Към съдържанието

  •  

Brozestian

Регистрация: 14 юли 2018
Офлайн Последно: Днес, 00:33
-----

#426654 Колко пари да пусна на обява моя Cl500 2004г.!!!

Публикувано от Brozestian на 27 януари 2020 - 17:18

Що бе, горе долу колкото струват в Германия в евро, толкова са и в България, само че в лева. :D
  • 1


#426568 ML W163 350 '04 мнения и съвети

Публикувано от Brozestian на 22 януари 2020 - 11:33

daimler1 не знаех че СС не приемат коли с допълнително монтирана газова уредба...
Иначе това е обявата

https://mobile.bg/de...577485386305896
  • 1


#424571 Купих си комбЕ

Публикувано от Brozestian на 03 ноември 2019 - 20:45

Благодаря за информацията. И аз съм се замислил за зимните ми джанти, но вече турих гумите, ще боядисвам догодина. Три от джантите ми бяха криви обаче, което е много странно предвид че зимата съм в чужбина, лятото съм на 17ки. А са ми оригинални джантите. Иначе твоя цвят  на джантите ще бъде и моя цвят . :joint


  • 1


#424417 Търся малка 4-врата кола

Публикувано от Brozestian на 30 октомври 2019 - 15:46

Е какъв е смисълът от това да е по-нова... Запазваш бюджета, а вдигаш годината? Това е чудесна формула да се наиграеш класически. За мен лично една малолитражка 2010 не предлага абсолютно нищо повече от такава от 2004-5та. И двете ще возят дървено и екстрите са все едни и същи. По добре според мен да се търси по запазената кола, а Ярисите са се доказали през времето.
  • 2


#423894 Съвети избор на CLK 500

Публикувано от Brozestian на 14 октомври 2019 - 21:38

И поради горната причина взех да гледам w203 AMG.
Има ли място за съпоставка или са коренно различни коли. Броя на вратите не е определящ. Предполагам AMG няма да е толкова надежден и здрав като 500-то, заради компресора и начина по който е карана, и вероятно по-скъпо за поддръжка?

 

Щом казваш компресор, значи гледаш С32. От поколението на 203ките AMG има още С30 дизел и C55 осмак. 

C32ката казват че върви бая, малко повече от 500ката която гледаш. Обслужване....това е V6 с компресор. За начало 12бр. свещи и 6бр. бубини. Маслата са ясни(мотор, компресор, диф,кутия), кутията трябва да е 722.6... но не като на другите 203ки, а усилена... последните цифри в кода назад са други. Окачването си е като на 203ките... спирачки би трябвало да има афтърмаркет. Слабо място е охлаждането на компресора доколкото чета, а ремонт на компресор.... не съм проучвал но ще боли. Друго е че капаците на главите имат склонност да текат. Иначе машината кърти и вътре/вън е еднаква с единственото дизелово AMG C30, което не е толкова бързо, но пък има ебаси въртящия момент 540Nm, което доставя голям кеф. Мотора и' е доработен от амг петак като моя и има много приятен звук.

От тия всичките 55цата за мен е мечта, прави се след 2005та, с издължена муцуна е, върви на гръм, а звука е един път. Но и цените са други.

 

Ако 14к са ти много, аз те съветвам да търсиш нещо различно от АМГ или 500... коли са на годинки вече и тая кола много бързо може да ти обади доста прилична сметка, за не много сериозни ремонти. Това разбира се ако искаш всичко да и' е в час.

 

ПС Ако нещо не е вярно от инфото, вярвам колегите ще ме поправят :D :D


  • 1


#423852 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Brozestian на 13 октомври 2019 - 01:42

Абе това с гумите е като с разхода.... на всеки му е различно, но всеки е доволен. Карал съм зимни гуми Дънлоп, Нокиан, Мишелин, Бриджстоун, Фулда, Дебица и Барум... сигурно пропускам доста.... и от всички съм бил доволен, това на различни видове превозни средства. Има някаква разлика в поведението на мокро в полза на премиум марките, но общо взето новите гуми си вършат работата. Барумките (понеже са по-евтин вариант) ме извадиха от сериозни снегове в Алпите, където доста други бяха закъсали. Бяха нови на Вектрата ми тогава. Освен гумата зависи и шофьора и автомобила.

Така че, който каквото му харесва, ако е ново...няма да сбърка.


  • 3


#423761 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 09 октомври 2019 - 12:50

По скоро сега го карат на задна, за да му върнат километража малко, нали това предстоеше преди да го пусне за продаване. :D
  • 1


#423736 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 08 октомври 2019 - 17:24

Кво стана със снимките, светло ли е?


  • 2


#423713 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 07 октомври 2019 - 19:45

Троли ви тоя ахмак, никакъв бус няма. Чуди се какво да прави сигурно по цял ден и задава въпроси с възможни отговори предварително подготвени. В не един форум ври от такива индивиди.
  • 1


#423556 Вибрации в купето на s203 220cdi автомат, и придърпване при подаване на газ

Публикувано от Brozestian на 03 октомври 2019 - 09:16

Колега, не бързайте с диагностика за хидро. След толкова майстори, които обиколих намерих верния човек. Моят "проблем" беше, че на място от задна на директ ми се струваше че приплъзва. Всъщност като превключа трябва да се изчаква 1-2 секунди. Просто и' трябва малко време да сработи хидравлика, механика. Обясни ми го човек, който се занимава с ремонт на скоростни кутии, след като лично я тества. Най-накрая!!!!

Пиша го това, защото обиколих няколко места и като ме видят, виждат 1200-300 лева, а не реален проблем.
Всеки ми вика, охоо хидрото е. Или платка. Или хидро и платка.

Хидрото се тества по няколко начина. Примерно караш на магистрала, на 5та и даваш газ по баира... Държиш към 2500 оборота. Постоянна скорост. Ако стрелката на оборотомера "играе" ... дори малко, това е симптом. Друг тест е на място включваш на директ, натискаш спирачка и подаваш газ... Ако вдигне над 2300-500 оборота също е симптом.

Много горещо ти препоръчвам този сервиз! До Дупница е 30 минути магистрала. Човека е изключително комуникативен и с чувство за хумор. Което за мен е важно, защото това означава интелект. Успех!:)
https://web-portalbg.com/firm/6665-/
  • 1


#423501 Полиране на фарове

Публикувано от Brozestian на 29 септември 2019 - 20:07

Да дам и тук отзив за Калин ClearVision. Много съм доволен, фарките на Ц класата ми станаха като нови. Светят на сянка дето се вика. Комуникацията с човека наистина е на ниво, ако не вдигне връща обаждане, отговаря на въпроси и цената беше повече от добра. Отваряне, почистване, външно полиране на стъклото и фолио. Препоръчвам!!!

Ето малко снимки.

 

Много бяха зле, тъмни та се не знае, ей така

IMG-20180617-143854-HDR-01.jpgforensic anthropology job outlook

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-30-35.j

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-30-36.j

 

Отваряне

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-30-39-1

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-30-39.j

 

Крайният резултат:

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-30-59.j

 

Whats-App-Image-2019-09-27-at-23-31-00.j

 

IMG-20190929-141256.jpg


  • 2


#423395 Електро ли ..?.....а Северен поток 2

Публикувано от Brozestian на 26 септември 2019 - 16:06

 

Никой не споменава за металообработката, логистичния кошмар (или шедьовър) при поддоставчиците на отделните елементи на една традиционна кола, енергийното потребление на всеки поддоставчик. 

Сякаш... една кола се е материализирала от нищото на първото си зареждане за нафтичка. Е да, ако гледаме така, вероятно само от горивото за 10г. ще изравни с емисиите за производството на една ел.кола.

 

Никой никъде не твърди, че дизелът се материализира с първото сипване. Като човек работил в тежката промишленост и по специално цпу и роботика, мога да ти кажа че за гигантите логистичен кошмар на "отделните елементи на традиционна кола" абсолютно не съществува. Имам предвид например БМВ, Ролс Ройс или пък Деу, с които сме работили.

 

Никой не казва и как се прави батерията на тая електронна кола, какъв е процеса? За кобалта също никой не каза, как е на изчерпване ли е? Мъск не искаше ли да е първия добиващ кобалт в космоса? Защо ли?

И друго.... след като е толкова по-проста, защо една Тесла струва колкото една еС класа? Не ми казвайте че не са масови, ако поживееш в Норвегия това понятие "не са масови" ще изчезне.

Друг въпрос..... Колко е живота на тая гениална батерия? Ще може ли да си купя Тесла на 7 години?! Не, това е реторичен въпрос разбира се.

И още .... дали температурните амплитуди от 20 градуса не и' влиаят на пробега. Който пробег е не особено коректен.

 

Пак казвам.... ясно е че са бъдещето, но за мен това не е правилната посока. Трябваше да работят по водорода. Много по-енергиен е и много по-достъпен. Обаче няма кеш там, това е проблема


  • 3


#423391 Електро ли ..?.....а Северен поток 2

Публикувано от Brozestian на 26 септември 2019 - 11:03

Струва ми се, че малко се палиш. Определено ме мързи да търся къде е писано, дори и да намеря не виждам какво ще промени това. Нищо.

Статии се финансират и от двете страни. Надявам се че не вярваш в бялата лястовица или още повече в това което някой ти казва, на базата на "научен" опит. Науката също се манипулира, както е ясно от Дизелгейт примерно, добре ли беше там? Или може би науката им издишаше тогава. И то не е само ФВ, а се оказа и БМВ и Мерцедес и още и още. И го потулиха разбира се.Всичко е за кеш и власт. В капиталистически строй няма как да е друго. И същите хора сега изведнъж, хоп, екологични електрички. Спираме нефта, обличме белите носии и настава радост, цветя и захарен памук. Да бе да. 

Хубаво е да има критично мислене, помисли си малко. 

 

Обиколил съм свят, видял съм, работил съм, карал съм. Електричките са бъдещето, но не са екологични. Чист маркетинг. Просто трябва нещо ново, нов сегмент и нова схема за кеш. 

 

Освен че не се преработват и тая кола без агрегати е за боклука, горят и то много опасно. На факла, но поне не за дълго, в някои случаи само 3 дни, нищо работа.  Но като навлезат масово тогава ще видим. 

Аз предпочитам сажди, бензин, съсел на турбо и бучел от 5-ак, 6-ак или 8-ак.  


  • 3


#423388 Електро ли ..?.....а Северен поток 2

Публикувано от Brozestian на 26 септември 2019 - 08:30

Това не е вярно.

В една електрическа кола има хиляди части по-малко. Тези хиляди части съответно не са произведени в завод, за тях не е потребявана енергия за производството им, работници не са пътували до работно място, за да ги произведат.

Има доста статии по въпроса за това кой тип кола е по-прост. Електрическата кола е много по-надеждна и проста от обикновена с ДВГ.

Въпрос на време е да има пробив при батериите и тогава колите с ДВГ умират завинаги.

Съгласен, но това не ги прави по-екологични, а просто по-различни концептуално. Има само една! мина за кобалт в света, така необходим за производство на батериите. Процеса по производството е изключително енергоемък, а за производство на една батерия за автомобил като Тесла се отделят вредни емисии точно толкова, колкото отделя един дизелов двигател с евро 6 в продължение на 10 години, ако осредним пробега му на 30к км на година. Има статия по въпроса.

Към момента батериите се произвеждат предимно на изток, а Тесла предимно на запад... Транспорта на тези батерии (изключително опасен товар между другото!) се извършва по море..... Което знаеш че е "танкер", кораб който определено не е електронен, ветроходен еле па фрегатен.

Както се написа, батериите не подлежат на рециклиране, а са чист отпадък. Консумацията на ток в момента е една.... Колкото повече електрички, толкова повече ток, което поражда необходимостта от допълнителни източници, при нарастване на консумацията.
  • 2


#423359 Електро ли ..?.....а Северен поток 2

Публикувано от Brozestian на 24 септември 2019 - 21:51

Електронните коли нямат нищо общо с каквато и да било екология, просто поредният маркетингов трик.
  • 1