и ще я сменяш. Понякога перката превърта в оста и не прави добър дебит, но при този случай ще има по-висока температура на двигателя за което не си се оплаквал и въпреки това, това е още една възможна причина за слабо парно. Успех!

В тема:Слабо парно

25 февруари 2010 - 21:01

Ще нахвърлям с две думи фактите. Радиаторчето за парното е тип тръбно и много по-рядко се запушва - там най-вече протича от старост. Грешка е употребата на каквито и да било добавки за каквото и да било /това си е мое лично мнение/ - в повечето случай се закърпва положението за известен /обикновено малък/ период от време и после си плщаш двойно че и повече. В твоя случай си запушил теча от големия но си затлачил и малкия. Щом си взел вече радиаторче преди да го смениш промии водната риза доколкото е възможно разбира се. Но да знаеш че тези добавки не се мият и разтварят от нещата за които съм се сетил и пробвал при случай подобен на твоя. Там ставаше въпрос за големия радиатор - имаше малък теч но беше поправим - и изрично му казах да не слага добавки, а той взел че сложил и теча спря ама мотора взе да загрява много. И вместо да мине с поправка за 50-60 лв. той само за новия радиатор плати 520. Успех!