Сервиз "Планивекс" Тел. 0886 842028 - Владо. Ползвал съм ги два пъти. И други познати ходиха там. Все още не си говорим с наведени глави...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: genadi
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 357
- Разглеждан: 7437
- Титла: Напреднал
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
MB, E class, 220 BlueTec, 2016
44
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#392760 Доверен сервиз
Публикувано от genadi на 06 юни 2017 - 09:17
#384700 Бензин в дизела
Публикувано от genadi на 04 януари 2017 - 10:50
Нищо не се е случило на дюзите. Трябва да се източи сместа от резервоара, задължително да се смени горивния филтър и продължаваш да си караш. Източването на горивото става най-добре от маркуча подаващ гориво към филтъра и естествено колата е сложена на контакт. Аз не зная дали помпата при теб трябва да работи на контакт и това е първото, което трябва да уточниш. Ако е дефектирала помпата и не работи, то това едва ли е от смесването с бензина и в такъв случай ще трябва да се точи горивото по тривиалния начин. След това се налива с туби чиста нафта и дори да е останало в резервоара 5-6 литра смес, няма как да не се оправят нещата. Въпроса към момента е, дали помпата работи?
- 1
#368138 Вицове
Публикувано от genadi на 13 ноември 2015 - 09:52
Сутринта на развода в районното, шефа гледа на двама от сержантите едната им буза зачервена.
- Какво е станало, че сте в този вид? - попитал ги началника.
- Ами пътуваме с колегата сутринта в трамвая и гледаме на една жена полата и влязла в задника. Аз реших да й я оправи я издърпах. Жената се обърна и ми заши един шамар...
- А с тебе, какво се случи? - попитал началника другия полицай.
- Ами аз, като видях какво стана и помислих, че колегата е извършил нещо не редно и решех да и вкарам полата както си беше. И тогава тя и мене зашлеви...
- 1
#348876 Емиграция - заслужава ли си???
Публикувано от genadi на 08 май 2014 - 09:01
Един виц по темата:
Двама нашенски обитатели на рая помолили свети Петър да ги пусне за няколко дни в ада да видят как е там.
- Може - рекъл свети Петър.
Отишли нашенците в ада и що да видят? Птички пеят, слънцето топло грее, отвсякъде красота и изобилие а пък за мадамите да не говорим... Купона не спирал за миг. Престоя на нашите хора в ада минал прекрасно.
Минали няколко дни и свети Петър си ги прибрал нашенците в рая. Тогава те решили да се примолят на свети Петър да ги премести за постоянно в ада, вместо да живеят толкова обикновено в рая. Свети Петър отново рекъл:
-Може! И речено сторено. Намерили се нашенците за постоянно в ада. Но какво да видят? От първия момент още, черни дяволи започнали да ги заливат с горещ катран и да ги мушкат с остри вили. Птичките изчезнали. Времето било мрачно и дъждовно. Хората враждебни.
- Ама как така? Ние като идвахме не беше същото? - запитали нашенците.
- Ех чеда мои - отговорил свети Петър. Не бъркайте екскурзията с емиграцията...
- 5
#345998 Модифицирания W204 (facelift), що е то?
Публикувано от genadi на 18 март 2014 - 09:58
С дизелите внимавай, защото горят по пътищата в движение.
Сигурно само аз съм така, но нещо не се сещам какво ме предупреди?
- 1
#343425 Авто сервизите + / --
Публикувано от genadi на 05 февруари 2014 - 12:18
БГ автосервизът - съчетание между некомпетентност и престъпно мислене. Ако у майстора отсъства един от двата фактора, то другия е задължително е на лице.
Може би някой ще каже, че съм много краен в оценката си, но към този момент опита ми, не ми дава право да кажа нещо по-различно от това...
- 3
#312277 Оставката на Дянков (анкета)
Публикувано от genadi на 19 февруари 2013 - 09:59
Буда не става! Това вече е ясно на всички... Харесваха го тези, които гледат на управлението на една държава, като че е някакво шоу. Всички тези, които не са на някоя хранилка /родителска, корупционна, митническа, ддсарска и т.н./ а са взели живота и бизнеса си в ръцете си, са готови да изметат в миг и Буда и всичките му пажове /разбирай министрите му/ Вярно е че и предходните управници бяха маскари, но е факт че живеехме в пъти по добре. А дори и маскари, бившите никога не се оплакаха от наследството на предходните правителства, като дори и един Ив. Костов не си позволи нещо подобно, макар че наследи Ж. Виденов...
Някой ще каже: " Сега няма достойни хора, които да изберем"! Но това не е най-важното кой ще изберем. Не е, защото няма държава в света, която е оправена от един човек. Такъв исторически пример не съществува. Да имало е велики управници но те не са били велики защото са намалили тока и отоплението... Струва ми се, че за благоденствието на една държава, по-важни са хората и народа, които седят зад управниците...
Нека не ангажирам никой със скромното си мнение, защото аз съм само редови четящ във форума и винаги стоящ далеч от политическите партии, но страдащ наравно с всички от случващото се в страната ни.
Някой ще каже: " Сега няма достойни хора, които да изберем"! Но това не е най-важното кой ще изберем. Не е, защото няма държава в света, която е оправена от един човек. Такъв исторически пример не съществува. Да имало е велики управници но те не са били велики защото са намалили тока и отоплението... Струва ми се, че за благоденствието на една държава, по-важни са хората и народа, които седят зад управниците...
Нека не ангажирам никой със скромното си мнение, защото аз съм само редови четящ във форума и винаги стоящ далеч от политическите партии, но страдащ наравно с всички от случващото се в страната ни.
- 1
#294752 Странно жужене
Публикувано от genadi на 13 септември 2012 - 11:40
Един източник на подобно жужене в купето е датчика за вътрешната температура, естествено ако автомобила е с климатик. Този датчик се крие зад малка решетчица на таблото или някъде около огледалото за задно виждане и дава инфо на климатика за вътрешната температура. Между тази рашетчица и датчика е поставен малък вентилатор, който черпи въздух от купето и обдухва принудително термо-датчика. В процеса на работа по вентилаторчето попадат множество власинки, прах и други боклуци, които силно затормозват работата на перката и започва да се чува жужене или бръм. Понякога проблема се оправя с мощна прахосмукачка, но най-добре е разглобяване и почистване.
Това е просто един вариант за източник на подобно жужене.
Това е просто един вариант за източник на подобно жужене.
- 1
#268065 w211
Публикувано от genadi на 11 февруари 2012 - 17:57
Мотор 220 CDI - 170 к.с. /т.е. след 2006 год/ Много прилично вървене с най-нисък разход и най-малки режийни разходи /разбирай поддръжка/ Нещо като оптималното 3в1.
- 1
#252960 КАТ започва да спира колите с ксенонови фарове?
Публикувано от genadi на 02 ноември 2011 - 11:37
Със сигурност има доста по-важни компоненти за безопасността, като вида и състоянието на гумите, ефективността на спирачките, изправност на ходовата част и в частност на амортесьорите, както и др. Но и този компонент с фаровете не е лишен от логика и донякъде не е неочаквано започването на такава кампания. За съжаление, най-голям ще е ефекта от кампанията за джоба на пътните полицай? Но ако ще ставаме хора и то европейци, все пак трябва да се започне от някъде...
- 2
#228015 "ЖИЗЕТ"-рециклиране на автомобилни части
Публикувано от genadi на 20 април 2011 - 10:00
Ползвах услугите на ЖИЗЕТ по повод рециклиране на рейка. Не искам да навлизам в детайли относно дейността им, защото вече съм го правил но никога по-вече няма да стъпя там. Два пъти се вращах в сервиза да правя рекламация на работата им, като всеки път бях принуден да си доплащам /въпреки гаранцията/ и накрая резултата беше ЗИРО. Похарчих близо 700 лв. и 3-4 дни ядове и бях принуден да отида в друг сервиз, където за 140 лв. се справиха с непосилния за ЖИЗЕТ проблем. Наистина всичко това се случи преди две години, но ми се струва, че не е редно редно да го премълчавам, особенно при конкретно запитване от колеги...
- 1
#225141 чукане от хидравлична рейка
Публикувано от genadi на 22 март 2011 - 10:35
Преди доста години /2001 год./пътувах до Пловдив да рециклирам рейка на тогавашното ми БМВ Е39. И до ден днешен, новия собственик кара колата с рециклираната рейка. Тогава ремонта струваше около 400 лв./доста пари за времето/. След това така се случи, че се разчука рейката на следващата ми кола-W203 и при това само на 70 хил.км. Този път имах по-вече неприятности, защото направих ремонта при едни непроверени майстори тук в София и се наложи втори път да я демонтирам за ремонт. Стана много добре /при втория ремонт/ и то срещу 200 лв. Нямам информация как се държи тази рейка след тези ремонти, защото вече съм с W211... От всичките подобни ремонти, научих, че на рейката има нещо като болт, и чрез леко завъртане, чукането изчезва. Тази процедура трябва да се прави от компетентен монтьор, защото може "болта" да се пренатегне и волана става доста "тежък" и спира да се връща, или пак обратното, при отхлабване, рейката се разчуква още по-вече. Не е задължително, разбитата рейка да тече. Най-често това е последващ етап след разчукването. Според мен най-правилното решение е рециклиране на рейката, защото новата е много, много скъпа а при втората употреба има много подводни камъни, т.е. обективното състояние на употребяваната, може да се разбере едва след монтаж, реглаж и т.н. Сега се сещам, че това с по-тежкия волан е доста показателно при покупка на употребяван автомобил и е важно да не се подминава. Това може да е сигурен признак, че може да е правен козметичен ремонт от "болта" на вече разбита рейка!!
Успех и дано съм бил полезен с тези редове...
Успех и дано съм бил полезен с тези редове...
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: genadi
- Privacy Policy