Към съдържанието

  •  

milko_panov

Регистрация: 17 мар 2018
Офлайн Последно: 27 апр 2021 - 21:25:03
-----

#433702 W208 Датчик/ Сензор на педал на газта

Публикувано от milko_panov на 23 ноември 2020 - 22:26

Има колкото щеш  в мегапартс , стават и от w210


  • 1


#423147 А208 CLK200 автомат 1999

Публикувано от milko_panov на 15 септември 2019 - 12:43

Причината се оказа много прозаична - бензиновата помпа понякога блокира механически за малко и това естествено се отразява на налягането в рейката.


  • 1


#422349 А208 CLK200 автомат 1999

Публикувано от milko_panov на 21 август 2019 - 15:41

Благодаря , и аз мисля, че трябва да се погледне дросела и задвижката му. Инсталацията за мое учудване е перфектна.При 210 ките е постоянен проблем , но при мен е добре.Потенциометъра на газта го смених първо - без резултат. Но пък от някое време проблема изчезна.Колата е цлк 200 без компресор,100 киловата, без газ, двигател 111945. Колкото до диагностиките не съм съвсем съласен. Уреда е добър в кадърни ръце. Досега поне в Плевен не съм срещал. От 25-6 години съм сменил 7 автомобила Мерцедес. Пет шест пъти съм опирал до сервиз ( по скоро от мързел и липса на време) и само в два от случаите са ми свършили работа. В другите случаи пораженията бяха повече от ползите.Електромеханик съм макар и не авто но мога да чета техническа литература и да слушам. Затова се оитвам да се справя сам или със съвети от патили хора. Още веднъж Ви благодаря за коментара. Ако напипам нещо ще пиша.


  • 1


#410521 A209-преден заключващ цилиндър на гюрука тече

Публикувано от milko_panov на 20 юли 2018 - 20:21

E Гадно е , на всички преди W208 вкл. SL са от малките. Съжалявам , но предполагам, че се отваря отпред откъм стеблото. Там отвътре трябва да има маншет ( подобно е на семеринг  но няма пружинка отвътре. Намираш подобен по размер , сменяш и това е. При мен стеблото беше 9 мм , намерих маншет с отвор 8мм  - стана перфектно въпреки, че върви малко по-стегнато.Глледай само да е маслоусточив.


  • 2


#410490 W208 CLK200 Проблем автомат

Публикувано от milko_panov на 20 юли 2018 - 08:43

Реших проблема радикално. Сложих друга кутия - излезе ми около 500 лева заедно със смяната. Когато имам време ще парчелисам старата и ще видим какво е.


  • 2


#410489 A209-преден заключващ цилиндър на гюрука тече

Публикувано от milko_panov на 20 юли 2018 - 08:39

Прикачен файл  IMG_20180406_131811_HDR1.jpg   349,34K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20180406_1353151.jpg   198,67K   1 Брой свалянияТова е за 208 , но цилиндрите мисля , че са същите .


  • 1


#410488 A209-преден заключващ цилиндър на гюрука тече

Публикувано от milko_panov на 20 юли 2018 - 08:28

Миналия месец си играх с това цилиндърче. Трябва да го свалиш внимателно от ключалката. Отпред има скоба-зегерка , която се сваля трудно , аз използвах игли , в утубе даваха да се изпили стената , но аз успях без това. След това намираш уплътнението отпред - то се скапва , сменяш го ( струва по-малко от лев) и сглобяваш по обратния ред. Отстрани погледнато е елементарно . Сега ще потърся снимки и ще ти пратя.


  • 1


#409374 проблем с гюрука

Публикувано от milko_panov на 08 юни 2018 - 10:59

Доколкото разбирам не ти заключва ключалката на гюрука. Самата ключалка е с хидравличен цилиндър ( която ми взе здравето)  на цилиндъра има микро превключвател. Дали работи коректно.Опитай следното: прибираш гюрука ръчно , след това го вдигаш ръчно до момента на заключване на цилиндъра на гюрука. Тогава натискаш копчето за гюрука  би трябвало да се заключи. 


  • 1


#408965 проблем с гюрука

Публикувано от milko_panov на 25 май 2018 - 19:29

Първо трябва да провериш маслото в хидравличата помпа ( зад седалките) , резервоара е пластмасов на средата има бележка минимум и максимум.Ако не можеш да я докопаш (че е на майка си в природата) виж има тема за това. Аз наливам масло на Феби Билщайн за централна хидравлика и гюрюк - 02615 FEBI - купих го за 12 лева литър.

Следваща стъпка виж дали заключват и отключват ключалките на гюрука и на металният капак , който затваря прибрания гюрук. Ключалките трябва да работят ръчно - със специалният ключ към колата и автоматиччно с хидравличните цилиндри. Провери за течове - обикновенно е видимо. 

И много важно :  след всякакво раздвижване на системата когато се получи грешка или забиване рестартирай компютъра на гюрука ( откачи акумулатора за минута).

Важно : Когато вдигаш гюрука ръчно - връщай го ръчно. Иначе може да забие.

Последно - от лявата страна на шарнирите по средата има ключета - ако не работят ще се наложи да сваляш плата. Гадно.

Надявам се да е само маслото.

Някои се оплакват от релето за включване на хидр. помпа. - намира се до бушоните на хидравликата в багажника. Единствено е и струва 2 лв. Но ако е работи релето просто нищо няма да тръгне.

Успех!


  • 1


#407882 W208 CLK200 Проблем автомат

Публикувано от milko_panov на 25 април 2018 - 23:16

Благодаря, определено кофти ( разбирай никакво) обслужване на кутията. При смяната на маслото почистих хидравличния модул(без да го свалям) с обезмаслител за спирачки , излезе отвратителна гняс.За сметка на това двигателя 111 е в учудващо добро състояние. Отварял съм цялостно 722.4 на 124 купе 1990. Тази е доста по-различна но не чак толкова и все пак се притеснявам да я парчелисам, пък и нямам свободно време. Някой ако знае да се продава на разумна цена гарантирано работеща 722.6 за W208 CLK 200 без компресор да пише.


  • 1