Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: 23 ное 2023 - 18:32:29
*****

#443561 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 28 юли 2022 - 14:52

Ето разликата 08b610f48c59358651232281a7dcf415.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443553 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 27 юли 2022 - 16:18

Фабричните не са ли ковани и те?

Не, но са здрави признавам 404кс и 540нм държаха доволно :)

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443534 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 26 юли 2022 - 12:06

И биелите пристигнаха,ще се гонят конье :D7e0caa0bfffa000dd2bb7f303ae5b015.jpg78b302a1441fd9b69f4dc1163debc484.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443520 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 25 юли 2022 - 10:18

То дали твоите ще правят или нови ще правят все тая бавят се защото нямат готови и ако го знаех щях да пратя мой вал щеше да е по евтино, въпреки че с твой вал предлагат само първия вариант, за по агресивен не предлагат с твой, не зная защо.А аз поради увеличените вече обороти търся възможно най агресивния който става, изпускателния засега няма да пипам.Утре трябва и биелите да са пристигнали и края на седмицата ще започна събиране на бегачката, тя по скоро кафеджийка ама конете си я правят бегачка :)

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#443495 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 22 юли 2022 - 12:28

Главата вече е със сменени легла клапани с тройно захващане и водачи, монтирани са двойните пружини и ще въртим на 7800об.Нови повдигачи поръчах и спортен вал на Dbilas fce22ab15b034c6bb5d80c02076b87fe.jpg93e7d6800db9fcdd2e49207ab961df52.jpge6d71c5f7fa711a7c586214488f51a98.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#443082 Смяна масло w203

Публикувано от mitkofitnes на 12 юни 2022 - 12:19

7500-8000 макс ако си цениш мотора

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#442991 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 10 юни 2022 - 10:36

Времена... cf380e360f2c7bdf43e98f51676177cf.jpg3461ed774bb1e58a56bd731af17eefc3.jpg5fbdae14109f0280bcd66c0a368d4d20.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#442911 Въпрос

Публикувано от mitkofitnes на 09 юни 2022 - 12:02

Но ако намериш здраво купе от тез години ще си е скъпичко, и не очаквай да впечатли някого, просто ще се радваш на здрав автомобил.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#440175 ролка компресор тунинг

Публикувано от mitkofitnes на 11 март 2022 - 20:08

Мислех доста дали да напиша отговор, защото няма да ти хареса и ще натрупаш негативизъм към мен, но все пак съм длъжен да отворя очите на някои и да изложа моите възгледи и опит.Не ти написах в началото че съм пробвал понеже и аз като повечето ползващи този тунинг го усещах осезаемо и се хвалех какви коне вади и тем подобни глупости докато не започнаха да ме препарират несериозни коли.Всъщност каквото и да си говорим времената на ускорение и диностенда казват най реално какво се случва и понеже бях започнал да го предлагам като услуга в сервиза си този тунинг на клиенти, реших да се откажа точно поради тези разочарования от клиентите.А сега вече е още по лошо, качвам колата на диното и почват рев и сълзи ебаси ама що така и търсят причина, а тя е че тази духалка е малка и колкото и да я натягаш няма дебит, т.е.кислород а без кислород няма конье пък нека си има усещане.Не ми се спори кой какво е постигнал,виждал съм бисери от порядъка на 270кс и тем подобни ама времената са като за кола със 100кс надолу.Щом те кефи дерзай, не очаквай нещо кой знае какво каквото и да модваш дори метаноловата инжекция не би ти помогнала вече за турбо и азот не говорим там няма нищо общо с този компресор.Имам над 50 интервенции над компресорни мерцедеси и над 10 счупени Итъна от експерименти и над 15 успешни ремонти над М62ки и затова надявам се да не ме помислиш че те хейта, просто опита ми ме отказа, бих сложил ролка и не бих се занимавал с друго, кулери и портвания пълни усложнявания за незадоволителни резултати.Все пак ако искаш след труда ти публикувай времена от Драги или Динографика на гуми при доказан стенд или може и двете и ще отвориш очите на много хора с истинските резултати.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 3


#440111 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 09 март 2022 - 06:36

Напълно си прав колега,задното предаване не е като 4х4 на драг, не че няма изключения,ама все пак под 10с  ставаше въпрос за 100-200 а на 400 за 12ка и това за този стоковия мотор М111...на 1.8т без биели никъв шанс да издяни на такива мощности.Идеята бе че мерцедес правят мн здрави карантии но с малко КПД и ако се пипне става добре,но не го сравнявам с 4х4 като предаване и с 1.8т който с малко пипане вади зверски к.с.В момента имам кола вървяща като АМГ и бръмчаща добре в моето си купе подсилено и което отлично познавам.Няма много такива като цяло не е толкова масова интервенция,през бая перипети минах заради това,но сега я карам с кеф.


  • 3


#440077 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 06 март 2022 - 19:13

Малко измервания с недобро превключване 

Прикачени файлове


  • 1


#439982 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 27 февруари 2022 - 11:33

Преминах 400кс на мотор по 100 на цилиндър f8ff9072d88928991c128a3cfed484b5.jpg0679e6850b2ecb921bf0812d7b304e40.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 3


#439699 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 08 февруари 2022 - 11:15

Удължих малко оттичането на турбото да не е близо маркуча до топлата част. Боядисах го с черна температурна боя.
Дойде ред и на капака на клапаните, и той с черно температурноустойчива боя че да не ми личат пръстите като го пипам а и добре седи на червените бобини. 4d5c924ac78d94e7920086e386f53cca.jpgcc5becb47ae66352e287f77f0d75962f.jpg9e938e1509134b077ac206561c2dbb9a.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#439671 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 06 февруари 2022 - 17:59

Започва подготовката за сезона,малко доработки и шлифоване на потенциално слаби места.Както споменах някъде в темата втулкувите турбини се нуждаят от доста повече масло отколкото лагерните. Понеже първите два пъти заложих на втулкови турбота оттичането на маслото в картера ми бе последно доста голямо към ф25 от препоръчаните Ф21 за Holset 35 и реших да го направя както си трябва да няма преходи и излишни слаби места за евентуални проблеми.На лагерницата е ф16 и за целта подготвих картер с отлив на това Фи като малко изкриви от заварката но ще се корегира колкото може и с малкон силиконче при монтажа трябва да държи.
На първите две снимки е новия картер а на вторите е старото видимо по голямо.
Имам още доста работи които надявам се ще успея да корегирам до април когато мисля да участвам пак на Кондофрей и да направя някакви хубави времена на 400м13e1a1b8c60833ae084275cee62a8dd8.jpg5702ac425399dba5bd6276d24a2b1ce4.jpgb6a60f2f6b1c099ee7c161dcfb6ebe0f.jpgbbbdf846c2af01fb87aa004b9aa2ab01.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#439378 Избор на мотор

Публикувано от mitkofitnes на 21 януари 2022 - 11:32

Аз карам 230компресор и още не съм го счупил а вече е почти 400кс и 600нм със заводски карантии, мисля че ако някой го счупи е от неподръжка и цигански изпълнения

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1