Към съдържанието

  •  

Brozestian

Регистрация: 14 юли 2018
Офлайн Последно: Вчера, 22:21
-----

#430432 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от Brozestian на 25 юни 2020 - 18:52

Еми нормално, за тия пари си трябва дебнене. Виж в Германия има към 30-на резултата на това което искаш + доволно оборудване от към екстри, обаче и парите са други.
  • 3


#430316 Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick

Публикувано от Brozestian на 20 юни 2020 - 18:58

Определено хваща око но според мен всичките са силно надценени. Не че са лоши но след покупка ще глътнат още 5-8000лв в рамките на 2 години. На мен ми се струва скъпо за 12+ годишни коли.


Не съм съгласен. :) 6к евро за фейсова е класа с прилично екстри е повече от добре.Не мисля че чисто новата е класа ще ти предложи еквивалента на 140к лв разлики изразени в някакви неземни космически технологии.

Тоест въобще не поддържам клишето старо vs ново , винаги в абсолютната крайност че новото е по. По-скоро новата е престиж на съответната цена.
12 годишната е класа ще ти предложи много близък комфорт, и с общ бюджет за автомобила + подръжката 20к лв. ще си я караш 5 години, при положение че се попадне на запазен екземпляр и я поддържа адекватен майстор.
Това не е висока цена, при положение че нова е била 7 пъти по-скъпа.
  • 2


#430301 Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick

Публикувано от Brozestian на 19 юни 2020 - 23:44

Има и други коли на пазара, пернишката не е единствената 280. Ето една която ми хвана окото в същия бюджет.

 

https://www.mobile.b...01&slink=fvbp5e


  • 2


#429835 Съвети за закупуване на Мерцедес w203 бензин

Публикувано от Brozestian на 03 юни 2020 - 15:54

Относно поддръжката, има евтини части, но има и скъпи. Щом е Бенц винаги трябва да си в състояние да извадиш 1000 лв за ремонт.
  • 1


#428808 скърцане отпред в амортисьор

Публикувано от Brozestian на 23 април 2020 - 16:44


Много моля, "сервизите" не са сервиза, в който са му ги сменяли, не е удачно всички да са под общ знаменател. Има много читави хора, които си разбират от работата. НЕ заслужават да бъдат обидени. Благодаря!


Под общо знаменател слагам мнозинство, защото са такива за съжаление. И го казвам след като за последните 3 години смених сигурно 10-на сервиза, знайни и незнайни. Имам техническо образование, работил съм в сервиз и определено знам какво говоря!
В София има много малко професионалисти. Факт.
  • 2


#426654 Колко пари да пусна на обява моя Cl500 2004г.!!!

Публикувано от Brozestian на 27 януари 2020 - 17:18

Що бе, горе долу колкото струват в Германия в евро, толкова са и в България, само че в лева. :D
  • 1


#426568 ML W163 350 '04 мнения и съвети

Публикувано от Brozestian на 22 януари 2020 - 11:33

daimler1 не знаех че СС не приемат коли с допълнително монтирана газова уредба...
Иначе това е обявата

https://mobile.bg/de...577485386305896
  • 1


#424571 Купих си комбЕ

Публикувано от Brozestian на 03 ноември 2019 - 20:45

Благодаря за информацията. И аз съм се замислил за зимните ми джанти, но вече турих гумите, ще боядисвам догодина. Три от джантите ми бяха криви обаче, което е много странно предвид че зимата съм в чужбина, лятото съм на 17ки. А са ми оригинални джантите. Иначе твоя цвят  на джантите ще бъде и моя цвят . :joint


  • 1


#424417 Търся малка 4-врата кола

Публикувано от Brozestian на 30 октомври 2019 - 15:46

Е какъв е смисълът от това да е по-нова... Запазваш бюджета, а вдигаш годината? Това е чудесна формула да се наиграеш класически. За мен лично една малолитражка 2010 не предлага абсолютно нищо повече от такава от 2004-5та. И двете ще возят дървено и екстрите са все едни и същи. По добре според мен да се търси по запазената кола, а Ярисите са се доказали през времето.
  • 2


#423894 Съвети избор на CLK 500

Публикувано от Brozestian на 14 октомври 2019 - 21:38

И поради горната причина взех да гледам w203 AMG.
Има ли място за съпоставка или са коренно различни коли. Броя на вратите не е определящ. Предполагам AMG няма да е толкова надежден и здрав като 500-то, заради компресора и начина по който е карана, и вероятно по-скъпо за поддръжка?

 

Щом казваш компресор, значи гледаш С32. От поколението на 203ките AMG има още С30 дизел и C55 осмак. 

C32ката казват че върви бая, малко повече от 500ката която гледаш. Обслужване....това е V6 с компресор. За начало 12бр. свещи и 6бр. бубини. Маслата са ясни(мотор, компресор, диф,кутия), кутията трябва да е 722.6... но не като на другите 203ки, а усилена... последните цифри в кода назад са други. Окачването си е като на 203ките... спирачки би трябвало да има афтърмаркет. Слабо място е охлаждането на компресора доколкото чета, а ремонт на компресор.... не съм проучвал но ще боли. Друго е че капаците на главите имат склонност да текат. Иначе машината кърти и вътре/вън е еднаква с единственото дизелово AMG C30, което не е толкова бързо, но пък има ебаси въртящия момент 540Nm, което доставя голям кеф. Мотора и' е доработен от амг петак като моя и има много приятен звук.

От тия всичките 55цата за мен е мечта, прави се след 2005та, с издължена муцуна е, върви на гръм, а звука е един път. Но и цените са други.

 

Ако 14к са ти много, аз те съветвам да търсиш нещо различно от АМГ или 500... коли са на годинки вече и тая кола много бързо може да ти обади доста прилична сметка, за не много сериозни ремонти. Това разбира се ако искаш всичко да и' е в час.

 

ПС Ако нещо не е вярно от инфото, вярвам колегите ще ме поправят :D :D


  • 1


#423852 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Brozestian на 13 октомври 2019 - 01:42

Абе това с гумите е като с разхода.... на всеки му е различно, но всеки е доволен. Карал съм зимни гуми Дънлоп, Нокиан, Мишелин, Бриджстоун, Фулда, Дебица и Барум... сигурно пропускам доста.... и от всички съм бил доволен, това на различни видове превозни средства. Има някаква разлика в поведението на мокро в полза на премиум марките, но общо взето новите гуми си вършат работата. Барумките (понеже са по-евтин вариант) ме извадиха от сериозни снегове в Алпите, където доста други бяха закъсали. Бяха нови на Вектрата ми тогава. Освен гумата зависи и шофьора и автомобила.

Така че, който каквото му харесва, ако е ново...няма да сбърка.


  • 3


#423761 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 09 октомври 2019 - 12:50

По скоро сега го карат на задна, за да му върнат километража малко, нали това предстоеше преди да го пусне за продаване. :D
  • 1


#423736 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 08 октомври 2019 - 17:24

Кво стана със снимките, светло ли е?


  • 2


#423713 За колко пари мога да продам 312

Публикувано от Brozestian на 07 октомври 2019 - 19:45

Троли ви тоя ахмак, никакъв бус няма. Чуди се какво да прави сигурно по цял ден и задава въпроси с възможни отговори предварително подготвени. В не един форум ври от такива индивиди.
  • 1


#423556 Вибрации в купето на s203 220cdi автомат, и придърпване при подаване на газ

Публикувано от Brozestian на 03 октомври 2019 - 09:16

Колега, не бързайте с диагностика за хидро. След толкова майстори, които обиколих намерих верния човек. Моят "проблем" беше, че на място от задна на директ ми се струваше че приплъзва. Всъщност като превключа трябва да се изчаква 1-2 секунди. Просто и' трябва малко време да сработи хидравлика, механика. Обясни ми го човек, който се занимава с ремонт на скоростни кутии, след като лично я тества. Най-накрая!!!!

Пиша го това, защото обиколих няколко места и като ме видят, виждат 1200-300 лева, а не реален проблем.
Всеки ми вика, охоо хидрото е. Или платка. Или хидро и платка.

Хидрото се тества по няколко начина. Примерно караш на магистрала, на 5та и даваш газ по баира... Държиш към 2500 оборота. Постоянна скорост. Ако стрелката на оборотомера "играе" ... дори малко, това е симптом. Друг тест е на място включваш на директ, натискаш спирачка и подаваш газ... Ако вдигне над 2300-500 оборота също е симптом.

Много горещо ти препоръчвам този сервиз! До Дупница е 30 минути магистрала. Човека е изключително комуникативен и с чувство за хумор. Което за мен е важно, защото това означава интелект. Успех!:)
https://web-portalbg.com/firm/6665-/
  • 1