Към съдържанието

  •  

mmarinov

Регистрация: 26 мар 2018
Офлайн Последно: 07 юни 2019 - 13:22:38
-----

Моите теми

Съвет за W211 E200Kompressor

26 март 2018 - 16:53

Здравейте, колеги! 

 

Напоследък се оглеждам все по-често в W211. 

Наясно съм с повечето им основни по-сериозни проблеми (поправете ме, ако съм в грешка с някой от тях): SBC(което може да се провери дали е сменено по акция, или не, както и да се види колко останал живот има на диагностика, скъп дебитомер (хваща ли се ако е проблемен на живи данни?), ламбда сонда и тампони на двигателя. 

 

Относно двигателите, много ме блазни мисълта за E200 Kompressor 163 к.с. Не се търси прекалена динамика, а мотор, който да има приличен разход на гориво (10-14л/100км) и да мести адекватно купето. 

 

Става въпрос за 211-ките преди фейслифта. 

Е200Компресор е малко като бяла лястовица в това купе - много малко има на пазара и трудно се намират. 

 

Та молбата ми е за малко повече информация за този тип конфигурация, както и вариантите - ръчна кутия и автомат. (Знам, знам, ако ще е Бенц, да е автомат. Еле пък Е класа. :D

 

Доколкото съм запознат, първоначалното обслужване се свежда до пистов ремък и ролки/обтегач, термостат, водна помпа, антифриз, по желание хидравлична течност и смятам е добре и спирачна течност (която видях, че се сменя по особена процедура, заради SBC) и съответно масло и всички филтри. 

 

Добра практика ли е смяната на маслото на ръчната кутия и диференциала? Според мен това масло не е вечно и е хубаво да бъде сменено при първоначалното обслужване, естествено с ОЕМ масло от Мерцедес. 

 

Какви са особеностите и има ли такива при окачването? Също така четох, че не е лошо да се смени веригата, тъй като се разтяга? Ако това е така, хваща ли се със Стар диагностика и колко приблизително струва цялата процедура? 

 

Общо взето всякаква информация за купето, мотора и скоростите е добре дошла!