Към съдържанието

  •  

chataloff

Регистрация: 11 юни 2007
Офлайн Последно: Вчера, 07:48
*----

Моите теми

OM642 V6 E350 CDI Bluetec W212 теч на масло

10 април 2022 - 11:48

  Здравейте,

при оглед и подготовка за минаване на TÜV ми откриха слаб теч на масло. След обстоен преглед при локалният дилър пропускът бе локализиран до две точки.

   1. Клапън вентилация картерни газове А642 010 17 91

       Ремонтът се изразява в подмяна на "О" пръстен А 004 997 57 48 и смеринг А 014 997 71 46

       Прикачен файл  PXL_20210403_171513608.jpg   107,04K   7 Брой свалянияПрикачен файл  PXL_20210410_120626475.jpg   194,42K   6 Брой свалянияПрикачен файл  PXL_20210410_120645496.jpg   172,23K   6 Брой сваляния

 

   2. Маслсен охладител.

       Тук нещата са доста по-трудоемки, преминава се през няколко основни стъпки.

    Източване на охладителната система

    Сваляне на вентилаторът

    Прикачен файл  PXL_20210327_122408324.jpg   181,47K   7 Брой сваляния

    Освобождаване на тръбите от кулера - тук забелязах незначителен пропуск от V маншетите на връзките към и от тялото на дроселовата клапа.

    NB! и двата маншета имат посока на поставяне - снимки малко по-късно следващата седмица.

   

    Списък необходими части - непълен (in progress)

    Прикачен файл  IMG-20210610-WA0001.jpeg   60,65K   8 Брой сваляния

 

   Тук идва и моят въпрос, как най-лесно и качествено може да се почистят отлаганията?

   Прикачен файл  PXL_20220409_131351996.MP.jpg   228,05K   6 Брой сваляния Прикачен файл  PXL_20220409_131422460.jpg   210,68K   6 Брой сваляния

 

Благодаря!