- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: mitkofitnes
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 1134
- Разглеждан: 12435
- Титла: Майстор
- Възраст: 45 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 30, 1978
-
Пол
Мъж
-
Град
Благоевград
Други данни
-
Автомобил
CLK230TURBO/LPG
#443561 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 28 юли 2022 - 14:52
Ето разликата
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#443553 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 27 юли 2022 - 16:18
Не, но са здрави признавам 404кс и 540нм държаха доволноФабричните не са ли ковани и те?
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#443534 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 26 юли 2022 - 12:06
И биелите пристигнаха,ще се гонят конье
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#443520 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 25 юли 2022 - 10:18
То дали твоите ще правят или нови ще правят все тая бавят се защото нямат готови и ако го знаех щях да пратя мой вал щеше да е по евтино, въпреки че с твой вал предлагат само първия вариант, за по агресивен не предлагат с твой, не зная защо.А аз поради увеличените вече обороти търся възможно най агресивния който става, изпускателния засега няма да пипам.Утре трябва и биелите да са пристигнали и края на седмицата ще започна събиране на бегачката, тя по скоро кафеджийка ама конете си я правят бегачка
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 2
#443495 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 22 юли 2022 - 12:28
Главата вече е със сменени легла клапани с тройно захващане и водачи, монтирани са двойните пружини и ще въртим на 7800об.Нови повдигачи поръчах и спортен вал на Dbilas
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 2
#443082 Смяна масло w203
Публикувано от mitkofitnes на 12 юни 2022 - 12:19
7500-8000 макс ако си цениш мотора
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#442991 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 10 юни 2022 - 10:36
Времена...
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#442911 Въпрос
Публикувано от mitkofitnes на 09 юни 2022 - 12:02
Но ако намериш здраво купе от тез години ще си е скъпичко, и не очаквай да впечатли някого, просто ще се радваш на здрав автомобил.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#440175 ролка компресор тунинг
Публикувано от mitkofitnes на 11 март 2022 - 20:08
Мислех доста дали да напиша отговор, защото няма да ти хареса и ще натрупаш негативизъм към мен, но все пак съм длъжен да отворя очите на някои и да изложа моите възгледи и опит.Не ти написах в началото че съм пробвал понеже и аз като повечето ползващи този тунинг го усещах осезаемо и се хвалех какви коне вади и тем подобни глупости докато не започнаха да ме препарират несериозни коли.Всъщност каквото и да си говорим времената на ускорение и диностенда казват най реално какво се случва и понеже бях започнал да го предлагам като услуга в сервиза си този тунинг на клиенти, реших да се откажа точно поради тези разочарования от клиентите.А сега вече е още по лошо, качвам колата на диното и почват рев и сълзи ебаси ама що така и търсят причина, а тя е че тази духалка е малка и колкото и да я натягаш няма дебит, т.е.кислород а без кислород няма конье пък нека си има усещане.Не ми се спори кой какво е постигнал,виждал съм бисери от порядъка на 270кс и тем подобни ама времената са като за кола със 100кс надолу.Щом те кефи дерзай, не очаквай нещо кой знае какво каквото и да модваш дори метаноловата инжекция не би ти помогнала вече за турбо и азот не говорим там няма нищо общо с този компресор.Имам над 50 интервенции над компресорни мерцедеси и над 10 счупени Итъна от експерименти и над 15 успешни ремонти над М62ки и затова надявам се да не ме помислиш че те хейта, просто опита ми ме отказа, бих сложил ролка и не бих се занимавал с друго, кулери и портвания пълни усложнявания за незадоволителни резултати.Все пак ако искаш след труда ти публикувай времена от Драги или Динографика на гуми при доказан стенд или може и двете и ще отвориш очите на много хора с истинските резултати.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 3
#440111 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 09 март 2022 - 06:36
Напълно си прав колега,задното предаване не е като 4х4 на драг, не че няма изключения,ама все пак под 10с ставаше въпрос за 100-200 а на 400 за 12ка и това за този стоковия мотор М111...на 1.8т без биели никъв шанс да издяни на такива мощности.Идеята бе че мерцедес правят мн здрави карантии но с малко КПД и ако се пипне става добре,но не го сравнявам с 4х4 като предаване и с 1.8т който с малко пипане вади зверски к.с.В момента имам кола вървяща като АМГ и бръмчаща добре в моето си купе подсилено и което отлично познавам.Няма много такива като цяло не е толкова масова интервенция,през бая перипети минах заради това,но сега я карам с кеф.
- 3
#440077 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 06 март 2022 - 19:13
Малко измервания с недобро превключване
Прикачени файлове
- 275014397_7796002543746884_5965922948267700306_n.jpg 84,39K 9 Брой сваляния
- 275041817_7796002810413524_4763584233480049897_n.jpg 82,96K 9 Брой сваляния
- 1
#439982 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 27 февруари 2022 - 11:33
Преминах 400кс на мотор по 100 на цилиндър
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 3
#439699 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 08 февруари 2022 - 11:15
Удължих малко оттичането на турбото да не е близо маркуча до топлата част. Боядисах го с черна температурна боя.
Дойде ред и на капака на клапаните, и той с черно температурноустойчива боя че да не ми личат пръстите като го пипам а и добре седи на червените бобини.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Дойде ред и на капака на клапаните, и той с черно температурноустойчива боя че да не ми личат пръстите като го пипам а и добре седи на червените бобини.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#439671 CLK230 TURBO
Публикувано от mitkofitnes на 06 февруари 2022 - 17:59
Започва подготовката за сезона,малко доработки и шлифоване на потенциално слаби места.Както споменах някъде в темата втулкувите турбини се нуждаят от доста повече масло отколкото лагерните. Понеже първите два пъти заложих на втулкови турбота оттичането на маслото в картера ми бе последно доста голямо към ф25 от препоръчаните Ф21 за Holset 35 и реших да го направя както си трябва да няма преходи и излишни слаби места за евентуални проблеми.На лагерницата е ф16 и за целта подготвих картер с отлив на това Фи като малко изкриви от заварката но ще се корегира колкото може и с малкон силиконче при монтажа трябва да държи.
На първите две снимки е новия картер а на вторите е старото видимо по голямо.
Имам още доста работи които надявам се ще успея да корегирам до април когато мисля да участвам пак на Кондофрей и да направя някакви хубави времена на 400м
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
На първите две снимки е новия картер а на вторите е старото видимо по голямо.
Имам още доста работи които надявам се ще успея да корегирам до април когато мисля да участвам пак на Кондофрей и да направя някакви хубави времена на 400м
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
#439378 Избор на мотор
Публикувано от mitkofitnes на 21 януари 2022 - 11:32
Аз карам 230компресор и още не съм го счупил а вече е почти 400кс и 600нм със заводски карантии, мисля че ако някой го счупи е от неподръжка и цигански изпълнения
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: mitkofitnes
- Privacy Policy