Към съдържанието

  •  

hipo

Регистрация: 21 апр 2006
Офлайн Последно: 31 яну 2015 - 17:40:26
*****

Моите мнения

В тема:Проблем с чистачката

12 януари 2015 - 21:35

Първо може да се пробва да се смажат двете оси, по които се движи рамото. Сваля се чистачката, после рамото(има болтче) и после се откопчава големия пласмасов капа от долния край, като се изнизва през основата на сваленото рамо и се виждат осите. Ако на пипане са сухи, се смазват и се затватя по обратния ред.

 

Другия вариант е да се свали целия механизъм, но това може да се направи, ако гореописаното смазване не проработи.


В тема:W163 МЛ 270 CDI LOW RANGE мига след старт

27 декември 2014 - 14:56

И моя W163 се оказа че има. Като го включих, за нула време стигна 2500+ оборота а едва пъпли с 10км/ч.

 

Според мнения на колеги в друг форум, досега от 10 разглобени всички имали редуктор и не са виждали без.


В тема:Размер тонколони Мерцедес МЛ

18 декември 2014 - 16:26

Колега,

 

Интересно ми е намери ли размерите, защото и аз съм с МЛ отскоро и леко по-леко почвам да правя подобрения. Първо ще сменя "радиото" с Pioneer, че Clarion и Alpine ми идват скъпички. На предния МБ, само като смених радиото с Pioneer и усетих голяма разлика и не пипах колоните


В тема:поплавък резервоар

05 декември 2014 - 17:13

При мен стрелката въобще не помръдва. От ровене по разни форуми, навсякъде казват метод за оправяне :

 

Turned key to position 2, pulled out fuse 5 with nose pliers in the fusebox located near front passenger, waited 20 seconds, put fuse back, turned key to off position, waited a few seconds and turned engine on and voila.. fuel gauge functions again as normal!! Thanks Benzworld!!!

 

В превод

 

Включвате на позиция 2(позицията преди запалване), изкравате бушон 5(бушоните се намират : отдясно долу до  предната седалка на пътника ) изчаквате 20 секунди, слагате бушона, изключвате с ключа(позиция за изваждане на ключа), изчаквате няколко секунди и палите. стрелката трябва да започне да работи нормално.


В тема:Затъмняване на стъклата на автомобилите ...

05 декември 2014 - 07:09

Здравейте,

 

Ако някой се натъкне на тази тема, ще напиша как се разбира дали стъклата са фабрично тонирани или са с добавено фолио.

 

При фабрично тонираните - надписа на стъклото се вижда тъмен, защото фолиото е в стъклото и следователно е пред надписа и го затъмнява.

При лепено фолио - надписа на стъклото се вижда по-лесно, защото фолио-то е залепено върху надписа, който е отвътре и не го затъмнява.

 

Допълнително и с пипане се усеща, че надписа на фабрично тонираните стъкла е по-грапав на пипане, а при стъклата с фолио е по-равен.

 

При мен се оказа, че са затъмнени фабрично само задното стъкло и стъклата на задните врати. Това е означавал кодът.