Към съдържанието

  •  

Mitakat

Регистрация: 19 май 2007
Офлайн Последно: Днес, 08:22
-----

Моите мнения

В тема:Съвети за закупуване на Мерцедес w203 бензин

Вчера, 13:51

Здравей! 

 

Въпреки, че съм собственик на дизел, то ще се позволя да коментирам. "Колко е скъпо"... това е условно... зависи какво изпълнение ще бъде и т.н. и все пак сме в BG....Когато взех моята и аз разпитвах като теб, разпитвах и за рециклиране на носачи напр. - 30лв за рециклиране, 130лв за нов хубав носач (не 4-matic)..  Ta ремонти ще имаш, все пак 203-ките са вече на години. Има части по 20лв,има части по 500лв, но  има и едно село хора, дето продават части 2ра ръка в нета.

 

Кутията... 5G-троник - Тооооп!!! Прекрасна кутия!! 400-500лв обслуване на кутията с хубаво масло, тампон и т.н. (цялото масло). Разни шанаджии ще ти сменят 2-3л масло на 200-250лв, но все пак ще си бъде твоя колата.

 

За двигателите не се наемам да говоря, понеже моята е дизел,а бензион BENZ и аз не съм имал. Мога да кажа, че не познавам човек, който да има такъв и да реве, че е боклук.

 

Та колко е скъпо сам си реши и в крайна сметка това е Мерцедес, т.е. кола в клас луксозни,а не Голф или Пежо. Не може и да ти е хубаво и комфортно и евтино и да не се чупи и да има ремонти само по 5лв. 

 

Успех в търсенето и покупката.


В тема:OM646-масло

27 май 2020 - 08:32

Здравейте! 

 

С оглед пълнота на темата, то 1год. по-късно, 11000км по-късно след обслужване (хубаво масло - REPSOL ELITE Evolution Long Life 5W30), както и смяна на сепаратор на картерни газове с OEM-такъв, то масло не е пипнато почти. 6.4л при обслужване, до 10500км пробег без промяна, сега на ок. 11000км е 6.1л, но все пак това си е стара кола, на 300к км пробег (доколкото може да се вярва на таблото). 

 

Та.. ако ви се губи масло и не е сменян сепаратора на картерни газове,а има омасляване - не му се чудете. :)


В тема:ЧАТ-ТЕМА

26 май 2020 - 17:02

Кауфланд, немски, синя опаковка, 8-9лв бройката, чистят перфектно. Издържат 1 година.

Ако се престраша да влезна в тоя магазин, може да ги пробвам. При тая цена и да не чистят - живи и здрави :)


В тема:ЧАТ-ТЕМА

26 май 2020 - 09:19

Здравейте! Може ли някой да ми каже от къде да си взема читави чистачки за колата (S203 Facelift).. Преди ден ходих до Практикер, гледах 22" Bosch Aerotwin... ама на гърба няма и помен от Mercedes-Benz.. а излгеждаха като да паснат :) Та верен ли ми е размера - 22" за предните, освен Bosch Aerotwin, то има ли алтернатива.. разбира се да не е 100+ лв (оригинални, Силвър Стар и разни други такива киселяци) 


В тема:Запушване на DPF

20 февруари 2020 - 11:33

Здравей! Имам 203-ка с OM646 и имам подобни драми с DPF-a. Свалян е веднъж и е чистен с вода + някаква добавка на Bardahl, дето се сипва в DPF, при демонтиран такъв. После се монтира DPF-a и през STAR ми пуснаха ръчна регенерация, като майстора(мой приятел) ходи да върти кръгчета София-Ихтиман, че да е в обороти и да е на постоянна скорост :) Та сега пак същите проблеми. Според него DPF-a трябва да се изпече,т.е. да се изчисти на т.нар. печки. Защо не го направихме тогава - ами защото има 1 датчик на DPF-a дето не излезе и не ми се даваха 200 и няколко лева за нов. На пролет тоя датчик, ще го сменя, ще "изпека" DPF-a и да видим.

 

При теб, както и при мен, мисля, че колата не влиза правилно в регенерация, за което адски мн неща може да имат вина. Моята записва грешки в някакви температурни датчици (1ния е въпрсония, който ще бъде сменен),та най-вероятно някъде там е основната причини. Мисля да се опитам да го реша тоя проблем и да си карам като европеец, с DPF...но ще видим :)

 

Та.. искаш да си решиш проблеми, пробвай с добър диагностицик, който разбира в разликите от стойностите на датчиците. Обзалагам се, че някой датчик не е ок, освен ако не взимаш червена нафта от чичо Гошо от БДЖ-то(шегувам се). Ако не ти се занимава - корми го тоя DPF.. след теб ще си мирише на дизелов голф, ако го направят добре, почти няма да пуши чернилки отзад като на чипосано X5 :)