Към съдържанието

  •  

Stef53

Регистрация: 08 ное 2017
Офлайн Последно: 19 яну 2018 - 22:06:49
-----

Моите мнения

В тема:двигател

16 декември 2017 - 01:41

На моята А 160 сложих газ пълна инжекция италианска,сама си превключва и съм доволен.Сестра ми има същата,сина и също само ,че за сложени на рено и Поло,но все пак се интресувам колко номално трябва да гори спрямо бензина и коя е най-икономината и скорост на каране.Ако се намали да е по бедна смес дали е добра идея и ще има ли някаквъв проблем,освен,че мирише малко на развалени яйца


В тема:Проблем с дисплея на таблото

16 декември 2017 - 01:11

На мен ми изчезна осветлението на таблото и километража и се оказа крушките изгоряли,ако се сменят 1.50 е едната, обърни внимание да се замери диаметъра на цокъла (при мен е 8.20 мм.)иначе не влизат в таблото,а балона може и да е по къс


В тема:Свещи за А160

16 декември 2017 - 01:04

Намират се отпред пред двигателя ниско долу има черно продълговато блокче зад него,малко е неудобно.На мен мимказаха да ги сменя с иридиеви Бош,били най идръжливи и добри по 15лв. едната,а смяната ми излезе 15лв.ги смениха в сервиз


В тема:Обръщане на волан на Mercedes-Benz А 160

16 декември 2017 - 00:59

цената според мен е добра,Германците поне не лъжат в километаражите.Видал съм километражи по на 700 000км и за по висока цена,по добре я карай с ляв волан,аз я докарах от Англия с ляв волан  2010г. и сина така я кара вече 7г. без проблем,малко е по неудобна при изпреварване на камиони или автобуси,но с внимателно изнасяне и добра видимост става.Чул съм че ги сменяли в Туция,в България вероятно в официален сервиз на Мерцедес,но ще ти вземат най-малко още толкова,ако толкова държиш на колата и искаш и да й смениш волана по добре питай в Германия там и е мястото,където могат да го сменят  и гарантират за нея,от колкото другаде от пишман майстори.


В тема:какво масло да сложа на А класа на 9 г и е на 75000 км??

16 декември 2017 - 00:47

Ами аз знам случаи, заради които не е напразно. По принцип разбира се много зависи как са били подържани на младини.

 

Но в крайна сметка имат много недомислици в устройството, много спънки при смяната на определени части и т.н. Като цяло познавам 4-ма човека с такава(W 168 дизелчета). Едната девойка е много доволна, случила е на кола. Другите три плачат... 

Аз  имам А160 бензин 2001г. производство- Италианска я купих миналата година тук от автокъща,но тази година и смених маслото и започнаха някой проблеми.Не ми работи оборотомера искат да сменят цялото табло и не се съгласих,понеже е на 16г. смятам ,че километрите 150 000,не са верни ми сложихa в сервиз масло Cofran 10W40 (френско),но почнаха да ми чукат  клапаните.Питах на няколко места и ми казаха,че трябвало да сложат 5W40.Само някой пък като спра не иска да пали ,дадох сумати пари да сменят бендикса,така се изказаха прословути майстори,но се оказа,че не решава проблема. Оказа се,че било фабричен дефект във водачите на ключа за запалване.Проблема се решава като се завърти волана на ляво или надясно в определено положение и за палва.

На сина докарах от Англия А170-дизел 2000г. през 2010г.Тя пък гаснеше в движение,оказа се,че една дюзата не гори добре и дава грешка в компютъра и изключва двигателя в движение.Понеже е млад и не разбира я оставил 1 седмица в сервиз и вместо една, му смениха 2 дюзи и компютъра,като едната и копютъра верочтно са ги дали на други,а от други пък на него са сложили пак втора употреба ,(вероятно от друга подобна колана оставена за ремонт),но от тогава до сега няма друг проблем.Мой приятел пък има съпщата А170 дизел и той я кара вече 9г. без проблеми.Сменил е само накладки ,филтри,круши на таблото  и масло