Към съдържанието

  •  

niksan_98

Регистрация: 18 дек 2017
Офлайн Последно: 06 май 2019 - 09:34:13
-----

Моите мнения

В тема:W210 E200 Kompressor 163k.s

19 февруари 2019 - 11:17

Не беше мудна,но не фъркаше веднага щом натиснеш газта,може би така трябва да е.А дали е 99та година идея нямам.Не се наложи да проверявам.А както казвате надявам се разочарованието да е било от конкретния екзепляр.

В тема:W210 E200 Kompressor 163k.s

18 февруари 2019 - 18:14

Избегал съм и не планирам да се връщам.И като цяло сега като покарах не съм сигурен, че ще ме радва очиларката.Разби всичките ми очаквания...,дано да е от екземпляра.Очаквах да се управлява лесно и някак в същото време тромаво,тежко,плавно да се случват нещата.Далеч по ми харесва w202 да карам.Едно комбе на газ ще си търся засега,пък и за Е-класи ще се озъртам.


В тема:W210 E200 Kompressor 163k.s

18 февруари 2019 - 15:25

В с.Стоил войвода.Вече ходих.Колата беше фейслифт,но беше с разпробит с кабърчета таван,понеже висял,имаше широки цепнатини по таблото около 2 или 3, беше мърлява.Пушено е в нея,пепелника беше пълен,затова и няма снимка на конзолата на скоростния лост,той пък беше бая износен и буквално като кърпа си беше лабав, за газта превключвателя и той покрит с пепел от цигари.На климатроника вентилатора не искаше да се засилва,до една степен действа и неще повече.Компресор 186 коня, 1999г от Италия,нямаше кожа.Външно беше добре.Имаше малко точици ръжда тук-там,покрай вратите, баш на ъглите,че се е отърквала в нещо,имала е удар на това отгоре.Дясна греда е била преправяна и боядисана,да не ръждяса,но това не е проблем,нямаше кривини,разстоянието м/у фугите беше еднакво,ходила е на стенд,не хаби гумите.Като я карах не мога да кажа че набираше повече от Ц250ТД W202 , но не съм вдигал големи обороти,понеже се бях отказал вече от нея.Трудно се въртеше волана в движение,при завиване на място се усещаше, че падат значително оборотите на празен ход.Но газта беше на мястото на гумата,35литра газ събира. Съединителя след като го натиснеш,без значение дали е запалена или не, махаш си крака от него и не се връща веднага,но това изобщо не пречеше на сменянето на предавките.Не вярвам да излезе много скъпо да се оправи,ама ще пада голямо рагзглобяване,нямам време,място и познания, бе място и време само,с пипане се учи. Още един проблем забравих да спомена. Колата след като обърне на газ и я загасиш,върти мотора доста по-дълго и чак тогава запалвано за тези които искат да я видят изпращам снимки които няма в обявата:  https://www.auto.bg/...86672558&page=1

 

http://prikachi.com/...72/9507672F.jpg

 

http://prikachi.com/...73/9507673H.jpg

 

http://prikachi.com/...74/9507674R.jpg

 

http://prikachi.com/...75/9507675R.jpg

 

http://prikachi.com/...76/9507676e.jpg

 

http://prikachi.com/...78/9507678A.jpg

 

http://prikachi.com/...80/9507680N.jpg

 

http://prikachi.com/...81/9507681k.jpg


В тема:W210 E200 Kompressor 163k.s

17 февруари 2019 - 15:39

Всъщност намерих една кола.Ама е в едно сливенско село.Някой разбирач наблизо има ли.Ако трябва помощ.


В тема:W210 E200 Kompressor 163k.s

10 февруари 2019 - 16:33

Ясно,но все пак как ви се вижда количката.Предимно по калниците отпред каза че имало ръжда,ама предимно.Дефакт има и другаде,ама само повърхоностно било и щял тези работи да ги оправя.